Recensie Lizz,Hoogezand (Voorheen Massagesalon Exclusive Emmen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8381971-lizz
Totale kosten (in euro)
€ 80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanochtend ook bij Lizz in Hoogezand geweest. (Moderator svp deze review onder Groningen plaatsen). Na veel positieve recensies te hebben gelezen over de volborstige Lizz, leek het mij nu de hoogste tijd zelf eens op onderzoek te gaan en een recensie over haar te schrijven. Lizz en haar man zijn sinds 3 weken de nieuwe uitbaters van De Roos in Hoogezand. Bij binnenkomst werd ik door hem uitermate vriendelijk welkom geheten en werd me een drankje van het huis aangeboden. Niet veel later kwam Lizz de trap af. Ik moest even goed kijken, want deze dame was nog mooier dan op de foto's, wat een knappe verschijning. Op de kamer werd het ijs gebroken door een leuk en ontspannen gesprekje. Na een (solo) douchebeurt was ik aan de beurt. Wat had ik er een zin in. Wat een mooie, lieve vrouw met ontzettend mooie, grote, natuurlijke borsten. Na een korte rugmassage mocht ik me omdraaien, het echte feest kon beginnen. Ze teaste me door sensueel over me heen te glibberen. In mijn hals en nekgebied kreeg ik heerlijke zoenen. Helaas was een tongzoenpartij niet aan de orde.
Haar lichaam bracht me in hogere sferen en haar hand deed goed haar werk. Precies binnen het half uur kwam ik uitbundig klaar.....wat een zaligheid, mijn dag kon niet meer stuk.
Nu Lizz op deze locatie hopelijk voor langere tijd zit, kom ik zeker terug. Wat een top ervaring. Lizz succes met de verbouwing van het pand en hopelijk tot snel.
 
Laatst bewerkt:
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Lichaamsbouw
Mollig
Ik ben uiteraard ook bij Lizz geweest, en kan je zeggen dit was maar eenmalig.!!
Ze ruikt niet fris en is volgens mij ook niet echt schoon op zichzelf 🤮
Nog maar niet te spreken over haar massage technieken. Het schijnt zo te zijn dat ze bijna alle klanten vraagt om een (goede) review te posten/schrijven, en met name bij Kinky.nl
Echter kan ik mij hierin niet vinden, vandaar mijn mening en ervaring hierin.
 
Aub volgende topic goed lezen. En fatsoenlijk een recensie maken @Manneke

Dit geld ook voor @Teddybeer 14


 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan