Recensie Ljuba, Hausnr5, Nordhorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De foto's van de nieuwe dame Ljuba spraken mij erg aan, dus een afspraak met haar gemaakt.

Toen ze mij kwam ophalen herkende ik haar niet van de foto's, maar wel een mooie dame. Ze had haar lange haar in dreadlocks en ook iets ouder dan op de foto's.

Eenmaal op de kamer begon ze een hele lijst met extra's op te sommen. Aangegeven dat ik geen extra's wilde, alleen een kledingwens had. Ze gaf meteen aan dat ze voor de kledingwens extra geld wilde zien. Kom al 7 jaar in hausnr5 en nog nooit heeft een dame extra geld gevraagd voor mijn kledingwens. Ik heb mijn jas weer aangetrokken en gezegd dat ik ga want ik niet gewend ben om extra te moeten betalen voor een kledingwens. Ze bond meteen in en het was ok.
Tijdens het douchen had ik wel twijfels of het met zo'n begin wel een goede sessie zal worden. Gelukkig eenmaal terug in de kamer zag ze er super uit in mijn kledingwens en ik was meteen gesmolten. Eerst voor de spiegel haar heerlijk mogen betasten, terwijl ze mij streng aankeek en ze super trekwerk verrichte. Ze gaf aan geen dominant te doen, maar vond dit toch allemaal best wel dominant overkomen.
Daarna op bed beland voor het pijpwerk en afgemaakt met een oliemassage.

Na de hand nog 10min op bed liggen kletsen. Helaas niet heel interessant, want ze had gehoord dat in nederland prostitutie ook legaal is en hogere tarieven, dus ze zat mij vooral uit te horen of ik legale clubs in nederland wist waar ze kon gaan werken. Had hier niet zo zin aan, en vooral aangegeven dat ik in duitsland wandelde en nederland niet heel wild meer is.

Een leuk bezoekje, maar het zal wel bij deze ene keer blijven (ze is nieuw, dus uberhaupt de vraag of ze nog terugkomt)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan