Recensie Lola, Antwerpen, Verversrui 22/3 1,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
8
09/02/23
13
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een knap blondje met goddelijk lichaam uit Oekraïne staat hier sinds 2 weken. Soms ook wel achter het raam ernaast.
Aan de deur/raam zei ze me al direct: 50 euro/15 minutes/1 position.
Ok dan maar, wel erg weinig service voor de standaardprijs, maar toch eens uitproberen.

Ik denk dat ze vies is of schrik heeft om een blote piemel aan te raken, want direct ging het condoom erom, zonder enige voorverwarming. Na een beetje pijpen, welk ook maar heel matig was, mocht ik dan het enige mogelijke standje doen, missionaris. Iets anders was immers niet toegestaan.

Omdat ik maar 15 minuten kreeg in totaal, wou ik laten afwerken met handjob. Maar ook hier moest het condoom eraan blijven. En met de finish in zicht, was het plots gedaan. De 15 minuten waren om. Onverbiddelijk.
Onbevredigd buiten gevlogen. Toch nog wel een compliment gekregen voor mijn respectvolle houding.
 
Een knap blondje met goddelijk lichaam uit Oekraïne staat hier sinds 2 weken. Soms ook wel achter het raam ernaast.
Aan de deur/raam zei ze me al direct: 50 euro/15 minutes/1 position.
Ok dan maar, wel erg weinig service voor de standaardprijs, maar toch eens uitproberen.

Ik denk dat ze vies is of schrik heeft om een blote piemel aan te raken, want direct ging het condoom erom, zonder enige voorverwarming. Na een beetje pijpen, welk ook maar heel matig was, mocht ik dan het enige mogelijke standje doen, missionaris. Iets anders was immers niet toegestaan.

Omdat ik maar 15 minuten kreeg in totaal, wou ik laten afwerken met handjob. Maar ook hier moest het condoom eraan blijven. En met de finish in zicht, was het plots gedaan. De 15 minuten waren om. Onverbiddelijk.
Onbevredigd buiten gevlogen. Toch nog wel een compliment gekregen voor mijn respectvolle houding.
Is dit die dame in een kort spijkerbroekje?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lola is, nog voor je binnen stapt, heel duidelijk over wat ze aanbiedt, 15min en één positie 'you on top' voor €50. Dus je weet waar je wel of niet aan begint...
Ze heeft, vind ik, een prachtig lichaam, heel mooie borsten en een knap gezicht. Communiceren gaat vlot in het Engels (en een beetje Nederlands), ze is zeer rechtuit wat ik apprecieer. Over het pijpen heb ik geen klagen, dat was gewoon goed. Van wat daarna volgde ben ik méér dan tevreden.

Later in de avond ben ik nog een keer bij haar langs geweest voor een tweede ronde.

Ze staat op haar strepen en bewaakt haar grenzen zeer goed. Daarachter schuilt, naar mijn ervaring, een zeer vriendelijke en lieve jonge vrouw waar ik het goed mee kan vinden. Ga er zeker nog eens langs gaan, begin september vertrekt ze terug naar Oekraïne.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Het komt wel vaker voor dat iemand aan het begin van zijn loopbaan ergens werkt terwijl die daar niet helemaal op zijn plek zit. Zo was mijn ervaring met Lola: Leuke meid, maar voor dit werk gewoon totaal ongeschikt en dat merk ik aan alles. Geen fijne ervaring.

Prima dat dames grenzen stellen (ik kreeg nog 20 minuten :LOL: maar ik ben voor die tijd vertrokken), maar zij lijkt grenzen te stellen omdat ze dit werk eigenlijk niet wil doen. Ze lijkt ook aan jouw lichaam te zitten om te voorkomen dat je aan haar lichaam zit, en ze weet dan niet de goeie snaar te raken.

Enfin, dit is gewoon niet haar ding.
 
Laatst bewerkt:
Dat was ook mijn indruk, BlondDutch.

Ik heb het haar vlakaf gezegd dat ze nog veel te leren had, maar dat nam ze niet ter harte. Ik moest maar op een ander gaan als het me niet bevalt, zei ze.

Haar inkomsten zal ze moeten halen uit eenmalige bezoeken van degenen die vallen voor haar schoonheid (zoals ik), maar er daarna wijselijk wegblijven.
 
Ze staat er niet uit passie of liefde voor het vak, dat is duidelijk. Het zijn zeker ook niet haar eerste stappen in deze job. Ze komt nu in het skw een paar weken geld verdienen omdat dit in haar thuis stad momenteel niet echt lukt en gaat dan weer naar huis. Dat verklaart, denk ik, haar te nemen of te laten houding wel. Ze is er dan tenminste eerlijk over aan de deur.
Misschien lag het aan mijn pro Oekraïense T-shirt dat ze bij mij beter haar best deed of had ik gewoon geluk, in ieder geval was ik héél tevreden, anders zou ik niet dezelfde avond nog eens terug bij haar gaan...
Haar inkomsten zal ze moeten halen uit eenmalige bezoeken van degenen die vallen voor haar schoonheid (zoals ik), maar er daarna wijselijk wegblijven.
Misschien was ze daarom wat verrast dat ik er terug stond 😆

Bij het tweede bezoek wou ik na de 15min bij betalen om langer te blijven maar dat zag ze niet meer zitten wegens te groot. Ze zei het liefst Japanners te ontvangen, die zijn veel kleiner 😅 (spreekt blijkbaar ook wat Japans) Toen is ze ook gestopt voor die avond.

Blijkbaar heeft ze rap last van pijn, daarom wil ze ook maar één positie.
Ga ze zeker nog eens bezoeken voor ze weer weg is. Benieuwd welke versie ik dan ga krijgen...
 
Er zijn dames die zich dat kunnen permitteren om met een beperkte dienst maar met schitterende looks te kunnen overleven in deze job!
Het ging me niet alleen om de beperktheid van de dienstverlening, maar ook om de lage kwaliteit van de diensten die wel geleverd werden.

Een frituur waar je voor 4 euro weinig friet krijgt, kan de moeite van het bezoeken wel waard zijn als de friet maar lekker genoeg is. Hier ben je eigenlijk blij dat niet teveel is opgeschept. En dat het plaatje op de menukaart er dan wel aantrekkelijk uitzag... tja daar heb websites voor met reviews :)

Van sommige dames vind ik het inderdaad wel fascinerend dat ze zo overleven. Hoe lang is de standaardprijs geen 50 euro? En daarvoor staan ze uren op klanten te wachten, en dan hebben ze nog kosten voor kamerhuur.
 
Maandag gelijkaardige ervaring als m'n vorige bezoeken. Pijpen was iets minder misschien. 'Normal position' was heerlijk.

Ze vertrek vrijdag of zaterdag naar huis maar keert begin september al terug.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze knappe Oekraïense dame is helaas de moeite niet waard, inderdaad ook zelfde verhaal met 1 position waarbij zij quasi op haar rug op haar benen gaan staan waarna je hem er "zwevend" in mag steken.

Vrij dik rubbertje imho waardoor ik helemaal niets voelde, ik had graag naar een positie gewisseld waarop ik wellicht wel wat voelde maar dat mocht uiteraard niet. Gelukkig niet besloten om tijd bij te kopen en onverrichter zake weer vertrokken.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Absolute no go! Gisteren ook geweest en idd gevallen voor haar looks. Maar eens binnen was kon het niet snel genoeg gaan en was de service echt beneden pijl.
 
Sommige meiden zijn niet gemaakt voor dit werk maar stappen er toch in om vlug vlug wat centjes te verdienen. De service blijft dan ook beneden peil. Een vaste klandizie zullen ze dan ook nooit opbouwen, maar dat is bij deze meid duidelijk niet de bedoeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan