Recensie Lizzy, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geilesexer

Wandelaar
55
15/01/22
48
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/date-op-maat-met-100-nl-blonde-milf-met-cup-75g-_8175188
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze blonde dame met haar dikke jetsers bezocht. Het was even regelen, ze wilde een uurtje, maar ik heb toch een half uur kunnen afspreken. Snel afspreken was niet te doen. Duurde een week voordat ik kon. Welja, so be it.. ik erheen toen het moment daar was..
Toen ze opendeed rook ik een 'luchtje, wat mij deed denken aan een 'pretsigaret' 😉
Ze reageerde ook een beetje wazig. Maar goed, dit gezegd hebbende…
Ik kwam voor een half uurtje met de broek op de enkels en mij eens flink te laten nilfisken.
Na een paar minuten warmgedraaid te zijn, pakte ik haar koppie en drukte hem diep haar gewillige keeltje in, totdat het pijpkwijl kwam opborrelen.
Maar toen…ik begon wat met haar prammen te spelen en tepels… en oei, toen reageerde ze als door eens wesp gestoken…..Die tieten kan je beetpakken..maar kom niet aan d'r tepels…
Ik dacht, geen herrie maken nu en volspuiten die keel. Na een kwartiertje zuigwerk begon ze geile praat uit te slaan… ' ik wil je sperma, geef je sperma, geef het.. geef het'.
Nou moet ik zeggen, dat deed het werk prima! Het voelde alsof hij een paar centimeter langer en dikker werd, ik drukte hem heerlijk leeg in haar keel.
Al met al een beste date, missie geslaagd, op wat kleine onvolkomenheden na. Maar goed, zak prima geleegd, een beste herinnering rijker en weer tevreden op huis aan.
 
Tijd geleden bij Lizzy geweest. Kon heerlijk diep pijpen maar nadat ik aan dr borsten en vooral dr tepels zat kreeg ik een slap in m'n gezicht.
Toen was ik er ook wel gelijk klaar mee. Geen verontschuldiging of iets. Voor mij geen herhalingsgevaar. Ookal kan ze lekker pijpen en heeft ze heerlijke borsten.
 
Ik ben erna niet meer geweest en raad het ook niet aan. Is de 150 minimaal gewoon niet waart.
Gezicht is zeker niet lelijk ofzo , gebit is wel erg slecht.
Tieten weet ik niet , zijn ze iig van de foto's. Weet alleen dat ze groot zijn.
 
Hmm, ik heb 2 goede dates met Lizzy gehad!
Haar gezicht? Iedereen heeft een andere smaak he, maar ik vond haar minimaal een 6.5/7, waar ik mezelf maar een 4tje geef :p
Haar borsten zijn echt en ja ze zijn groot! En je mag er gewoon aan zitten hoor, alleen niet (of maar heel zachtjes) aan de tepels komen want die zijn overgevoelig... gewoon respect voor hebben vindt ik.
Ze pijpt lekker en laat zich goed in de keel neuken. Niet zo diep als dat ik graag had gewild (mijne is best lang en dik), maar diep genoeg voor de meeste mannen met normale grote om zich goed op uit te kunnen leven.
 
Ik ben er een jaar geleden ook geweest, ze gaf aan dat je niet aan haar tepels mag zitten wat ik al op hookers had gelezen, dan wordt ze helemaal gek, vond het verder wel een leuke dame in de omgang, maar echt deepthroat waar ik voor kwam kan ze niet echt in mijn ogen, ik had toendertijd 50 extra betaald voor keelneuken maar dat lukte niet echt, misschien dat ik binnenkort nog maar eens een poging ga wagen
 
Ook geweest, maar volgens mij is dat mens een klein beetje getikt.
Alles lijkt een beetje een kanttekening te hebben bij haar. Ze kan pijpen, maar owee als het haar te lang duurt ongeacht of je voor een uur betaalt. Keelneuken, deepthroat mwuah.
Tieten, ja die heeft ze zeker, maar wees er voorzichtig mee anders wordt ze kattig.
Ze brabbelt over allerlei zaken waarvan je denkt hou op met onzin praten.
Het is een beetje onvoorspelbaar type waardoor het snel ongezellig kan worden.
 
Ze zit al jaaaaaren in Rdam-zuid. Ben er een keer of 3-4 geweest voor een snelle pijpdate. Kost soms wat moeite om het te regelen maar ik vind het de moeite waard. Ze heeft wat eigenaardigheden maar wie heeft dat niet?
 
Jammer, als ik niet aan haar tepels mag zitten/zuigen is de dame geen match voor mij.
Zijn haar borsten misschien gemaakt, dat haar tepels vervolgens overgevoelig geworden zijn?
 
Laatst bewerkt:
Ze heeft wel grote natuurlijke borsten, dat wel, maar je mag inderdaad niet aan haar tepels zitten. Voor de rest had ik wel een goede klik met haar, ze was tegen mij niet kribbig zoals ze dat blijkbaar wel kan zijn
 
Bij mij was ze ook nooit kribbig of zo. Ik heb overigens nooit meer dan 50 euro betaald voor een snelle pijpdate (ca 15 min), kost soms wel (heel) veel moeite om haar over te halen.
 
Wat en naar mens is dit..
Vraagt voor alles extra's en zelf dat voert ze dan dramatisch uit.
250 voor een uur keelneuken en dat zou ze dan echt een uur volhouden..
Nou dat keelneuken valt vies tegen, terwijl ik niet groot geschapen ben ofz, en na 10 minuten begon ze al te zuchten dat het te lang duurt...
En inderdaad zoals hierboven beschreven niet aan der tepels zitten
Heb wel eens voor 50/100 eu een mindere date gehad. Maar nog nooit zoveel kwijt geweest voor zo'n dramatische date.
Echt wegblijven.
 
Hallo, gisteren zou ik vanuit Nijmegen naar Lizzy in Rotterdam gaan. Ze heeft een uitgebreide advertentie en totdat ik in Rotterdam aankwam was ze redelijk bereikbaar. Eenmaal in Rotterdam en vele berichten verder reageerde ze helemaal niet meer. Na 1,5 uur wachten heb ik haar bedankt voor het niet nakomen van de afspraken en ben ik naar iemand anders gereden, waar ik alsnog een heerlijke date gehad heb.

Ik zag dat er al een ander onderwerp was, daar kon ik alleen niet reageren, vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Graag had ik een positieve review geschreven.. Ik wilde deze review wel schrijven, omdat ze mij wel voor niks naar Rotterdam had laten komen. Dat was dus ook eenmalig.

Advertentie: https://www.sexjobs.nl/sm/date-op-maat-met-100-nl-blonde-milf-met-cup-75g-_8175155
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan dit gewoon in haar topic vermeld worden zonder de beoordeling want je hebt die diensten niet afgenomen.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan