Recensie Lola, Salon 261, Alphen aan den Rijn 4,70 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.603
01/07/21
1.688
90
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/7815845-lola
Totale kosten (in euro)
200 €
Vorige week woensdag 29 juni 2021 een afspraak met Lola gemaakt, die later in Salon 261 in Alphen a/d Rijn bleek te ontvangen. (Eikenlaan 261)
Daags ervoor had ik gebeld voor mogelijkheden, pzc was 40€ extra met de standaard 160€, dus 200 € per uur.
Ik was nog nooit in Salon 261 geweest, discrete ingang op de hoek van een verzamelgebouw van kleine bedrijven op een Industrieterrein in Alphen-west.
Deur met camera, trap omhoog loop je de ontvangstruimte annex receptie binnen.
Hier doen ze ook de voorstelrondes met de meiden die vrij zijn, als je nog geen keuze hebt gemaakt.
Nvt vandaag ik zei ik heb een afspraak met Lola, werd omgeroepen via intercom???
Lola kwam al snel en we gingen naar de kamer een verdieping lager.
Mooie kamer met spiegels, doucheruimte en ruim bed met spiegel aan plafond.
Lola is een knappe donkere Surinaamse van 28 jaar of iets meer met een goddelijk lichaam.
Ze begon me gelijk lekker te zoenen en te tongzoenen, mijn kleine groeide direct mijn broek uit.
Stouterd zegt ze. Maar goed kleren uit en douchen.
Ze wilde eerst een massage geven, mar ik ging op mijn rug liggen
Meer tongzoenen en ze begon me zalig te pijpen.
Daarna geneukt in Missio en vervolgens haar lekker poesje gebeft.
Ze kan beffen wel waarderen, maar ze laat zichzelf niet klaarkomen, op het moment supreme moet je effe van befpositie veranderen en weg HP bij haar.
Vervolgens geneukt in Doggy, ik moe zij weer bovenop in cowgirl en reverse.
Lekker die billen in je handen en rijden maar.
Later nog meer pijpen ben ik nu eenmaal verzot op.
De tijd begon het uur te naderen en ik kreeg van haar de mededeling, nog 10 minuten schatje.
Nog geprobeerd om met aftrekken en pijpen klaar te komen.
Maar het zaad moest vandaag uit mijn tenen komen, dus niet, maar dat lag allesbehalve aan Lola's pijpkwaliteiten.
In de link staat haar advertentie op 38 jaar, maar ze is duidelijk jonger, naar eigen zeggen 28 jaar.
Ze doet dit werk pas drie jaar zei ze.
Na nog wat googlen bleek ik haar al eerder bezocht te hebben bij Park118 in Amsterdam.
Ze staat daar nog steeds op de site, maar ze ging daar minderen.
Volgende morgen trouwens nog effe dunnetjes overgedaan en weer 200€ armer, maar een ervaring rijker.
Nu ze in de buurt van mijn woonplaats zit, heeft ze er een vaste klant bij.

Dit is trouwens de link van de salon zelf:
 
Ik ben ook bij Lola geweest en heb haar 'sex behandeling' ondergaan... Oh jee ze is verslavend, had haar al veel eerder moeten ontdekken. Alles wat ik hier en op het ter ziele gegane forum las over haar is waar en je kan dingen op haar aanmerken maar die vallen in het niet bij alles wat je mag ondergaan. Wat mij betreft meer GFE als GFE zeg maar! Ze heeft er een vaste klant bij.
 
Een mooie dame, plezierig in gesprek, een absoluut voortreffelijke blowjob en lekkere sex. Geen gfe, het is een baan (waar ze dus heel goed in is, dat zeker)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://salon261.nl/alphen/info.php?id=Lola
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst ben ik bij Lola op bezoek geweest. Toen Lola me kwam ophalen was ik blij verrast: ze is in real life net zo knap als de foto's doen vermoeden. Achter haar aan lopen naar de kamer was al een klein feestje.
Op de kamer eerst even onder de douche voordat het feest kon beginnen met een massage.
Ik vond het echt een fijne massage, gevolgd door b2b en lekker veel aandacht en tease voor m'n ballen en pik. Na het omdraaien ging Lola als een dolle tekeer tijdens het pijpen. Zelden ben ik beter tegen gekomen en m'n orgasme kwam vanuit m'n tenen!
 
Bij haar profiel op de website van Salon261 staan op dit moment meerdere foto's die duidelijk niet van haar zijn. Het gaat onder andere om foto's van Isabelle Miller, Stacey Love, Miracle Watts, en Lira Galore.

Edit: gemeld bij Salon261

Wat super vaag joh!! Want het is niet alsof zij dat nodig heeft lol...wat de meeste wel zullen beamen obv die andere foto's of wellicht weten uit het echte leven ;)

Goddamn dudes, als ik wat terug kon in de tijd...dan zou ik elke week naar A'dam rijden; toen ze daar nog voor 120 pu te doen was...helaas paar x verkeerd gegaan met (dubbel)boeken daar of bleek ze schijnbaar toch niet aanwezig en nouja voor niks gereden etc...zucht...en nu kan ik dit snoepje heel wat dichterbij bezoeken, bij een wat betrouwbaardere club ook, alleen helaas tevens aanzienlijk duurder en niet meer in een prijsklasse dat ik elke week zou willen / kunnen...die billen tho omggg :p
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/4338683-ebony#reviews
Totale kosten (in euro)
160
Ik ben deze week weer eens bij Lola langs geweest. Met Lola is het altijd een goed uurtje. De sex is altijd goed, pijpen, neuken, beffen en volop tongzoenen allemaal prima.. Verder is Lola een leuke meid die wel van een grapje houdt. Ga haar zeker weer eens bezoeken, want als je bij Lola langs gaat weet je gewoon dat je een leuk uurtje hebt. Foto's op kinky zijn trouwens weer aangepast.
 
Ik ben regelmatig bij haar geweest toen ze nog in Amsterdam werkte. Ik dacht dat ik haar kwijt was geraakt. Ik ben blij dat ik haar weer heb gevonden. De reis naar Alphen heb ik er zeker voor over om haar weer te ontmoeten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben al een paar keer bij Lola geweest, nog geen tijd en zin gehad om een resensie te schrijven, bij deze dan.
Het beste is om bij haar van te voren te reserveren, want ze heeft het druk, wat niet verwonderlijk is vanwege de service die ze geeft. Meestal reserveer ik 2 uurtjes om optimaal te genieten .
Bij binnenkomst verwelkomt ze je met een heerlijke tongzoen. Daarna wordt het eigenlijk alleen maar lekkerder. Met haar massage weet ze je heerlijk op te geilen en dan kan je niet wachten om lekker intiem te gaan en je heerlijk te laten pijpen.
 
Hallo mede-wandelaars, heeft er iemand ervaring met Anale sex, Prostaat massage en Strap-on met Lola? Volgens haar advertentie zijn dit wel mogelijkheden maar ik lees er helaas weinig over. Ben benieuwd. Alvast bedankt!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou vandaag stoute slippers aangetrokken en had een afspraak staan bij Salon 261.

Lolla is de mooiste en lekkerste vrouw die je kan bezoeken wat is ze mooi en lief zeg, ben helemaal gek op donkere dames maar zij is een echte beauty.

Als ik het eerder had geweten 😆 wat een lichaam heeft ze WoW alles wat ze doet is super lekker.

Herhalings gevaar is super groot ik ga haar zker weer bezoeken 😇 en stiekem voor mij zelf houden als dat kon😁.

Thx Lolla xxx
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/4338683-ebony
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ga regelmatig een uurtje bij Lola langs. Ik maak altijd een dag van te voren al een afspraak met haar. We hebben altijd een heel gezellig en geil uurtje met elkaar. Het is een heerlijke vrouw die er alles aan doet om er voor jou en haar een leuk uurtje van te maken. Ben er 2 weken geleden weer geweest. Ga binnenkort zeker weer bij haar langs.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een vrouw,een plaatje.
En super aardig en grappig.
Eerst heeft ze me geweldig gepijpt,explosief.
Daarna lekker in de jacuzzi van haar lichaam genoten.
Die billen,fantastisch,ik kon er niet van af blijven.
Daarna nog een keer gepijpt op bed,die moest van ver komen.
Maar die was zeker zo geweldig.
Ik ga haar zeker vaker bezoeken.
 
Ik heb Lola (Ebony) ook meerdere x en bezocht, op een x zat ze op een andere kamer als wat ik gewend was, zij liep met mij mee naar de achter buitendeur van salon 261.
En idd in het daglicht ben ik ook gaan twijfelen.
Ik en niemand tot dusver, behalve Lola zelf , kan bevestigen of ontkennen of zij/hij een transgender is.
Maar als het zo is zou het mij niet echt verbazen op basis van pruik siliconen borsten en meer ….?
Neemt niet weg dat zij/hij haar/zijn werk top uitvoerde.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat Lola een paar weken afwezig was heb ik mijn geluk op twee andere locaties geprobeerd, dan kom je er achter dat er maar één Lola is.

Gelukkig kon ik gisteren weer bij haar terecht en het was weer geweldig.
Eerst een beetje bijkletsen en dan gaat het los.

Alles klopt, het zoenen, pijpen en de standjes.
Ik moest een paar keer van positie wisselen om het uur vol te kunnen maken, maar het was weer een wilde rit.
Zit met lichte spierpijn deze recensie te schrijven.

Bedankt Lola en tot gauw
 
Ik had vannacht nog deze recensie geplaatst, was haar laatste klant gisteren

"Omdat Lola een paar weken afwezig was heb ik mijn geluk op twee andere locaties geprobeerd, dan kom je er achter dat er maar één Lola is.

Gelukkig kon ik gisteren weer bij haar terecht en het was weer geweldig.
Eerst een beetje bijkletsen en dan gaat het los.

Alles klopt, het zoenen, pijpen en de standjes.
Ik moest een paar keer van positie wisselen om het uur vol te kunnen maken, maar het was weer een wilde rit.
Zit met lichte spierpijn deze recensie te schrijven."


En dan lees ik vandaag dat Lola nog een maand vrij neemt omdat deze mensen haar proberen stuk te maken.
Gisteravond het ook met haar hierover gehad en ze heeft er echt veel moeite mee .
Als je altijd zulke topservice levert is dat van deze mensen echt heel gemeen om te doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan