WHEM Lizzy, Winschoten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er geweest, had vooraf m'n twijfel over de echtheid van de advertentie. Maar zodra de deur op ging was de twijfel weg
Mevrouw heeft wel een beetje een blubber buikje door een zwangerschap, maar ze is heerlijk geil en nat en geniet volop van de sex
 
Ben vandaag 30 juni 2022 bij Lizzy geweest.....wat een heerlijke jonge vrouw is het
heerlijk een half uur bare geneukt.....en heerlijk lang bijna de hele vuist in haar kut.....en wat geniet zij van seks
deze dame is een aanrader.....ik ga sowieso weer heen hmmmmmmmm
 
Ook al een keer geweest heeft een leuk koppie, maar haar zwangerschap heeft de nodige strepen of strea oid achtergelaten. Ze is inderdaad geil en gewillig. Eenmaal als je uitgekleed bent en haar kust dan merk je dat het een geil ding is. Eerst pijpen en daarna om de beurt vaginaal/anaal het kan allemaal en uiteindelijk haar volgespoten.

Is Nederlands
 
Lizzy is een leuke meid met een knap uiterlijk en is heel vriendelijk. En ze spreekt gewoon Nederlands en is ook een Nederlandse meid. Ze adverteerde eerder onder een andere naam maar nu als Lizzy. Daarom zal ik haar maar Lizzy noemen. Adv. staat alleen online als ze ontvangt, soms ook in Groningen. Het is een Nederlandse meid met donkerbruin haar, ze is begin 30 met een mooi en iets voller figuur.

Ze doet alles gewoon safe met condoom. Als extra is tongzoenen en soms ook anaal mogelijk tegen extra maar dat zal ze een beetje laten afhangen van de klik.
Ik ben er al maanden niet geweest maar enkele maanden geleden toevallig twee keer vlot achter elkaar. Ik vond (en vind) haar geweldig, mooi en eigenlijk was de date ook helemaal super geslaagd. Ik ga graag nog eens opnieuw op bezoek.

 
Volgens mij
Lizzy is een leuke meid met een knap uiterlijk en is heel vriendelijk. En ze spreekt gewoon Nederlands en is ook een Nederlandse meid. Ze adverteerde eerder onder een andere naam maar nu als Lizzy. Daarom zal ik haar maar Lizzy noemen. Adv. staat alleen online als ze ontvangt, soms ook in Groningen. Het is een Nederlandse meid met donkerbruin haar, ze is begin 30 met een mooi en iets voller figuur.

Ze doet alles gewoon safe met condoom. Als extra is tongzoenen en soms ook anaal mogelijk tegen extra maar dat zal ze een beetje laten afhangen van de klik.
Ik ben er al maanden niet geweest maar enkele maanden geleden toevallig twee keer vlot achter elkaar. Ik vond (en vind) haar geweldig, mooi en eigenlijk was de date ook helemaal super geslaagd. Ik ga graag nog eens opnieuw op bezoek.

Volgens mij haal je nu 2 dames door elkaar, de Lizzy uit WInschoten is NIET dezelfde LIzzy die jij bedoelt.
 
Gisteren via app een afspraak met haar gemaakt voor later deze week. Adv is niet online geweest en ze heeft het druk schreef ze dus wel ontvangst maar niet zo vaak. Ben benieuwd, wil zin in als ik de verhalen hier lees dat ze erg geil is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan