Recensie Lola, Den Haag 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3427

Guest
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ondeugende-blondine_7376152
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Na lang heen en weer gemail dan eindelijk het 06 nummer gekregen, dus verdere communicatie via de app. Foto is ok, type girl next door. Helaas verloopt de communicatie via de app ook weg stroef maar dan een afspraak weten te maken voor een cardate. Op de afgesproken plek kwam ze, ook weer na veel heen en weer geapp dan eindelijk aan. Ze ziet er verzorgd uit en is de dame van de foto op haar WhatsApp account. Maar hier is gelijk alles mee gezegd. Via app een aantal afspraken gemaakt zoals tz en pzc. Nou het tz duurde exact 6,2 seconden en pzc was dramatisch. Beetje met haar tong langs m'n pik en eikel werd bijna niet behandeld. Blijkbaar is aftrekken haar grote hobby. Nee boys, een grote afrader, zeker na alle moeite die je er voor moet doen.
 
Precies, nou ik kan je een ding verzekeren, dat zijn de benen van Lola niet!! Ook deed ze heel vaag over haar vriendin waar ze zogenaamd trio's mee doet. Nee, ik heb er een raar gevoel aan over gehouden. Maar gelukkig zijn er genoeg betrouwbare meiden die op een normale manier communiceren en goed zijn in wat ze doen dus die hele Lola kan me gestolen worden. Maar voor degene die het erop wilt wagen, dit is haar nummer: xxxxxxxxxx. Overigens lijkt ze nu helemaal niet op haar huidige WhatsApp foto. Dan weten jullie dat.

Edit mod: vermelden telefoonnummer dame is tegen de forumregels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo mannen wat jammer dat jullie een minder leuke ervaring hebben gehad met deze dame. Ik heb het namelijk 2 keer gedaan met haar. Eerste keer bij haar thuis en de vonken sprongen er vanaf. Echt een girlfriend ervaring met veel zoen tongen en pijpen zonder. Ze genoot er zelf ook van. Hoe meer je geeft hoe meer je terug krijgt. Tweede keer was in de auto en dat was een ander verhaal erg zenuwachtig en geen stille plek gevonden. Snap dat ze het wat minder leuk vind in de auto waarschijnlijk een keer gepakt door de politie. Last but not least het kunnen best haar benen zijn. Echt een hele mooie lange meid. Ik zou haar voor alles minimaal 3 sterren geven maar dan wel een date bij haar thuis en niet in se auto.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het zijn haar benen niet, afspreken is zeker lastig met haar. Ze komt gewoon niet opdagen.
Of komt op laatste moment met een smoesje dat ze niet kan. Terwijl ik twee uur met haar wilde afspreken. Ze is best aardig in de communicatie..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan