Recensie Lola/Axana/Emily, Fra Mauro club, Maaseik(Voorheen Total Touch,Geleen/Prive No11) 3,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6167

Wandelaar
58
20/12/21
32
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Onlangs deze dame bezocht. Helaas zonde van mijn geld.

Voor mij een eerste bezoek aan deze zaak (Prive no 11, heerlen). Een gedateerde zaak met weinig niveau of poespas. Het leek er gelukkig wel schoon.

Het eerste contact met Axana was al weinig hartelijk, een blik uitwisselen was er niet bij. Achter haar aan naar boven waar ze binnen een minuut naakt op bed lag en ik opdracht kreeg om mij aan de wasbak te wassen.

Het bleek de start van een passief geheel. Met moeite een gesprek aangeknoopt. Ze had totaal geen initiatief. Ook het likken (waar ik vaak complimenten over krijg) veroorzaakte geen enkele reactie. Ze lag er gewoon passief.

Pijpen met condoom was ook weinig bijzonder en ze was steeds met andere dingen bezig. Ook de sex was weinig bijzonder en alleen mijn initiatief.

Het enige positieve is haar uiterlijk, ze ziet er goed uit en is mooi strak. Maar verder passief op alle vlakken. Geen gemotiveerde dame..

Advertentie is helaas offline op het moment, adverteert op zowel Sexjobs als Kinky.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben nieuw op de site en kom ineens deze review tegen - Axana. Ook ik ben bij haar geweest enkele maanden geleden, in december ergens. Ik kan me de date goed herinneren omdat het een rare maar ook wel een bijzondere ervaring was. Corona lockdown, Duitse clubs dicht en ik opzoek naar iets opwindens. De fotos van Axana spraken mij aan en ze ontving in een club in maaseik waar ik nog nooit was geweest.

De ontvangst was inderdaad extreem koel - koeler kan echt niet. Ik dacht dat wordt drie keer niks. Maar toen ze zich uitklede, totaal ongeintereseerd overigens, kreeg ik toch een beetje hoop: wat een lekker lijf, jong en super fit. Knap is ze ook op een typisch Hollandse manier. Goed ik op bed en nadat ze me had voorzien van kondoom begon ze me diep te pijpen. Condoom? Ja condoom. Ik ben de duitse clubs gewend en daar kennen ze dat niet of nauwelijks. Gelukkig maar want met condoom gepijpt worden is...ja...ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Doe het dan niet denk ik dan. Desondanks werd ik snoeihard van haar verdienstelijke gezuig, want pijpen kan Axana. Vervolgens stelde ik doggy voor. Zonder veel woorden bood ze haar prachtige billen aan en ik nam me voor daar heel traag van te genieten. Langzaam drong ik bij haar binnen, zevis behoorlijk strak, en ik hoorde haar licht waarneembaar steunen. Dat wond me enorm op en neukte haar zo traag mogelijk. Op een gegeven moment strekte ze haar armen voor zich uit, holde haar rug en dat werd me te machtig. Ik spoot het condoom krachtig vol. Ze trok zich terug, ging op haar rug liggen en vroeg of het goed was. Ja zei ik maar wel jammer dat je alleen pijpt met condoom. Dat moest vanwege de vele ziekte. Tja met dat antwoord kan ik nooit iets - ik heb geen ziektes. Omdat we nog z'on 10 min te gaan hadden en om van haar mooie lijf te genieten, streelde ik de binnenkant van haar benen tot haar poesje en...dat was kletsnat. Dat had ik totaal niet verwacht. Ik had haar lichte gesteun voor professioneel gehouden, maar niet dat het haar ook nog opwond. Dus begon ik haar - om de tijd vol te maken - te likken. Dat sloeg aan want ze begon langzaam op mn tong mee te bewegen terwijl haar sap langs mn kin droop. Echter toen ik de indruk kreeg dat er bij haar een duidelijke aandrang ontstond om klaar te komen, sprong ze op en zei het is tijd, en dat was dat. Het was inderdaad tijd. Met een kletsnatte kin klede ik me aan, we babbelde wat en ik vertrok weer. Kortom Axana is knap, lekker, doch afstandelijk en erg koel, maar het laat haar blijkbaar niet koud. Soms denk ik eraan om terug te gaan maar het condoom schrikt me af.
 
Ben nieuw op de site en kom ineens deze review tegen - Axana. Ook ik ben bij haar geweest enkele maanden geleden, in december ergens. Ik kan me de date goed herinneren omdat het een rare maar ook wel een bijzondere ervaring was. Corona lockdown, Duitse clubs dicht en ik opzoek naar iets opwindens. De fotos van Axana spraken mij aan en ze ontving in een club in maaseik waar ik nog nooit was geweest.

De ontvangst was inderdaad extreem koel - koeler kan echt niet. Ik dacht dat wordt drie keer niks. Maar toen ze zich uitklede, totaal ongeintereseerd overigens, kreeg ik toch een beetje hoop: wat een lekker lijf, jong en super fit. Knap is ze ook op een typisch Hollandse manier. Goed ik op bed en nadat ze me had voorzien van kondoom begon ze me diep te pijpen. Condoom? Ja condoom. Ik ben de duitse clubs gewend en daar kennen ze dat niet of nauwelijks. Gelukkig maar want met condoom gepijpt worden is...ja...ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Doe het dan niet denk ik dan. Desondanks werd ik snoeihard van haar verdienstelijke gezuig, want pijpen kan Axana. Vervolgens stelde ik doggy voor. Zonder veel woorden bood ze haar prachtige billen aan en ik nam me voor daar heel traag van te genieten. Langzaam drong ik bij haar binnen, zevis behoorlijk strak, en ik hoorde haar licht waarneembaar steunen. Dat wond me enorm op en neukte haar zo traag mogelijk. Op een gegeven moment strekte ze haar armen voor zich uit, holde haar rug en dat werd me te machtig. Ik spoot het condoom krachtig vol. Ze trok zich terug, ging op haar rug liggen en vroeg of het goed was. Ja zei ik maar wel jammer dat je alleen pijpt met condoom. Dat moest vanwege de vele ziekte. Tja met dat antwoord kan ik nooit iets - ik heb geen ziektes. Omdat we nog z'on 10 min te gaan hadden en om van haar mooie lijf te genieten, streelde ik de binnenkant van haar benen tot haar poesje en...dat was kletsnat. Dat had ik totaal niet verwacht. Ik had haar lichte gesteun voor professioneel gehouden, maar niet dat het haar ook nog opwond. Dus begon ik haar - om de tijd vol te maken - te likken. Dat sloeg aan want ze begon langzaam op mn tong mee te bewegen terwijl haar sap langs mn kin droop. Echter toen ik de indruk kreeg dat er bij haar een duidelijke aandrang ontstond om klaar te komen, sprong ze op en zei het is tijd, en dat was dat. Het was inderdaad tijd. Met een kletsnatte kin klede ik me aan, we babbelde wat en ik vertrok weer. Kortom Axana is knap, lekker, doch afstandelijk en erg koel, maar het laat haar blijkbaar niet koud. Soms denk ik eraan om terug te gaan maar het condoom schrikt me af.
?
 
Deze meid heette idd eerst Emely. Ben er 1x geweest en ook toen eerst heel afstandelijk. Ze had net ruzie gehad met de gastvrouw.
Na samen naakt op bed te zijn gekropen heb ik haar gevraagd wat de bedoeling was want 80 euro betalen voor iemand die geen zin heeft pik ik niet.
Uiteindelijk ontdooide ze, en hebben we best oké sex gehad. Niet te vergelijken met bv @Daphne of zo maar t was niet verkeerd. Daarna nog massage gehad. Super mooie meid maar geen herhaling voor mij.
Deze dat zal ergens in de afgelopen winter zijn geweest
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Absoluut tevreden. Zeer professioneel. Voldoet aan mijn eisen. Zij vervuld al mijn fetisj wensen. En ben zeker niet de makkelijkste. Dus een aanrader.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
had nog geen recensie formulier ingevuld. Aardige meid, service was matig. 5-10 min gewacht op het begin en 10 min voor tijd op straat. rook niet super op zijn doggy.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ben ook bij haar geweest.. nix aan!

Totaal niet geïnteresseerd, ook 10 min naast me gezeten zonder wat te doen of aanleiding tot gegeven 🤨 ging ze in kleermakerszit mijn lul hard proberen te trekken.???? Uiteindelijk wel gelukt maar moest wel echt mijn best doen! De rest bespaar ik jullie .., wat een drama. Verspilde geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan