- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1212136-lizz#overview
- Totale kosten (in euro)
- 100
Lizz bezocht in een nette flatje met douchemogelijkheden en en waar parkeren nog gratis is, dichtbij het ziekenhuis.
Lizz spreekt geen Engels, dus communicatie is wel lastig.
Na het uitkleden kon ik op een massagetafel gaan liggen die ik niet echt comfortabel vond.
Massage was waardeloos, gewoon heen en weer wrijven over de hele rug en een beetje de spanning opbouwen kwam ze niet verder dan
met de vinger langs de bilnaad af en toe wrijven.
Na het omdraaien kwam meteen de jongeheer aan de beurt, dit deed ze erg langzaam wat ook niet verder wat voorstelde. Ondertussen pakte ik wel haar heerlijke billen was, deze waren goed gevuld en voelde naturel aan.
Ik was eerder dan de afgesproken tijd de deur uit en vond het geheel heel erg tegenvallen. Geen body to body hoewel ze daarmee adverteerd, dame is slechts schaar gekleed.
Lizz spreekt geen Engels, dus communicatie is wel lastig.
Na het uitkleden kon ik op een massagetafel gaan liggen die ik niet echt comfortabel vond.
Massage was waardeloos, gewoon heen en weer wrijven over de hele rug en een beetje de spanning opbouwen kwam ze niet verder dan
met de vinger langs de bilnaad af en toe wrijven.
Na het omdraaien kwam meteen de jongeheer aan de beurt, dit deed ze erg langzaam wat ook niet verder wat voorstelde. Ondertussen pakte ik wel haar heerlijke billen was, deze waren goed gevuld en voelde naturel aan.
Ik was eerder dan de afgesproken tijd de deur uit en vond het geheel heel erg tegenvallen. Geen body to body hoewel ze daarmee adverteerd, dame is slechts schaar gekleed.