Recensie Lizzy, Winschoten 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oral69

Stamgast
369
28/04/22
530
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sexy-lizzy-ontvangt-jou-priv-_7812616
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Lizzy uit Winshoten geweest. Had haar een poos terug geappt en kreeg deze week bericht terug dat ze vandaag plaats had. Direct ingepland.

Bij binnenkomst direct door naar de slaapkamer en daar al gelijk knuffelen, strelen en tongzoenen. Toen eerst betaald en de kleren uit. Daarna op bed verder tongen en strelen waarbij ze zich lekker diep liet vingeren, ze werd er erg nat van. Ze genoot er enorm van en ik denk dat ze tegen klaarkomen aan zat toen ze stopte met tongen en haar hoofd naar mijn pik boog en me begon te pijpen. Omdat ik nog half op mij zij lag even gemakkelijk op mijn rug gaan liggen waarna ze tussen mijn benen plaats nam en verder ging met pijpen. Na een poosje kwam ze over mij naar voren en begon mij weer te kussen. Omdat ze op mij lag was het gemakkelijk om hem naar binnen te schuiven en ze zakte er dan ook graag overheen en haar kut voelde heerlijk. Het woord condoom is niet ter sprake gekomen en ik heb ze ook niet gezien. Ik vermoed dat ze er niet eens zijn. Beter want ik kwam natuurlijk voor nzc en haar volspuiten.

Na een poosje haar on top te hebben gehad vroeg ik of ze gebeft wilde worden waar ze geen nee tegen zei. Ze kronkelde van genot en na een poosje kwam ze klaar en klemde ze mijn hoofd keihard tussen haar benen. Ik bleef echter door beffen en ze kwam nog voor de tweede keer klaar. Daarna weer lekker bare in missio haar geneukt waarbij ze echt genoot en haar heerlijk volgespoten. Normaal is het voor mij dan even bijkomen maar bij haar bleef hij hard en haar lekker doorgeneukt tot het schuim op haar kut stond. Toen gestopt en de tijd was ook zo goed als om. Nog even gekletst en daarna voldaan naar huis.

Omdat ze vrijwel alleen overdag ontvangt en alleen gedurende schooltijd tijd heeft zal het niet makkelijk zijn om weer af te spreken maar zeker voor herhaling vatbaar.
 
De link is bijna nooit online. Degene die haar nummer hebben appen haar. Op het moment dat ze weet dat ze een dag heeft om te ontvangen zet ze haar telefoon aan, dus in eerste instantie zul je op WA 1 vinkje krijgen meestal. Dan gaat ze alle apps op reageren en degenen die als eerste terug reageren en inplannen hebben geluk. Als haar dag(deel) vol zit heeft de rest weer pech. Als haar dag(deel) niet vol zit zet ze pas de adv. weer online.

Ze doet dit dus naast haar werk en dan ook nog als haar kindje op school is. Dus heel makkelijk gaat het niet worden. Maar ook ik heb onder het motto de aanhouder wnt dit keer geluk gehad
:D


En gezien deze uitleg zal in de schoolvakantie denkik niet gaan lukken.
 
Lizzy al drie keer bezocht geluk met WhatsApp direct reageren gegarandeerd een date. In één woord top ( condooms) zijn er wel viel mij op, maar gebruiken doet ze liever niet .. ik ook niet zonder na te denken op naar het nieuwe jaar ....
 
Dankjewel iemand die het begrijpt.

Bij mij is het altijd zo wie als eerst een afspraak heeft staan die heeft geluk
Is er geen ruimte meer dan hoop ik dat een andere keer wel plek heb.
Snap dat dit soms frustratie kan opleveren maar op deze manier krijgt iedereen een kans.

Ik ben er op een aantal vaste dagen en tijden en alles wat ik daar buiten aan de mensen kan geven is fijn om te kunnen doen.
Helaas is dit als alleenstaande ouders niet altijd mogelijk.
Ook ik doe mijn best om iedereen een kans te geven en een leuke en lekkere ervaring te geven.

Hoop dat het zo voor de mannen hier een beetje duidelijk is.
Xx lizzy
 
Afgelopen week een uurtje beleefd bij Lizzy in Winschoten.
Sympathiek, correct, leuk en IDIOOT geil!
Volgens mij met beide beentjes stevig in het geile leven staand!
Niks op aan te merken, privéontvangst zoals het behoort te zijn.
En volgens mij genoot ze er net zo van als ondergetekende..... zoniet... the Oscar goes to Lizzyyyy.... maar eerlijk gezegd denk ik niet dat er werd geacteerd!
Niks anders dan lof voor deze dame!
Herhalingsgevaar aanwezig!
 
klopt er wordt ook duidelijk aangegeven dat Lizzy alleen overdag ontvangt en tijdens schooltijden kids.
Dat is dus niet op zaterdag en in de schoolvakanties. Dus dan advertentie offline.
Zo moeilijk is het toch niet
 
Heb haar een poosje geleden bezocht na al die positieve verhalen te hebben gelezen. Laten we het leuk houden, ik snap niet waar al dat enthousiasme vandaan komt,niet qua inhoud en niet qua looks (oh boy).
 
Lieve mensen,
Nu ben ik wel eens benieuwd waar jullie je informatie vandaan halen?
Het enige wat hier klopt is dat ik inderdaad gestopt ben in Winschoten.
Ik ben verhuisd naar de omgeving spijkenisse en ben ook hier weer actief.
Wel onder een andere naam en telefoonnummer.

Advertenties die ik hier voorbij zie komen zijn niet van mij.
Ik zal mijn link hier onder neer zetten.
Hij staat niet altijd online denk hieraan als je hem niet meteen kan openen.


Hoop dat iedereen een beetje duidelijk heeft gekregen.
Dikke kus lizzy
 
Lieve mensen,
Nu ben ik wel eens benieuwd waar jullie je informatie vandaan halen?
Het enige wat hier klopt is dat ik inderdaad gestopt ben in Winschoten.
Ik ben verhuisd naar de omgeving spijkenisse en ben ook hier weer actief.
Wel onder een andere naam en telefoonnummer.

Advertenties die ik hier voorbij zie komen zijn niet van mij.
Ik zal mijn link hier onder neer zetten.
Hij staat niet altijd online denk hieraan als je hem niet meteen kan openen.


Hoop dat iedereen een beetje duidelijk heeft gekregen.
Dikke kus lizzy
Raad eens wie va 1 okt in Barendrecht zit
 
Lizzy,
Wel jammer dat we onze afspraak die je hebt afgezegd vanwege ziek kind niet meer op ander tijdstip hebben kunnen doen.
Het gaat je goed in het wilde westen.
Groetjes Pukkeltje.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan