Recensie Lola, House of Dreams, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aart Nouveau

Meubelstuk
Forumpionier
1.298
30/06/21
836
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/lola/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tot mijn verbazing heeft Lola hier nog geen recensie. Ze stond al op mijn lijstje toen ze nog voor Amersfoort Privé werkte, maar het kwam er pas van nadat ze naar het House of Dreams is overgestapt.
Ze is een superfrisse en vurige dame van Nederlandse afkomst. Slank, maar niet superslank. Girl next door. Ze is iets boven de 40. Wat voor mij een voordeel is gezien mijn eigen leeftijd die daar nog wat boven ligt. Liever een 'goodlooking' vrouw met levenservaring

De vrijpartij was geweldig met flink vuurwerk. Bijzonder aan haar is dat ze je luidkeels aanspoort en daarbij geen blad voor de mond neemt. Dat maak je niet dagelijks mee. "We gaan er een lekkere vrijpartij van maken", zei ze toen we naakt op het bed beland waren. Daar was geen woord aan gelogen. GFE, Ik kom beslist nog een keer terug.
Voor de foto's geldt: wat je ziet is wat je krijgt. (https://www.privehuisamersfoort.nl/o_models/lola/)
 
Vandaag naar HOD (echt wel) afspraak met Lola, ontvangen met een ontwapend lach en lekkere ,zoen,na de financiële plichtplegingen elkaar opgewarmd met lekkere tongzoenen, ondertussen het bad vo laten lopen, en daarin lekker verder gegaan,toen op het bed verder gegaan met k uffelen en elkaar nog verder opwarmen, wat een leuke en lekkere vrouw, haar in verschillende strandjes genomen en heerlijk klaar gekomen door handjob, in 1 woord een herijken 90 min, l
Lola bedankt
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
€210
Vandaag naar HOD (echt wel) afspraak met Lola, ontvangen met een ontwapend lach en lekkere ,zoen,na de financiële plichtplegingen elkaar opgewarmd met lekkere tongzoenen, ondertussen het bad vo laten lopen, en daarin lekker verder gegaan,toen op het bed verder gegaan met k uffelen en elkaar nog verder opwarmen, wat een leuke en lekkere vrouw, haar in verschillende strandjes genomen en heerlijk klaar gekomen door handjob, in 1 woord een herijken 90 min, l
Lola bedankt
 
Bij lola geweest wel van te voren afgesproken HOD
Wat een leuke en meegaande vrouw is dit.
Ze weet wel hoe ze een man moet verwennen.
Ga zeker nog een keer naar haar toe
Alles is voor herhaling vatbaar ..
 
Onderweg naar de motorbeurs in Utrecht een tussenstop gemaakt bij HoD in Amersfoort. De eerste keer dat ik Lola bezocht was toen ze nog bij AP werkzaam was. Nu, na enkele jaren, deed de gelegenheid zich voor haar opnieuw te bezoeken. Wat een heerlijke vrouw, nog steeds. Eigenlijk beter als dat ik in mijn herinnering had.
Een heerlijk uurtje met haar gehad, gezellige babbel, heerlijke seks en uiteindelijk een spetterend hoogtepunt.
Lola smaakt naar meer!!
Ik heb zeer tevreden vertrokken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan