WHEM Lola Magnifiek, Hendrik Ido Ambacht, massage (SJ)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag bij Lola geweest. Wat vollere dame uit Duitsland. Erg vriendelijk, gastvrij en schoon. Maar vooral sexy. Leek overal ook zelf plezier in te hebben. Een uur geweest en was absoluut de moeite waard. Vatbaar voor herhaling!
 
Nee, ik ben nog niet geweest. Wel contact gehad, maar ik begreep daaruit dat het eenzelfde adres is waar een soort rondreizend circus actief is en waar ik bij een eerder bezoek niet zo heel erg van ondersteboven was. Dus ik twijfel nog.
 
Een circus actief op hetzelfde adres? Nou weet niet wat ik me daar precies bij mag voorstellen 😅. Ik twijfel vooral door de foto's. Als de prijs acceptabel is, dan waag ik een poging. Vooralsnog reageert ze niet op m'n berichtjes.
 
Dat het adres wordt gebruikt om afwisselend buitenlandse vrouwen neer te zetten, steeds voor een tijdje. En dan komt er weer een nieuwe. Want ze sturen exact dezelfde automatische berichten over de locatie door, dus kennelijk krijgen ze die van iemand aangeleverd.
 
Dat het adres wordt gebruikt om afwisselend buitenlandse vrouwen neer te zetten, steeds voor een tijdje. En dan komt er weer een nieuwe. Want ze sturen exact dezelfde automatische berichten over de locatie door, dus kennelijk krijgen ze die van iemand aangeleverd.
Dit idee had ik ook al. Omdat de vrouw duidelijk niet zo goed NL sprak zoals in de berichten wel het geval is. Dus zeer waarschijnlijk iemand die namens haar antwoord geeft.
 
Ben nieuw hier op dit forum.
ik ga binnenkort met deze Lola afspreken. Ik vermoed ook dat ze alles via Google translate vertaald en daar een Pools of Duits antwoord laat terug vertalen. Zodoende krijg je vaak van die geautomatiseerde whatsappjes. Ze reageert redelijk vlot en nettjes.
De berichten zijn idd standaard want ik ben nu 2 keer eerder bij een dame geweest op die lokatie en het is steeds het zelfde. De 2 vorige dames waren mij niet zo goed bevallen, erg pragmatisch allemaal, beetje wrijven, beetje glijden...en de dames zijn niet slank knap of jong. Qua leeftijd denk ik ouder dan gezegd.
Van lola kan ik dat nog niet zeggen, daar hoop ik snel reactie op te kunnen geven. Maar jullie reviews zijn veel belovende.

Gr wandelaar1983
 
Ben nieuw hier op dit forum.
ik ga binnenkort met deze Lola afspreken. Ik vermoed ook dat ze alles via Google translate vertaald en daar een Pools of Duits antwoord laat terug vertalen. Zodoende krijg je vaak van die geautomatiseerde whatsappjes. Ze reageert redelijk vlot en nettjes.
De berichten zijn idd standaard want ik ben nu 2 keer eerder bij een dame geweest op die lokatie en het is steeds het zelfde. De 2 vorige dames waren mij niet zo goed bevallen, erg pragmatisch allemaal, beetje wrijven, beetje glijden...en de dames zijn niet slank knap of jong. Qua leeftijd denk ik ouder dan gezegd.
Van lola kan ik dat nog niet zeggen, daar hoop ik snel reactie op te kunnen geven. Maar jullie reviews zijn veel belovende.

Gr wandelaar1983
Ben ondertussen een keer geweest bij deze dame. Het is een Duitse dame of iig ze spreekt Duits. Ze is vol maar niet dik. Ik vind haar niet op de plaatjes doen lijken. Wel is ze erg lief en sensueel. De massage is 3 x niets, prostaatmassage zou ze met de hand doen, maar ze stopte er gelijk een dildo in met vibrator stand. Bij mij maagdelijk en dus pijnlijk gevoel. Toch doorgezet, met mijn hulp en genoten van deze stimulatie.... Zelf doet ze niet heel veel, meer strelen en aaien. Ben 45 min geweest en dit is geen herhaling voor mij.

Gr wandelaar 1983
 
Ik ben ook eens geweest hele gebruiksaanwijzing om binnen te komen.
Verder leuke dame glibbert over je heen niet echt massage prostaat is niet mijn ding dus niet gedaan ze liet zich wel verwennen toen.
Het zou je buurvrouw kunnen zijn ik vond het de 120,- niet waard.
 
Ik ben ook eens geweest hele gebruiksaanwijzing om binnen te komen.
Verder leuke dame glibbert over je heen niet echt massage prostaat is niet mijn ding dus niet gedaan ze liet zich wel verwennen toen.
Het zou je buurvrouw kunnen zijn ik vond het de 120,- niet waard.
Ach die gebruiksaanwijzing vind ik niet zo bijzonder. En de massage dus ook niet. Gewoon niet het geld waard idd. Op naar een volgende.. enige suggesties in de buurt?
 
Ben ondertussen een keer geweest bij deze dame. Het is een Duitse dame of iig ze spreekt Duits. Ze is vol maar niet dik. Ik vind haar niet op de plaatjes doen lijken. Wel is ze erg lief en sensueel. De massage is 3 x niets, prostaatmassage zou ze met de hand doen, maar ze stopte er gelijk een dildo in met vibrator stand. Bij mij maagdelijk en dus pijnlijk gevoel. Toch doorgezet, met mijn hulp en genoten van deze stimulatie.... Zelf doet ze niet heel veel, meer strelen en aaien. Ben 45 min geweest en dit is geen herhaling voor mij.

Gr wandelaar 1983
Mijn ervaring was toch anders. Misschien andere dame geweest? Er zijn meerdere die onder dezelfde naam adverteren volgens mij. Het zijn Duitse dames dus dat klopt wel. Degene die ik had leek wel op de foto's.
Prostaat gebeuren geweigerd, ben ik niet van. Massage was redelijk en daarna mocht ik haar ook goed verwennen. Blijkbaar had ze het goed naar haar zin want ik mocht haar ook nog nemen. Ze kreunde aardig mee in ieder geval.
Kwestie van smaak en hoeveel je daarvoor over hebt.
Ja, bij zaken als voormalig Body Contour lopen mooiere dames. Maar dan mag je toch vaak minder doen of flink bijbetalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan