Recensie Lola/Axana/Emily, Fra Mauro club, Maaseik(Voorheen Total Touch,Geleen/Prive No11) 3,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame heet nu Lola, advertenties op Kinky zijn aangepast.


Op de website van TT is alleen de tekst aangepast, op het plaatje staat haar vorige naam nog.
 
Axana/Lola/ Emily meerdere keren mogen ontmoeten. What you see is what you get! Girl next door met een prachtig lichaam. Soms ontvangt ze in jeans en sneakers…..met klein slipje wat doorgaans al nat is….soms ontvangt ze in zeer uitdagende lingerie wat zonde is om uit te laten….
Behandel haar met respect en je krijgt het terug, geef haar tijd en ruimte en ze geeft het met gemak terug. Nee, ze is geen prater….maar heren, daar komen we niet voor.

Ze gilt en kreunt niet…..maar he dat doe ik ook niet. Tijdens het likken houdt ze haar kutje gewillig open, de sappen vloeien rijkelijk langs haar dijen en wanneer ze zich omdraait om achterlangs genomen te worden zul je zien dat haar kutje serieus goed en uitnodigend open staat. Haar gewillig gevingerd om vervolgens met diepe stoten klaar te komen…….nee, nogmaals, ze is geen prater maar daar tegenover staat dat ze zeker niet klaagt wanneer je haar stevig aanpakt 😁 want van een stevige beurt in doggy is ze alles behalve vies.
Geen gezeur, geen gedoe, wel discretie en respectvol
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/9042179-lola
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dan toch maar een ook gewaagd om haar te bezoeken. Stond al lang op mij lijstje want haar fotos spraken mij steeds enorm aan. De recensies hielden mij dan weer tegen.

Het Is een ontzettend mooie meid met een leuk gezicht en geweldig figuur. Het initiatief moet inderdaad vanuit jou komen, dus ja, ze is iets passief. Maar dat heeft ook zo zijn charme. Van de andere kant geniet ze zelf wel echt, want ze wordt klets nat. Tongzoenen is niet zo haar ding, maar voor de rest is veel mogelijk. Pijpen helaas met condoom.

Het is nog niet echt de gfe waar ik naar op zoek ben, maar ik denk wel dat het er in zit. Wellicht moet je er een band mee opbouwen. Op basis van het beeld dat hier geschetst is, is dit mij reuze meegevallen. Het is geen Daphne of Eefje, maar ze heeft is dat ik niet kan beschrijven.

Daarom denk ik dat Ik haar Nog wel eens ga bezoeken. Ook vanwege haar heerlijke lichaam.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5624343-lola
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister bij deze lieve en gezellige Lola in Maaseik geweest. Ontvangt bij Fra Mauro club aan Venlosesteenweg.
Afspraak maken gaat vlot en netjes via app. Parkeren achterom, discreet. Ontvangst door gastheer netjes, en Lola kwam me begroeten.
Wat een mooie meid om te zien, perfect zoals op foto's.

Op kamer wasje gedaan en daarna op bed. Vraagt wat je lekker vind en stelt je op je gemak. Gezellig in omgang. Eerst wat body to body massage en daarna 69… waarna het rubberen binnenbandje snel gevuld werd met zij on top! Was te lekker waardoor ik lekker, maar te snel klaarkwam…ten goede van haar kant!

Daarna lekker afdouchen en leuk nababbelen.

Leuke en vooral lekkere ervaring rijker weer huiswaarts gegaan. Ik ga deze topper snel weet bezoeken!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Is heel jammer dat ze weg is .
Axana heb ik ontmoet bij prive 11 en met haar een uurtje volgemaakt.
Heb hier veel recensies gelezen en ja ze is zo op het oog passief.
Maar heel eerlijk ik vond het geweldig.
Ze is een onzettend mooie jong vrouw met een fantastisch goddelijk lichaam.
We hebben eerst even met elkaar gepraat waarna we elkaar lekker hebben gekust en gestreeld.
Ik heb haar daarna ontzettend geil mogen likken en werd ook heerlijk door haar gepijpt ze vond het geloof ik lekker om haar poesje op mijn mond te duwen.
Hierna mocht ik haar mooie kutje neuken en ze lachte heerlijk sexy terwijl ik bezig was. Ik vroeg haar of ik anaal bij haar mocht en ze zei ja dat kan wel met jouw.
Toen heb ik eerst haar ongelooflijk strakke gaatje gelikt voor in bij haar naar binnen ging. Het duurde niet lang voor ik klaarkwam want OMG ze is zo lekker strak.

Ik vind haar gewoon een waanzinnig lekker ding waar ik eigenlijk vaker mee wil als zou weten waar ze was
 
Ontvangt dus tegenwoordig bij

SJ link
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/100-nl_8299443

Kinky link
 
Ben al bij haar geweest vanavond.
Ze is echt geweldig lekker nog altijd. Wel niet meer blond maar nog steeds waanzinnig aantrekkelijk.
Ik heb haar weer lekker gebeft.
We hadden ook anaal en plassex afgesproken en gedaan. Heeft ze lekker op mijn mond gezeten.
Echt verslavend die meid
 
Ben al bij haar geweest vanavond.
Ze is echt geweldig lekker nog altijd. Wel niet meer blond maar nog steeds waanzinnig aantrekkelijk.
Ik heb haar weer lekker gebeft.
We hadden ook anaal en plassex afgesproken en gedaan. Heeft ze lekker op mijn mond gezeten.
Echt verslavend die meid
Hoe gaat het in zijn werk bij Fra Mauro, moet de kamer apart betaald worden of betaal je all-in voor dame en kamer? En hoe zit het met een drankje, krijg je een drankje vooraf van het huis of kan dat alleen in de bar en betaal je dan meteen flink?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Top date gehad met Lola, tijdje terug. Vriendelijke en discrete ontvangst. Daarna aan de bar een drankje gedronken, helaas wel stevig aan de prijs. Totaal gepind, inclusief pin toeslag.

Daar was ze, wat een knappe vrouw. De billetjes gingen me voor de trap op. Heerlijk om naar te kijken. Even opgefrist en gekletst en daarna 69. Vervolgens hurkt ze bovenop m'n lul en rijd ze me tot ik kom. Wat een uitzicht.

Meer dan de moeite waard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan