Recensie Lola, Doetinchem, Eroscentum Escape k18 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lekkerhoor

Wandelaar
Forumpionier
54
05/07/21
30
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag lola gesproken. Oudgedienden weten wel wie. Die leuke blonde Hongaarse dame, leuke lach en altijd heel spontaan. Als je haar met respect gaat behandelen is veel mogelijk. Wil geen reclame maken, maar.....is mijn favo.
Eind oktober/begin november zal ze weer voor 2 a 3 weken onze leuke uitspanning gaan bezoeken. Hou jullie wel op de hoogte.

groetjes
 
ze is er weer. zit nu in kamer 18. Blijft 1-2 weken. Dus als je wilt genieten ..... het kan weer.
Lieve dame. Bij binnenkomst direct zoenen. Vervolgens lekker dicht tegen elkaar aanstaan en lekker laten groeien. Naar de wasbak en de plichtplegingen gedaan. Ondertussen lekker voelen en spelen. Op het bed gaan liggen een eerst lekker met het tongetje laten klaarkomen. Geweldig om te voelen. Naast haar gaan liggen en mij laten pijpen en lekker cow girl laten neuken. Afsluitend nog een keer lekker haar laten klaarkomen. Al met al weer een leuk wederzien en ...... heerlijk genoten.
Herhalingsgevaar....echt wel.
 
ze is er weer. zit nu in kamer 18. Blijft 1-2 weken. Dus als je wilt genieten ..... het kan weer.
Lieve dame. Bij binnenkomst direct zoenen. Vervolgens lekker dicht tegen elkaar aanstaan en lekker laten groeien. Naar de wasbak en de plichtplegingen gedaan. Ondertussen lekker voelen en spelen. Op het bed gaan liggen een eerst lekker met het tongetje laten klaarkomen. Geweldig om te voelen. Naast haar gaan liggen en mij laten pijpen en lekker cow girl laten neuken. Afsluitend nog een keer lekker haar laten klaarkomen. Al met al weer een leuk wederzien en ...... heerlijk genoten.
Herhalingsgevaar....echt wel.
ze zal vast wel zeggen dat ze na deze 2 weken nooit meer terug komt niet leuk om dat effe onder je neus te wrijven
 
ze zal vast wel zeggen dat ze na deze 2 weken nooit meer terug komt niet leuk om dat effe onder je neus te wrijven
Maakt mij niet uit hoor. Ik blijf haar wel zien. Dan zullen anderen haar schoonheid en liefdevolle dame gaan missen.

Maar goed...ik heb vandaag weer een goede ervaring gehad zoals ik al geschreven heb. Hoop dat anderen ook de ervaringen delen via dit medium. Daar is het toch voor lijkt mij. En niet voor dit soort opmerkingen die persoonlijk gaan worden. Helaas.

Voor mij blijft het een liefdevolle dame die doet wat ze zegt en goed. Heb altijd leuke klik met haar en dit al enige jaren. Wil graag dat anderen ook samen met haar kunnen genieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan