Recensie Lola, Leuven 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar een paar maanden geleden bezocht. Mijn eerste DVP bezoek ooit. Ik koos haar omdat ik graag iemand Nederlandstalig wou. Ik ging niet enkel voor mechanische seks, ik wou een leuke tijd met iemand leuk doorbrengen.
Zoals eerder gezicht, haar gezicht is heel anders dan ik verwachtte. Ik vind haar persoonlijk zeker niet lelijk, maar ze ziet er wel ouder uit dan wat ze aangeeft. Dat terzijde heeft ze wel een heel mooi petit lichaam, mooie borsten en klein kontje.

Ze is begonnen met een massage. Niet de beste massage ooit, maar het was ontspannend en dat had ik sowieso even nodig. Ze begon met me te praten over mijn job en ze stelde me wel goed op mijn gemak.

Daarna heb ik wat met haar gespeeld. Beffen mag niet (zonder lapje), maar vingeren wel (één vinger, geen twee). Ik likte haar borsten ook en ze reageerde er wel positief op. Daarna is ze me beginnen pjipen, wat ze heel goed deed.

Dan ging ze op me zitten en begon ze me te neuken. Krijg je een mooi zicht op haar lichaam. Daarna heb ik haar missionaris genomen. Daarna doggy.

Ik kon niet klaarkomen, omdat ik gewoon een "vonk" miste. Ze was relatief stil en maakte geen oogcontact (ik zie er niet afschuwelijk lelijk uit ofzo. haha). Toen ik haar doggy nam, bolde ze haar rug, alsof ze wilde dat ik niet te diep ging (ik ben nochtans niet super groot geschapen). Ik had er gewoon geen geil gevoel bij op dat moment.

Dit klinkt misschien allemaal wat negatief, maar de algehele ervaring was zeker niet negatief, integendeel, ik zou haar wel aanraden. Ze was heel erg lief en van de drie DVP's die ik gehad heb, was ze de enige die ik mocht knuffelen na de seks. Kussen mocht ook, maar zonder tong. Ze geeft je niet het gevoel dat je "on the clock" bent en doet haar best om je op je gemak te doen voelen en dat je met een leuk gevoel naar huis gaat.
Ik heb haar toevallig gisteren nog gebeld om nog eens af te spreken, maar ze nam niet op.
 
Ik heb haar een paar maanden geleden bezocht. Mijn eerste DVP bezoek ooit. Ik koos haar omdat ik graag iemand Nederlandstalig wou. Ik ging niet enkel voor mechanische seks, ik wou een leuke tijd met iemand leuk doorbrengen.
Zoals eerder gezicht, haar gezicht is heel anders dan ik verwachtte. Ik vind haar persoonlijk zeker niet lelijk, maar ze ziet er wel ouder uit dan wat ze aangeeft. Dat terzijde heeft ze wel een heel mooi petit lichaam, mooie borsten en klein kontje.

Ze is begonnen met een massage. Niet de beste massage ooit, maar het was ontspannend en dat had ik sowieso even nodig. Ze begon met me te praten over mijn job en ze stelde me wel goed op mijn gemak.

Daarna heb ik wat met haar gespeeld. Beffen mag niet (zonder lapje), maar vingeren wel (één vinger, geen twee). Ik likte haar borsten ook en ze reageerde er wel positief op. Daarna is ze me beginnen pjipen, wat ze heel goed deed.

Dan ging ze op me zitten en begon ze me te neuken. Krijg je een mooi zicht op haar lichaam. Daarna heb ik haar missionaris genomen. Daarna doggy.

Ik kon niet klaarkomen, omdat ik gewoon een "vonk" miste. Ze was relatief stil en maakte geen oogcontact (ik zie er niet afschuwelijk lelijk uit ofzo. haha). Toen ik haar doggy nam, bolde ze haar rug, alsof ze wilde dat ik niet te diep ging (ik ben nochtans niet super groot geschapen). Ik had er gewoon geen geil gevoel bij op dat moment.

Dit klinkt misschien allemaal wat negatief, maar de algehele ervaring was zeker niet negatief, integendeel, ik zou haar wel aanraden. Ze was heel erg lief en van de drie DVP's die ik gehad heb, was ze de enige die ik mocht knuffelen na de seks. Kussen mocht ook, maar zonder tong. Ze geeft je niet het gevoel dat je "on the clock" bent en doet haar best om je op je gemak te doen voelen en dat je met een leuk gevoel naar huis gaat.
Ik heb haar toevallig gisteren nog gebeld om nog eens af te spreken, maar ze nam niet op.
Je miste een vonk.....maar je hebt haar wel terug opgebeld ? Kijk , ik vind dit een voorbeeld van mannen die teveel denken met hun piemel. Geen kritiek naar jou persoonlijk toe maar verbreed je horizonten eens. Spaar desnoods wat langer om topmeiden te daten die wat duurder zijn maar toprecensies hebben. je zal niet bedrogen uitkomen en MET klik.
 
Is inderdaad zeker al 10j aan het adverteren, is er toch eentje met de eeuwige jeugd die serieus aan het doctoreren is ...
Zit wel een logica in he. Als ze alle dagen van 's morgens tot 's avonds ligt te vogelen met klanten ipv in de les te zitten, heeft ze misschien elk jaar al drie keer moeten doen, en zo geraak je gemakkelijk aan een studieduur van meer dan 10 jaar. :ROFLMAO: Ik vind zelfs dat je aan de foto's waar ze in haar bloot gat op staat, kan zien dat dit een kont is van een "madam" en niet van een meisje van 26 zoals ze zich voordoet.
 
Zit wel een logica in he. Als ze alle dagen van 's morgens tot 's avonds ligt te vogelen met klanten ipv in de les te zitten, heeft ze misschien elk jaar al drie keer moeten doen, en zo geraak je gemakkelijk aan een studieduur van meer dan 10 jaar. :ROFLMAO: Ik vind zelfs dat je aan de foto's waar ze in haar bloot gat op staat, kan zien dat dit een kont is van een "madam" en niet van een meisje van 26 zoals ze zich voordoet.
Die heeft toch echt een jong "perzikpoepje" ze. Ik vind net het tegenovergestelede. Kontje lijkt wel minderjarig.
 
Ik denk dat ik eens voor een vluggertje naar dit lolita dametje ga, een kwartiertje ongeveer, 50 euro, ça va nog hé. Ik zou niet meteen voor de seks gaan maar gewoon eens gaan kijken, eens heel goed gaan kijken. Het petite lijfje ziet er gewoon prachtig uit, ook echt mijn ding en de foto's zijn erg duidelijk wat dat betreft. Maar wat mij het meest fascineert is haar aangezicht. Het mysterie daarrond maakt mij ambetant zenuwachtig en nieuwsgierig want ik heb toch wel een beetje de indruk dat, wat dat betreft, niemand echt het achterste van zijn tong laat zien. Zoals ik het hier lees is het precies of het hoofdje er eerst was en daarna het lijfje. Niet zoals bij de meeste normale geboortes maar dat er een verschil van 20 jaar tussen beide zit. Als iemand ook zo nieuwsgierig is als ik kunnen we misschien samen gaan en de kosten delen.
 
Ik denk dat ik eens voor een vluggertje naar dit lolita dametje ga, een kwartiertje ongeveer, 50 euro, ça va nog hé. Ik zou niet meteen voor de seks gaan maar gewoon eens gaan kijken, eens heel goed gaan kijken. Het petite lijfje ziet er gewoon prachtig uit, ook echt mijn ding en de foto's zijn erg duidelijk wat dat betreft. Maar wat mij het meest fascineert is haar aangezicht. Het mysterie daarrond maakt mij ambetant zenuwachtig en nieuwsgierig want ik heb toch wel een beetje de indruk dat, wat dat betreft, niemand echt het achterste van zijn tong laat zien. Zoals ik het hier lees is het precies of het hoofdje er eerst was en daarna het lijfje. Niet zoals bij de meeste normale geboortes maar dat er een verschil van 20 jaar tussen beide zit. Als iemand ook zo nieuwsgierig is als ik kunnen we misschien samen gaan en de kosten delen.

Denk dat je van een koude kermis thuiskomt
 
Is hier eigenlijk nog iemand, actief op dit forum, recent geweest?

Bij mij is het gestopt, maanden terug, toen ze enkele keren niet bereikbaar was. Ze lag bij mij in de schuif "lekker bij gebrek aan beter", en tegenwoordig heb ik minder gelegenheid om af te spreken en wanneer de gelegenheid er is probeer ik vooral aan een schuif hoger te werken...

Maar ik ben wel nieuwsgierig of de service zoals die was nog op hetzelfde peil zit of niet. Kwestie van ze als "backup" achter de hand te houden of niet.
 
Is hier eigenlijk nog iemand, actief op dit forum, recent geweest?

Bij mij is het gestopt, maanden terug, toen ze enkele keren niet bereikbaar was. Ze lag bij mij in de schuif "lekker bij gebrek aan beter", en tegenwoordig heb ik minder gelegenheid om af te spreken en wanneer de gelegenheid er is probeer ik vooral aan een schuif hoger te werken...

Maar ik ben wel nieuwsgierig of de service zoals die was nog op hetzelfde peil zit of niet. Kwestie van ze als "backup" achter de hand te houden of niet.
Ik ben er ooit 1x geweest. Ze was niet slecht maar er zijn betere. Ik hou ze achter de hand als de betere weg zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er dan toch enkele weken geleden nog eens geweest.

Wat me over de streep trok: dat lijfje en, eerlijk is eerlijk, zacht prijsje. De locatie is ook wel gemakkelijk voor me. En andere dames die op m`n lange verlanglijstje staan waren niet of moeilijk beschikbaar tijdens de vakantiemaanden. De nood was hoog en dan kies ik gemakkelijker voor wat "vertrouwds".

Ik had een fantasietje in m`n hoofd, wel, meer dan eentje eigenlijk. Dat vooraf even afgetoetst en aangenaam verrast dat ze daar in mee wou. Nu, was maar een braaf fantasietje hoor.

Het viel me op dat ze er zichtbaar veel zin in had. Geen idee of m`n fantasietje haar vooraf al wat opgewarmd had of dat het ergens anders aan lag. Veel zoenen en "voorspel", wat meer vrijen dan de platte "kleren uit en bed op" ervaring die ik de eerste keer bij haar had.

De sex was meer dan ok, maar dus vooral omdat ze er zelf zin in had. Spijtig genoeg hield ik het niet zo lang uit als ik zelf had gehoopt, ze is toch zo verdomd (lekker) strak.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Niet lang daarna, aangemoedigd door de vorige toch vrij positieve ervaring, had ik opnieuw zin in haar. Ik ging er van uit dat de ervaring doorgaans beter wordt naarmate je een DVP vaker bezoekt. Blijkt dat ze piekte tijdens de vorige afspraak, en dat ik de kwaliteit van de vorige ervaring niet als norm mag beschouwen.

Slecht was het niet, maar wel een beetje een teleurstelling door de vorige betere ervaring. Ik kwam er niet "voldaan" buiten.

Ik ben niet zwaar geschapen vind ik van mezelf, maar doorstoten in doggy was niet mogelijk. Achteraf bekeken is dat niet zo vreemd aangezien ze toch vrij petite is, maar was toch de eerste keer dat ik dat meemaakte. Ik begrijp en respecteer wanneer dat zo is, maar ik hou ook niet van een rem tijdens de sex. Dat ze niet tongzoent voelt ook wat geremd aan, maar daar kon ik me altijd vrij vlot over zetten. Alles bij elkaar voelde deze laatste date toch niet zo fijn aan als ik had verwacht, en meer omdat de verwachting niet werd ingelost dan werkelijk door haar prestaties moet ik ze daardoor toch wat sterren minder geven.

Kort samengevat: als ze er zin in heeft is de seks merkelijk beter. En als je verwachtingen niet te hoog liggen ben je makkelijker tevreden. Heel logisch allemaal, maar wanneer ik het denken aan m`n lul overlaat dan gebeurt dit.

Misschien dat ik kritiek zal krijgen op twee recensies kort na elkaar, maar in de naam van objectiviteit vind ik het wel belangrijk om allebei de ervaringen te delen.
 
Slaan op haar billen mag ook niet. Althans 3 jaar geleden bij onze enige afspraak.
Nogal een braaf type, en op zich niet erg als ze zich "wil laten leiden"
Maar dat dus ook al niet. Geen herhalingsgevaar.
Bwa, ik heb ze toch al eens hitsig weten reageren als ik dat deed (een vrij onschuldige pets wel). Zal afhangen op welk moment en welke manier denk ik. Maar afraggen en haar billen rood kletsen, dat zit er zeker niet in (en is ook helemaal mijn ding niet).

Ze bakent wel erg duidelijk en strikt de grenzen af. Maar naar mijn gevoel, wanneer ze je er op vertrouwt dat je binnen die grenzen blijft, verloopt het soms wel wat gemoedelijker. Zoals sommige dames dat met vaste klanten hebben zeker?

Maar ik begrijp wat je zegt. De mogelijkheden zijn wel wat "beperkt" maar de prijs is er dan ook naar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan