Recensie Lola, Privehuis La Cloche, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
440
29/08/21
464
117
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/6086257-lola
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op goed geluk maar eens La Cloche binnengestapt en aldaar Lola gekozen vanwege haar lekker uiziende latina-ass.
(twee andere dames die zich kwamen voorstellen, Bella en Jennifer, zagen er overigens ook niet verkeerd uit)

Op de kamer gedouched en vervolgens op aanwijzing van Lola op mijn buik gaan liggen. Vanaf dat moment begon ze een weergaloos tease spel mer haar 10 nagels over mijn kont, bilnaad en scrotum, een once in a lifetime experience :p

Helaas was de rest van de sessie wat minder, voornamelijk door haast van haar om de finish te halen en continu gevraag of ik ok was.

Uiteindelijk de finsh gehaald met haar handjob icm prostaatmassage - maar die kwam jammer genoeg niet uit mijn tenen temeer vanwege haar vele ringen die nogal wat afleidend geluid maakten en niet bepaald zacht aanvoelen.

Eindoordeel: 7

ps: haar kutje ziet er goddelijk uit (een zeer goed gevormde hamburger pussy) maar beffen was helaas nauwelijks mogelijk omdat dat te gevoelig was (?)

ps2: prijsopslag voor pzc, zoenen, vingeren en beffen was 80eu
 
Laatst bewerkt:
Ben ook pas bij Lola geweest. Ik herken een aantal dingen. Ik had drie kwartier geboekt en ik stond echt binnen een half uur weer buiten. Ik bemerkte een beetje haast.

Los daarvan was het wel een goede ervaring en heb ik heel leuk met haar nagepraat.

Voor wat betreft de seks: ze heeft mij echt een heerlijke pijpbeurt gegeven. Haar nagels langs mijn ballen en kont tijdens het pijpen was echt heerlijk. Ook gewoon lekker diep erop. Ze ging er gewoon voor. Uiteindelijk deed ze de condoom om, terwijl ik had gevraagd om nog iets langer door te gaan, maar dat werd niet heel lang.

Vervolgens in missionaris. Daarbij heerlijk tongzoenen, maar ik merkte dat ik niks mocht met haar borsten. Ze hield ook gewoon haar BH aan, waar haar tepels wel een beetje uitkwamen. Dat vond ik wel jammer. Misschien is dat nog weer een extra ofzo, maar ik vind borsten zoenen tijdens het seksen wel iets wat gewoon in de deal zou moeten zitten denk ik.

Ondanks dat was het lekker en ben ik in 1 standje klaargekomen. Vooral ook omdat ze dat ook wel aanspoorde. Verder echt wel een leuke vrouw.
 
Ze hield ook gewoon haar BH aan, waar haar tepels wel een beetje uitkwamen. Dat vond ik wel jammer. Misschien is dat nog weer een extra ofzo, maar ik vind borsten zoenen tijdens het seksen wel iets wat gewoon in de deal zou moeten zitten denk ik.
Maar zeggen jullie daar dan niks van? Ben ik nou gek of kun je daar gewoon iets van zeggen? Dat is toch niet de bedoeling, het is toch standaard dat de dame zich uitkleed. Ik zou dat niet accepteren. Je hebt toch een Hollandse mond?
 
Maar zeggen jullie daar dan niks van? Ben ik nou gek of kun je daar gewoon iets van zeggen? Dat is toch niet de bedoeling, het is toch standaard dat de dame zich uitkleed. Ik zou dat niet accepteren. Je hebt toch een Hollandse mond?
Fair. Ik moet eerlijk zeggen. Ze hield haar pumps en BH aan en ik dacht, misschien gaat dat allemaal tijdens het opgeilen langzaam worden uitgetrokken. Ik was al aan het neuken toen ik dacht: volgens mij gaat het niet gebeuren en toen ik haar borsten wilde likken, merkt ik dat ze dat een beetje tegenhield.

Ik koos ervoor om te blijven neuken. Ik had achteraf wel iets kunnen zeggen natuurlijk. Ik weet niet of ze dit altijd doet.

Ik ben benieuwd of meerdere mensen dezelfde ervaring hebben eigenlijk.
 
Ze hield ook gewoon haar BH aan, waar haar tepels wel een beetje uitkwamen
Tsja, je moet altijd met respect omgaan met de dames en ze hoeven absoluut geen handelingen te doen die ze niet wil. Maar het BH'tje uit is toch niet iets raars en hoort er gewoon bij, is standaard. We komen niet om te klaverjassen en dat weet ze ook. Als ze haar BH niet uit wil doen, dan moet ze bijv. achter de kassa bij Albert Heijn gaan zitten, daar kan ze het aanhouden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan