Lol.. wie verwacht zoiets...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JokePrive

Meubelstuk
DVP
Supporter
Forumpionier
3.582
01/07/21
12.904
Site
Even een gezellig telefoongesprek gehad met mijn zus vanavond. Ze informeerde hoe het met mijn werk ging en ik zei "eigenlijk wel goed".
Aangezien zij de laatste tijd er achterkomt dat ze seks steeds leuker gaat vinden, voelde ik de vraag al aankomen.. "mag ik eens een dagje meedraaien bij jullie om te kijken of dat voor mij is?"

Dat moet ik wel eerst even vragen op de zaak natuurlijk. Vermoedelijk wel 🙂

Lache joh.. ga ik misschien samenwerken met mijn eigen zus in Haarlem, dat wordt wat 😆 Kijken of we samen ook triootjes aandurven 😊 Denk dat het niet veel voorkomt dat 2 echte zussen samen sekswerk gaan doen 🤔

Ze gaat er iig wel serieus over nadenken! Maar eerst even goed uitleggen hoe of wat en who knows.. leer ik haar wel wat het een en ander.
 
Even een gezellig telefoongesprek gehad met mijn zus vanavond. Ze informeerde hoe het met mijn werk ging en ik zei "eigenlijk wel goed".
Aangezien zij de laatste tijd er achterkomt dat ze seks steeds leuker gaat vinden, voelde ik de vraag al aankomen.. "mag ik eens een dagje meedraaien bij jullie om te kijken of dat voor mij is?"

Dat moet ik wel eerst even vragen op de zaak natuurlijk. Vermoedelijk wel 🙂

Lache joh.. ga ik misschien samenwerken met mijn eigen zus in Haarlem, dat wordt wat 😆 Kijken of we samen ook triootjes aandurven 😊 Denk dat het niet veel voorkomt dat 2 echte zussen samen sekswerk gaan doen 🤔

Ze gaat er iig wel serieus over nadenken! Maar eerst even goed uitleggen hoe of wat en who knows.. leer ik haar wel wat het een en ander.
Ik ben heel benieuwd 😊😊
 
en straks is die "zus" gewoon een bekende en was dit 1 groot reclame topic 🤣 🤣 🤣

Waarom zou ik reclame maken als het overgrote deel van iedereen op dit forum überhaupt geen interesse in mij heeft 🤔 En dat nu ineens wel krijgt omdat mijn zus interesse heeft om sekswerker te worden? Blijf dan ook weg..
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou ik reclame maken als het overgrote deel van iedereen op dit forum überhaupt geen interesse in mij heeft 🤔 En dat nu ineens wel krijgt omdat mijn zus interesse heeft om sekswerker te worden? Blijf dan ook weg..
Zowiso zal een trio tussen 2 zussen onwennig voelen. Zoals je zelf al zei... ik ga echt niet aan de poes van mijn zus hangen.

En alle aannamens of vooroordelen zijn lekker belangrijk. Reclame of niet...je weet zelf het beste wat de waarheid is ! Wel bi-zonder (grappige woordkeuze in dit geval) dat je dit kan delen met je zusje.
 
Wat heeft een potentieel door twee zussen tegelijk diensten verlenen aan één klant (of aan bijvoorbeeld een tweetal klanten) in hemelsnaam van doen met incest ?

En wat doet een pastoor (of soortgelijke "zielzorger") in dit discours, iemand die dient te geloven dat de mensheid is ontstaan uit incest (de "eerste mensen" Adam & Eva en dan vader met dochter, moeder met zoon of broer met zus - meer mogelijkheden zijn er niet).

En wat is er überhaupt zo uniek aan twee seks-werkende zussen ? Ik kan er wat betreft raamdames zo een aantal opnoemen. Ook die "samenwerken" indien de klant dat wenst.

Er wordt een mededeling gedaan - in alle openheid en uitermate integer - en het notoire fantaseren barst los. Geluk ermee, Joke !
 
Mijn enige trio was ooit in de Geleenstraat met twee zusjes , tenminste dat zeiden ze dat het zusjes waren
Ze zeiden ook dat ze uit Brazilië kwamen maar ze konden geen woord Portugees , voor de beleving maakte het mij niet uit of ze al dan niet zusjes waren en ook niet of ze al dan niet uit Brazilië kwamen overigens
Het één sluit het ander ook niet uit natuurlijk , als ze wel uit Brazilië kwamen is de kans dat het echt zusters waren wel groot natuurlijk ,zoveel Engelstalige families zullen er in dat land ook weer niet zijn tenslotte
 
Ik zou het vrij link vinden om trio samen met je zusje te doen. Eerst zal het wel gaan maar het kan uiteindelijk in een familie ruzie ontstaan. Ik vraag mij af of je dat waard vindt. Als het wel goed gaat, kun je wel mooi wat verdienen.
 
Niet elke dvp, maar telt net zo goed voor jullie. Daarom vertrouw ik ook weinig mensen 😉
Heel verstandig! En helemaal met je eens... blauwe ogen zijn mooi maar je hebt er weinig aan.

on topic: Ik zou zelf nooit een familielid en/of bekende adviseren cq aanmoedigen om dit werk te gaan doen. Geld is verslavend, Stoppen lastig. En het heeft effect op je priveleven. Dat jou man het accepteert is een uitzondering. In de meeste gezonde relaties zal een partner er minder positief instaan.
Lees ook de verhalen van andere dames hier die het (terecht) een behoorlijk eenzaam beroep vinden....
 
Heb een prima gezonde relatie!

Mijn zus is volwassen genoeg om te beslissen wat ze zelf wilt. Op het ogenblik date ze gratis via Tinder, dus is het juist slim om er nu geld voor te vragen. 😄 Is ze ook meteen af van mannen die meer dan seks willen, want ze wilt geen relatie meer.

Ze vindt seks fijn en gaat haar salaris daarmee aanvullen, want ze werkt zowat fulltime in een andere branche.

Maar laten we eerst afwachten wat ze beslist.
 
In de meeste gezonde relaties zal een partner er minder positief instaan.
Het woord 'gezonde' vind ik daar een beetje wonderlijk.
Dat een aantal wandelaars wel een dvp bezoekt en betaalt maar negatief staat tegenover het idee dat zijn partner dat werk zou doen, dát is toch eigenlijk een beetje vreemd (of ongezond als je dat woord wil gebruiken)?
 
nou @carbon ik gok dat 90% van de mensen er NIET akkoord mee gaat als zijn of haar partner een ander neukt voor geld. Of hij/zij nu betaald of betaald KRIJGT... Dus ja ook veel relaties sneuvel van mensen hier als de vrouw erachter komt dat de man een wandelaar is (works both ways!)

En ja indien het een "fout" vriendje is zal ie er minder moeite mee hebben. Vandaar de nadruk op "gezonde" relatie.
en vreemd? Dus elke hoerenloper moet het automatisch OKE vinden als zijn partner OOK DVP wordt? Lijkt me sterk...

Natuurlijk zullen er uitzonderingen zijn. Maar uitzonderingen heb je altijd?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan