Lol.. wie verwacht zoiets...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het maakt weinig uit of je 2 verschillende dames of 2 die elkaar al jaren kennen boekt. Die 2 verschillende kunnen ook met elkaar praten en jou negeren. En een bi trio is überhaupt niet in de picture als je er niet extra voor dokt.. behalve als je Joy en mij in het verleden meetelt dan. Wij kletste amper, maar hadden meer aandacht voor elkaar dan voor onze gast 😋🤭 Wat men overigens nooit erg vond 😌
Ik kan me een middagje met jou en Britt herinneren 😄😄
 
Heb een prima gezonde relatie!

Mijn zus is volwassen genoeg om te beslissen wat ze zelf wilt. Op het ogenblik date ze gratis via Tinder, dus is het juist slim om er nu geld voor te vragen. 😄 Is ze ook meteen af van mannen die meer dan seks willen, want ze wilt geen relatie meer.

Ze vindt seks fijn en gaat haar salaris daarmee aanvullen, want ze werkt zowat fulltime in een andere branche.

Maar laten we eerst afwachten wat ze beslist.
Joke , een trio moet dan helemaal genieten worden, als je zus ook van sex houdt😘
 
Laatst bewerkt door een moderator:
toch heel normaal zussen samen in de business.
In de doublet heb je de beroemde twee Dominicaanse zussen, de bekende 3 dominicaanse zussen waar er nog twee van over zijn. Er zijn twee families waarvan ik heel veel nichtjes heb bezocht, ik geloof wel tot vijf nichtjes...... en ik kan dat aantal nog naar 7 verhogen.....all in the family. En de twee roemeense zussen aan het begin van de straat. En ik weet dat er nog een Dominicaanse is met een zus maar die wil het niet vertellen.......Allemmaal een grote familie business.....Sterker nog, de meeste Domincanas waar ik ben geweest komen uit hetzelfde gebied. Het zijn allemaal relaties, de ene familie gaat naar duitsland, de ander werkt op de doublet....... Menigeen zou zich verbazen als hij wist hoeveel dames van dezelfde familie hij bezocht heeft.
Ik ga geen namen noemen omdat de dames er soms geheimzinnig overdoen. Ik ben er soms na jaren pas achtergekomen.......
 
Even een gezellig telefoongesprek gehad met mijn zus vanavond. Ze informeerde hoe het met mijn werk ging en ik zei "eigenlijk wel goed".
Aangezien zij de laatste tijd er achterkomt dat ze seks steeds leuker gaat vinden, voelde ik de vraag al aankomen.. "mag ik eens een dagje meedraaien bij jullie om te kijken of dat voor mij is?"

Dat moet ik wel eerst even vragen op de zaak natuurlijk. Vermoedelijk wel 🙂

Lache joh.. ga ik misschien samenwerken met mijn eigen zus in Haarlem, dat wordt wat 😆 Kijken of we samen ook triootjes aandurven 😊 Denk dat het niet veel voorkomt dat 2 echte zussen samen sekswerk gaan doen 🤔

Ze gaat er iig wel serieus over nadenken! Maar eerst even goed uitleggen hoe of wat en who knows.. leer ik haar wel wat het een en ander.
omg wat een droom scenario :D
 
Is je zus nog ouder dan jij? Haalt de gemiddelde leeftijd van de dvps wel lekker omhoog. Knipoog

Nóg ouder? 🤨

Nee ze is jonger. Maakt t wat uit dan? Verwacht toch niemand van dit forum, want zij spreekt ook Nederlands 🤣🤣

Denk eerder dat vaste cliënten v mij met ons gaan afspreken, want ga er niet mee adverteren 🤷‍♀️

Maar ze moet eerst 100% hersteld zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan