Recensie Lola, Amersfoort Prive, Amersfoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk Jan

Newbie
6
09/12/23
13
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/lola/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen weekend weer even gestopt in Amersfoort. Er waren niet veel dames aanwezig, maar van te voren zag ik dat Lola er zou zijn en die foto's had ik toch al meer dan eens even bekeken. Eerste keer met haar, dus gebeld om een afspraakje te maken voor een halfuur. Na de gebruikelijke verplichtingen kwam ze aanlopen en ik dan ben ik vooral benieuwd naar haar gezicht. Die stond direct vrolijk en ze troonde mij mee naar boven.

Op de kamer even goed kennis gemaakt met haar en het is gewoon een hele vrolijke, jonge meid. Ze lachte veel, kletste direct over van alles en nog wat en daardoor was het ijs zo gebroken. Terwijl ik mij opfriste bij de wasbak sprong Lola nog even snel onder de douche, fijn idee dat de dame zich ook fris wil voelen. Ik lag op bed klaar en zei dat ik altijd een beetje zenuwachtig was, maar toen zij zich aan het afdrogen was en langzaam naar mij toe kwam begon mijn kleine heer vanzelf te groeien, tot hilariteit van Lola. Voor 50 euro extra gekozen voor tongzoenen en aan haar tepels likken en zeker dat laatste is echt een genot. Lola heeft enorm grote borsten waar ik uiteraard helemaal fan van ben. Ze gebruikte deze goed en al knuffelend en zoenend deze borsten goed kunnen verkennen. Ze gebruikte haar lichaam al goed voor het intieme gedeelte, daar houd ik van! Daarna zakte ze langzaam af naar beneden om met cd een prima pijpbeurt te geven. Vervolgens nog de standaard standjes intiem met Lola mogen beleven voordat ze aan mijn voeten kwam liggen en het handmatig tot een intens hoogtepunt bracht.

Lola is een jonge vrouw met fantastisch grote borsten, maar ook gewoon een best spontaan iemand waarmee je prima een afspraakje kan maken. Ze rekent per extra 25 euro wat aardig fors is, maar het totaalpakket is als ik het goed herinner 100 euro. Normaal ben ik een beetje huiverig om met jonge dames af te spreken, vaak zijn ze niet zo gepassioneerd of lief als de wat oudere dames. Maar Lola heeft twee fantastische pluspunten en ook gewoon een gezellige meid! Voor de eerste keer een prima date gehad met Lola, wie weet kom ik nog eens terug!
 
Dit is haar toch

&

 
Terug
Bovenaan Onderaan