Recensie Loes, Privé Sofie, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fidel73

Wandelaar
99
01/09/21
155
38
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/loes-belgische
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enige tijd geleden op een vrijdagnamiddag langsgeweest bij privé Sofie voor een afspraak met Loes.
Uiterlijk viel wat tegen, maar verder is Loes een leuke dame. Samen een douche genomen waarbij zij mij inzeepte en zichzelf waste. Daarna richting kamer gegaan waarbij ze zich gewillig liet betasten, 2 vingers in haar kutje terwijl ik op haar tepels zoog, vond ze best aangenaam, want ze werd vrij nat. Op bed heb ik haar langdurig gebeft waarbij haar hele lichaam trilt en ze in het kussen beet om niet te veel lawaai te maken. Daarna heeft ze mij lekker gepijpt zc waarbij ze mijn ballen niet vergat. Uiteindelijk afgemaakt in 3 standjes: missionaris, doggy (waarbij ik redelijk hard mocht doorstoten) om klaar te komen terwijl ze bovenop zat. Haar kleine lijf was nat van het zweten op het einde van de rit.
Voor de sex kom ik waarschijnlijk nog terug, hoewel ze niet echt mijn type is.
 
Bedankt voor de review Fidel!
Deze laat me al een tijdje niet meer los, al kan ik niet verklaren waarom. Haar foto`s laten niet veel zien dus kan me er moeilijk een beeld van vormen. En enkel op gevoel (dus naar m`n pik luisteren)... niet de beste raadgever ;)

Is ze ook actief en neemt ze wat initiatief of moet het voornamelijk van jouw kant komen?

Samen douchen lijkt we wel fijn, was daar al kans om het spel te beginnen? ;)

Is ze rookvrij? Misschien een onbelangrijk detail voor sommigen maar nog niet zo lang geleden een dame die zichzelf als rookvrij adverteerde tijdens het neuken gezoend en de sigarettensmaak was een onmiddellijke turnoff... Niet leuk om op die manier te ontdekken...

Thx!
 
Bedankt voor de review Fidel!
Deze laat me al een tijdje niet meer los, al kan ik niet verklaren waarom. Haar foto`s laten niet veel zien dus kan me er moeilijk een beeld van vormen. En enkel op gevoel (dus naar m`n pik luisteren)... niet de beste raadgever ;)

Is ze ook actief en neemt ze wat initiatief of moet het voornamelijk van jouw kant komen?

Samen douchen lijkt we wel fijn, was daar al kans om het spel te beginnen? ;)

Is ze rookvrij? Misschien een onbelangrijk detail voor sommigen maar nog niet zo lang geleden een dame die zichzelf als rookvrij adverteerde tijdens het neuken gezoend en de sigarettensmaak was een onmiddellijke turnoff... Niet leuk om op die manier te ontdekken...

Thx!
Neen
 
Bedankt voor de review Fidel!
Deze laat me al een tijdje niet meer los, al kan ik niet verklaren waarom. Haar foto`s laten niet veel zien dus kan me er moeilijk een beeld van vormen. En enkel op gevoel (dus naar m`n pik luisteren)... niet de beste raadgever ;)

Is ze ook actief en neemt ze wat initiatief of moet het voornamelijk van jouw kant komen?

Samen douchen lijkt we wel fijn, was daar al kans om het spel te beginnen? ;)

Is ze rookvrij? Misschien een onbelangrijk detail voor sommigen maar nog niet zo lang geleden een dame die zichzelf als rookvrij adverteerde tijdens het neuken gezoend en de sigarettensmaak was een onmiddellijke turnoff... Niet leuk om op die manier te ontdekken...

Thx!
Ze neemt voldoende initiatief en het spel kan reeds in de douche beginnen, maar ze is niet rookvrij.
 
Ze is zeer gewillig en staat open voor extremere dingen, ze geeft alleen een onverzorgde indruk, gaat niet mee onder de douche voor of na, niet zo een frisse adem en zeker een roker
Ik wil toch effen reageren op bovenstaande.

Het is niet omdat je geen 'smink-doos' bent en/of een mooi popemieke, dat je daarom het etiket moet krijgen van onverzorgd te zijn.
Loes rookt, ok.

Maar ze is zeker niet minder verzorgd dan de overgrote meerderheid van de (mannelijke-)wandelaars die dit huis regelmatig bezoeken.
 
Ik wil toch effen reageren op bovenstaande.

Het is niet omdat je geen 'smink-doos' bent en/of een mooi popemieke, dat je daarom het etiket moet krijgen van onverzorgd te zijn.
Loes rookt, ok.

Maar ze is zeker niet minder verzorgd dan de overgrote meerderheid van de (mannelijke-)wandelaars die dit huis regelmatig bezoeken.
Ik wil toch even reageren op dit : had geen frisse adem , vagina stonk, okselgeur, als je dan niet mee wil douchen dan ligt dat wel aan jezelf e. De eerste keer waren deze geurtjes er niet, de 2de keer wel . Probeerde beleefd te blijven maar als je er achter vraagt.
Loes rookt: niet ok, want op de advertentie staat aangegeven dat ze niet rookt. Er zijn andere dames in dit huis die ook roken maar die hun tanden poetsen voor de klant komt en dan heb je daar geen last van.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan