Recensie Lola, Doetinchem, Eroscentum Escape k18 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maakt mij niet uit hoor. Ik blijf haar wel zien. Dan zullen anderen haar schoonheid en liefdevolle dame gaan missen.

Maar goed...ik heb vandaag weer een goede ervaring gehad zoals ik al geschreven heb. Hoop dat anderen ook de ervaringen delen via dit medium. Daar is het toch voor lijkt mij. En niet voor dit soort opmerkingen die persoonlijk gaan worden. Helaas.

Voor mij blijft het een liefdevolle dame die doet wat ze zegt en goed. Heb altijd leuke klik met haar en dit al enige jaren. Wil graag dat anderen ook samen met haar kunnen genieten.
Ik hoef niet te weten wat jij buiten escape met Lola afspreekt daar ben ik niet in geintereseerd
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond bij Lola geweest,
Ze ontving op kamer 18.
Leuke dame om te zien!
Bij binnenkomst financiële verplichting voldaan. Begon ze me al te strelen en te voelen. Snel uitkleden,wassen begon ze me te zoenen heerlijk!
Na het zoenen begon ze me jonge heer heerlijk in haar mondje te stoppen en te verwennen ik stelde voor 69 om haar oom eens heerlijk te beffen. (Rook fris en was netjes schoon) ik stelde voor om seks op de stoel te hebben ze ging er eens fijn voor zitten en gooide haar benen bij mij in de nek en ik heb haar heerlijk mogen bereiden.
Na dat ik heerlijk was gekomen me opgefrist en met een dikke kus vertrok ik uit haar kamer
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuk gehad met Lola.
Ze is erg aardig, maar wel weinig spraakzaam.
Eerst heerlijk gebeft, toen in 2 standjes geneukt (missionaris & doggy). Daarna tijdens 69 klaar gekomen. Als ze er is, zal ze mij zeker weer zien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb op 21 juli Lola bezocht. Zaterdag 22 juli zou haar laatste werkdag zijn zei ze tegen mij. Ze komt eind dit jaar weer terug.

Ik heb een goede sessie met Lola gehad, relaxte dame.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dinsdagavond stond ze daar ineens in kamer 18. Had haar nog nooit gezien, maar is dus een bekende in Doetinchem.
Leuke meid, vriendelijke ontvangst. Heb een leuke tijd gehad. Ging natuurlijk veel te vlug, maar ze is dan ook een lekkere meid. Heerlijk teasen, beetje spelen, bijna zoenen.... Prima pijpen en daarna in cowgirl m'n kruit verschoten. Nog even gezellig nagepraat, beetje lastig. Maar zeker een fantastische date...
Herhalingsgevaar? Absoluut!
 
Gisteren bij lola op bezoek geweest. Mooie vrouw die rustig haar ding doet, niet met veel passie. Showt haar lichaam om je op te geilen. Enorme tepels. Pijpt lekker. Haar beffen in 69. Vingeren no go. Daarna kwam ze op me zitten. Hierna nog wat andere standjes . Ze had wat moeite met mijn formaat pik maar piepte niet en liet me lekker doorstoten, om het uiteindelijk af te maken op de stoel.
Tijdens het aankleden nog even gebabbeld. Ze spreekt goed engels. Ze is hier om geld te verdienen voor haar gezin. Blijft nog tot zondag.
 
Gisteren bij lola op bezoek geweest. Mooie vrouw die rustig haar ding doet, niet met veel passie. Showt haar lichaam om je op te geilen. Enorme tepels. Pijpt lekker. Haar beffen in 69. Vingeren no go. Daarna kwam ze op me zitten. Hierna nog wat andere standjes . Ze had wat moeite met mijn formaat pik maar piepte niet en liet me lekker doorstoten, om het uiteindelijk af te maken op de stoel.
Tijdens het aankleden nog even gebabbeld. Ze spreekt goed engels. Ze is hier om geld te verdienen voor haar gezin. Blijft nog tot zondag.
Ha ha ha dan zal ze naar haar eigen land gaan en dan wordt ze zeker wel geneukt door haar eigen man en wel zonder condoom jij moet met condoom doen en betalen ik zeg ik heb haar niet nodig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soms heb je van die dagen dat je op pad gaat zonder plan! In Doetinchem aangekomen maak je de ronde en zie je al die bekende gezichten. En daar stond ze opeens! De dame die al zolang op mijn verlanglijstje staat. De mooie blonde Lola uit Hongarije. De financiële verplichtingen gedaan, even lekker wassen bij de wasbak en daarna liefdevol en rustig elkaar betasten. Op het bed ging het verder. Heerlijk likte ik haar poesje en ze kwam tot 2 keer toe heerlijk klaar. Daarna was het haar beurt… ze begon mij lekker te pijpen. Ik begin behoorlijk geil te raken en verzocht haar om boven op mijn lul te gaan zitten. Daar ging ze… wat reed ze mijn lul lekker klaar. Ik spoot het rubber helemaal vol! Fantastisch! Echt een topdate met een prachtige sexy dame. Lekker het weekend in gaan zo.
 
Soms heb je van die dagen dat je op pad gaat zonder plan! In Doetinchem aangekomen maak je de ronde en zie je al die bekende gezichten. En daar stond ze opeens! De dame die al zolang op mijn verlanglijstje staat. De mooie blonde Lola uit Hongarije. De financiële verplichtingen gedaan, even lekker wassen bij de wasbak en daarna liefdevol en rustig elkaar betasten. Op het bed ging het verder. Heerlijk likte ik haar poesje en ze kwam tot 2 keer toe heerlijk klaar. Daarna was het haar beurt… ze begon mij lekker te pijpen. Ik begin behoorlijk geil te raken en verzocht haar om boven op mijn lul te gaan zitten. Daar ging ze… wat reed ze mijn lul lekker klaar. Ik spoot het rubber helemaal vol! Fantastisch! Echt een topdate met een prachtige sexy dame. Lekker het weekend in gaan zo.
Welke kamer zit ze dan?
 
Weet iemand hoe lang ze blijft?
Ik heb gehoord dat Lola binnenkort weer gaat stoppen maar dan wel definitief maar wel is me bekend dat ze dat in het verleden vaker heeft gezegd en dan toch weer terug komt zou ze proberen een spel te spelen van nu kun je nog komen en daarna niet meer zodat er nog effe veel klanten bij haar komen ik zeg aan mij heeft ze een verkeerde van dit soort spelletjes hou ik niet van
 
Ik heb gehoord dat Lola binnenkort weer gaat stoppen maar dan wel definitief maar wel is me bekend dat ze dat in het verleden vaker heeft gezegd en dan toch weer terug komt zou ze proberen een spel te spelen van nu kun je nog komen en daarna niet meer zodat er nog effe veel klanten bij haar komen ik zeg aan mij heeft ze een verkeerde van dit soort spelletjes hou ik niet van
jij heb ze door
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag was ik bij Lola en dat is mij goed bevallen. Rustig, lief en sexy. Heel sexy eigenlijk. Warmte van een ervaren vrouw. Ik kon de sessie sturen naar mijn wensen die ze goed onthield en Lola deed actief haar best. Voor een eerste kennismaking was het eigenlijk top. Ik was snel op m'n gemak terwijl ik een beetje gespannen naar binnen ging. Dat is meestal zo bij een voor mij nieuwe dame.

Ik vond het makkelijk om met haar te praten en we hebben achteraf nog een leuk gesprek gehad dat ergens over ging.

Ik snap dat ze fans heeft en ik kom nog wel een keer terug
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan