Recensie Lola, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dropveter

Newbie
1
16/09/22
2
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1330366-lola
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag bij Lola geweest. Je kan in het hotel niet zelf met de lift naar boven, daar heb je een keykaart nodig. Dus werd ik opgehaald in de hal bij de liften.
Eerst even douchen en dan kan de pret beginnen, dacht ik. We stonden eerst elkaar een beetje te betasten. Toen wilde ik haar tongen, maar dat probeerde ze zo veel mogelijk te ontwijken. Af en toe een kus met beetje tong en dat was het. Goed, heb gevraagd of we dan op bed verder kunnen. Ook daar heel voorzichtig af en toe een tongzoen en dan weer ontwijken. Laat maar dacht ik en mijn aandacht ging naar de rest van haar lichaam. Kort daarna liep ze weg en haalde het condoom tevoorschijn.

Na de daad even snel wassen en weer op bed. Ze kwam naar me toe, heel even kussen en pakte daarna glijmiddel. Poesje goed ingesmeerd en ze wilde gevingerd worden. Bij het vingeren merkte ik dat ze ongeintereseerd om haar aan het kijken was, nep kreunen en maar blijven ontwijken voor een TZ en totaal geen GFE. Had ook echt geen zin meer om ronde 2 af te maken. Heb gezegd dat ik er klaar mee was en dat voor mij de pret over was. Heb snel mijn kleren aangedaan en haar bedankt en vertrok na 30 min.

Had de date anders voorgesteld. In het WA conversatie (volgens mij een standaard bericht dat iedereen krijgt die voor het eerst met haar contact heeft) was veel mogelijk maar daar had ze geen zin in, ze was heel erg afstandelijk en zelfs een glimlach kon er niet vanaf.

De laatste 3 foto's op Kinky zijn het meest representatief hoe ze er uit ziet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan