Recensie Lola, Amstelveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wandelpops

Wandelaar
33
18/10/21
33
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9707352-lola
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag in de buurt van Amstelveen, en besloten Lola met een bezoekje te vereren. Het is een aardig ritueel om tot haar deur te komen, ze wil weten of je alleen bent, en doet een videocall. Ze is erg voorzichtig, later vertelde mij dat ze een minder leuke ervaring had gehad in het verleden.

Ze vroeg me of ik zin had in een trio. Hier op het forum zag ik daar al eerder berichten van, en dat zou dan met Bella zijn gok ik, maar beleefd geweigerd, wilde Lola eerst eens alleen. Heb nog geen trio gedaan, en weet niet of zij en Bella (als het Bella was) een goede 1e keer zouden zijn, maar ja weet je nooit. Anyway, Lola...

De foto van haar in het water komt het meest overeen. Ze spreekt redelijk Engels dus er is geen vertaalapp nodig. Ik ben een uurtje geweest en alles was incl. Ze heeft een klein buikje maar stoorde mij geenszins. Ze wilde graag dat ik even ging douchen, handen wassen met zeep en mondwater, fantastisch :). Daarna naar beneden in een knusse kamer met een groot bed. Ze geeft kusjes en vond het lekker als ze overal gekust wordt. Lekker aan haar tepels gezogen en afgedwaald naar beneden, waar ze al flink nat was.

Al met al heb ik een leuk uurtje beleefd met Lola, erg leuke en lieve vrouw. Let wel, dit is mijn ervaring met Lola. Ze blijft nog wel even, ze had nog geen idee wanneer ze weer naar huis ging.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan