Lockdown trio gezeur bij huize fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rockpa

Newbie
20
13/09/21
15
je word gek van dat trio gezeur bij huizen fleur als jij er zin ik heb oke maar ik kies liever een dame uit nu kan dat niet trio is snel geld verdienen dat er veel dames zijn is ook hun probleem komt dat het huis maar twee kamers heeft ik bel op om een afspraak te maken met een dame voor een uur en dan maar zeuren over trio kan wel voor een uur een dame kan dan niet dus jammer voor hun kom ik gewoon niet meer naar fleur hou op met dat trio gezeur a u b
 
je word gek van dat trio gezeur bij huizen fleur als jij er zin ik heb oke maar ik kies liever een dame uit nu kan dat niet trio is snel geld verdienen dat er veel dames zijn is ook hun probleem komt dat het huis maar twee kamers heeft ik bel op om een afspraak te maken met een dame voor een uur en dan maar zeuren over trio kan wel voor een uur een dame kan dan niet dus jammer voor hun kom ik gewoon niet meer naar fleur hou op met dat trio gezeur a u b
Punt en komma heten niet voor niets in het Nederlands leestekens.
Een tekst zonder is bijna niet te lezen.
 
Mooi he die aanvallen op mensen omdat ze niet zo kunnen articuleren als u. Laat mensen in hun waarde svp!
Het gaat toch helemaal niet om het articuleren! Het gaat erom dat je zinnen vormt om duidelijk te maken wat je bedoelt. En ik ga elk weddenschap in dat rockpa het gebruik van leestekens net als iedereen op school geleerd heeft.
Het is gewoon een bepaalde mode om daar geen gebruik van te maken. Op die manier kan je bv. meer letters kwijt op Twitter.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn een groot aantal mensen die hebben super trio s gehad en zullen een ander trio uitproberen
Maar het gros zegt leuk voor een keer .
De andere kant ze doen wel hun best met iedere keer met acties waarop toch andere mensen op af komen.
Want de klandizie is met al het Corona gedoe toch wat geslonken en ook met het aanbod van de dames dit geld ook voor andere takken zoals massagesalons
En als er niets te doen is met de lockdowns is er niets te doen .
Dus het groot smoezen boek is bij veel klanten erg erg klein geworden
😉😉😰
 
Het gaat toch helemaal niet om het articuleren! Het gaat erom dat je zinnen vormt om duidelijk te maken wat je bedoelt. En ik ga elk weddenschap in dat rockpa het gebruik van leestekens net als iedereen op school geleert heeft.
Het is gewoon een bepaalde mode om daar geen gebruik van te maken. Op die manier kan je bv. meer letters kwijt op Twitter.
Jezus man, laat het een keer gaan. Als die kerel het had gekund dan had hij het toch wel gedaan. Laat iedereen in zijn waarde man. Zomaar ga je de discussie weer aan terwijl we lekker door kunnen gaan met andere dingen.
 
Het gaat toch helemaal niet om het articuleren! Het gaat erom dat je zinnen vormt om duidelijk te maken wat je bedoelt. En ik ga elk weddenschap in dat rockpa het gebruik van leestekens net als iedereen op school geleert heeft.
Het is gewoon een bepaalde mode om daar geen gebruik van te maken. Op die manier kan je bv. meer letters kwijt op Twitter.

...net als iedereen op school geleerd heeft. :ROFLMAO:😂;)

Als we toch bezig zijn
 
je word gek van dat trio gezeur bij huizen fleur als jij er zin ik heb oke maar ik kies liever een dame uit nu kan dat niet trio is snel geld verdienen dat er veel dames zijn is ook hun probleem komt dat het huis maar twee kamers heeft ik bel op om een afspraak te maken met een dame voor een uur en dan maar zeuren over trio kan wel voor een uur een dame kan dan niet dus jammer voor hun kom ik gewoon niet meer naar fleur hou op met dat trio gezeur a u b
Als je belt voor een dame krijg je toch niet de vraag voor een trio? Heb ik nog nooit gehad.
Overigens heeft Fleur meer dan twee kamers.
 
Waar gaat dit over?
Wil je een dame, spreek je met een af.
Wil je een trio, dan spreek je met twee af.
Wil je tussen 10 en 11 of tussen 16 en 17.00 uur, dan mag je voor €100 een heel uur.
Wees blij dat Fleur iets doet om zowel de dames als de mannen het naar de zin te maken, ook tijdens Corona.

Dit is tenminste een normaal bericht van motorman

En de rest is heel heel veel gezeur om Fleur en gaat totaal nergens over velen hebben een hoop lol gehad met trio dames, keer wat anders 😉😍
Er gebeurd tenminste iets bij Fleur
 
Mooi he, dat moderne interpunctieloze schrijven. ;)
Sterkte met je frustratie!
Je kunt er kop noch staart aan maken. Waar eindigt de ene zin en begint de andere? Ik zie het zo vaak op social media. Waarom doen mensen dit? Hebben ze haast en moeten ze de trein nog halen? Hebben ze niet door hoe onintelligent dit over komt?
 
Motorman zei
Waar gaat dit over?
Wil je een dame, spreek je met een af.
Wil je een trio, dan spreek je met twee af.
Wil je tussen 10 en 11 of tussen 16 en 17.00 uur, dan mag je voor €100 een heel uur.
Wees blij dat Fleur iets doet om zowel de dames als de mannen het naar de zin te maken, ook tijdens Corona.

Lijkt mij prima conclusie , laat iedereen toch lekker genieten van de dames🥰
 
Jazeker het aanbod dames in stand houden en zorgen dat deze dames een inkomen hebben , want de laatste keer kregen de meesten geen ondersteuning.
Dit heeft totaal niets met zeuren te maken. Eerder een groot stuk onbegrip van iemand die niet begrijpt hoe de samenleving in elkaar zit lijkt me.
Heerlijke discussie op een regenachtige dag , beter met zijn allen naar Fleur . Kunnen gebrek aan dames ook een omgekeerd trio doen😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan