Recensie Loïs, RVP, Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcellus

Stamgast
Supporter
Forumpionier
257
03/07/21
492
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://rvp-girls.nl/nl/lo%C3%AFs/140021
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De perfecte afsluiter van een week vakantie..

Vorige week had ik een heerlijke week vakantie met enkele mooie, lekkere en rust gevende hoogtepunten, Waar van twee bij extremen zijn van elkaar. Na een rustige maandag en dinsdag had ik dinsdag avond mijn eerste hoogtepunt een concert van "The Hu" even lekker een metal concert met een goede vriend van mij.

Woensdag eind van de ochtend vertrok vanuit mijn mancave naar het midden van het land, lekker binnen door. Koffie hier broodje daar. Naar een hotelletje hier lekker gegeten en geslapen. Na het ontbijt lekker naar de Sauna in Bussloo. Hier heerlijk liggen bubbelen en zweten. Met Als 2e hoogte punt het 5 gangen diner daar en de hotel overnachting. Vrijdag ochtend vlak na het ontbijt zat ik nog even lekker op de kamer de site van RVP te kijken en zag dat Loïs er vandaag zou zijn. In de ochtend nog even een opgieting gedaan en nog even relaxen en rond 12:00 weer terug naar huis. In de auto besloten om even te bellen om een afspraak te maken. En ja ze had nog tijd voor mij… (ja we komen er). Eind van de middag thuis even lekker scheren en weer netjes kleden en hup de auto in.

Daar aan gekomen mocht ik nog even wachten en nog even zitten praten met de mooie Emma, hierna kwam ze aan gelopen. Wat een mooie meid. Lang, Slank en mooi haar. Na de betaling mochten wij samen de trap op naar de kamer alwaar wij anderhalf uur plezier mochten hebben.

Toen de deur gesloten was en ik mijn jas had weg gehangen stonden wij tegenover elkaar en begonnen we lekker te zoenen. Rustig streelde ik haar lichaam en liet ik de straps van haar jurkje langs haar armen glijden. En kon ik haar lichaam verder bewonderen. Hierna kleden we ons verder uit. Op bed weer verder zoenen en lekker haar lichaam voelen. Langzaam gingen we verder. Lekker sabbelen aan de tepels en stelen van haar borstjes (klein maar zéér fijn). Afdalend naar beneden met een tussen top op haar zachte slanke buik. Het heerlijke eindpunt was haar zeer gladde K. deze heb ik uitgebreid mogen likken, zoenen en meer. Dit was één van de lekkerste ooit (Top 3 !). Hierna terug naar boven en even lekker liggen naast elkaar en wat liggen praten over van alles en niets.

Na een poosje nam zij het heft in handen en begon zij van mijn lichaam gebruik te maken, haar zachte zoenen op mijn lichaam, heb er die nacht nog van gedroomd. Rustig begon ze me te pijpen, de ultieme ontspanning kon beginnen. Af en toe keek ik haar aan of keek ik naar haar in de spiegel en zag de perfectie! Lekker over en lang haar hoofd strelen. Langs haar armen naar haar handen toe welke die van mij innig vast pakte. Aangezien ik bijna ging komen en het nog even wilde uitstellen vroeg ik haar om lekker naar boven te komen en naast mij te liggen. Nog wat stelen en zoenen. Enkele minuten later besloten om het condoom te pakken en heeft zij mij bijna klaar gereden, echter dit was nog niet de manier hoe ik wilde komen. Dus gingen we naast elkaar liggen "face to face" zoenend kijken ik elkaars ogen en langzaam trok zij mij klaar. Heerlijk spoot ik over haar zij en buik terwijl ik haar aankeek en haar ademhaling voelde in mijn mond. Hierna was de tijd ook op, na een korte douche aan kleden en hup naar huis.

Korte samenvatting:
Loïs is eer zéér slanke dame met kleine borsten (A Cup), val je op grote borsten en een voller lichaam dan is Loïs niets voor je. Wil je een super lekkere persoonlijke experience en is het lichaam daar ondergeschikt aan, Ja dan is zij de dame voor je.

NOOT: met ondergeschikt bedoel ik niets negatiefs. Loïs heeft een zeer mooi gevormd lichaam. Ik ben van mening dat het uiterlijk van iemand geen belemmering mag zijn voor een lekkere persoonlijke ervaring, Hygiëne en een persoonlijke klik zijn voor mij belangrijker dan het "Perfecte Lichaam" welke niet bestaat. Ik heb geluk dat ik RVP ken en daar de liefste dames heb leren kennen. Of ik nu ga voor Loïs, Kim, Chantal, Britt of een andere dame ik weet dat ik (eventueel na overleg) een goede keuze zal maken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent langs geweest bij Loïs.
Hele lieve dame, iemand die oprecht geïnteresseerd is in je. Ik was wat gespannen maar dit was zo weg bij haar. Dit is een dame voor de ultieme GFE voor je. Hou je van harde seks is dit niet jouw type dame.

Bij binnenkomst gelijk al knuffelen en zoenen. Daarna heerlijk samen gedoucht met overal aanraken bij elkaar. Vervolgens op bed beland waarbij we elkaar goed onderzochten en lekker intiem gedaan.
Daarna tot een ontlading gekomen.

Vervolgens op haar initiatief nog een 2e ronde gedaan en vervolgens nog afgesloten met een massage.

Ga je voor de echte GFE dan is Loïs de perfecte date, ze is wat langer dan de gemiddelde DVP maar voor mij geen enkel probleem, een echte aanrader!
 
Lieve Loïs,

Bedankt voor de fijne tijd afgelopen vrijdag. Niet alleen jouw prachtige lichaam, maar zeker jouw fijne woorden hebben mij goed gedaan. Ik zat even een bubbel van onzekerheid welke jij hebt door geprikt.

We gaan elkaar zeker snel weer ontmoeten en genieten van elkaar.

Lekkere kus,

Marcel
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/lo%C3%AFs/140021
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op de bonnefooi weer naar rvp. Veel leuks op de website. Kan alleen ivm werktijden zeer slecht reserveren.

Voorstelrondje werd ik niet vrolijk van.
Maar Lois was met een 15 min vrij werd mij verteld.
Dan maar een blind date.
Na 15 min kwam Lois idd vragen of ik haar date was en of ik nog even kon wachten. Nu haar live te zien was dat zeer zeker geen probleem. Meestal bij mijn eerste bezoek aan een dvp boek ik een half uur. Nu wist ik gelijk dit wordt een uur plezier.

Tijdens het wachten kwam tineke ook nog even langs. Ze ziet er mooier uit dan op de foto's. Ook maar eens bezoeken als ik weer fenland krijg.

Maar daar was dan eindelijk
Lois.
Op naar de kamer. Lois aftastend bij mij wat ik wel en niet lekker vind.
Daarbij elkaar rustig van de kleding ontdoen.
Lekker samen onder de douche.

Op bed heerlijke sex met Lois gehad. Lekker door haar gepijpt waarna overgegaan in 69. Wat smaakte dat strakke poesje lekker fris, kon er niet vanaf blijven. Gevolgd door cowgirl en in doggie heerlijk het rubber gevuld terwijl Lois zichzelf met vingers 2x tot een orgasme heeft gebracht.

Voor een 2 ronde was helaas geen tijd meer.

Dit forum kwam ook ter sprake na afloop. Lois vertelde dat er meer gen…. werd dan over de bezoekjes geschreven.
Vandaar dan toch maar eens een recensie maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
leuke reactie .het is inderdaad een mooie verschijning . Nu ik dit gelezen heb ga ik er ook voor .ik heb er wel gezien en heb getwijfeld heb toen gekozen voor een andere dame . Bedankt voor deze review
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat anderen schreven kan ik beamen. Begin deze week ben ik langs geweest en ik kan alleen maar zeggen dat ik een top tijd met haar heb gehad op de kamer.

Loïs is lang en slank, maar dat vond ik prachtig. We hebben het rustig opgebouwd met even kletsen, wat aftasten, douchen en vervolgens naar het bed toe. Loïs is gezellig om mee te kletsen en je kan ook echt met haar lachen. Dat deden we ook tijdens de seks. Zo hadden o.a. lachen toen ze vertelde dat voor sommigen onder ons de daad altijd heel serieus is en dat wij er in dat opzicht maar niets van bakte. Qua gesprek is ze ook echt geïnteresseerd in je.

Sommigen zullen het geklets niets vinden, maar als je dat weet te waarderen kan ik Loïs zeker aanraden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een leuke vrouw is Loïs!
Een paar maanden geleden twee uurtjes met haar doorgebracht.
Begonnen met samen douchen, daarna liggen kletsen op bed, tongzoenen doet ze heerlijk.

Lekker rustig alles opbouwen, elkaar verkennen.
Ze heeft me heerlijk gepijpt en ik haar gebeft.
Condoom om en lekker in verschillende standjes seks gehad.

Als afsluiter lekker samen in bad gezeten.

Echt een topper!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste stappen als wandelaar waren bij Loïs.
Was een beetje nerveus, maar zij stelde mij al heel snel op m'n gemak. Omdat ik nog niet wist wat er van mij verwacht werd, was ik een beetje afwachtend. Maar Loïs hielp me daar snel over heen. Het was een hele fijne ontmoeting, tijd vloog voorbij maar ik heb zeer genoten. Loïs ik weet niet of je dit leest maar bedankt voor een fijn samen zijn en ik zal zeker nog een keer langs "komen" 😉 groet Martijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan