Recensie Lola Souza,Bocholt 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet vrijwel zeker dat ze aan het pakken was, heb geduld iets zegt me dat ze nog wel n keer terugkeert naar België;). Zowel haar ""Lola"" account als haar privé account geeft aan dat ze nog in België is. 🇭🇺Lijkt mij van tijdelijke aard......maar ja wat wat weet ik? Volgens sommige ben ik een A.I programma :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/lola-available-in-dilsen-stokkem.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag ook voor de eerste keer langs geweest met Lola. Was mijn 2de ervaring (hiervoor enkel bij TS Angels in Antwerpen, ook topervaring).
Een keer afspraak vastgelegd, tot bij haar gereden... Ik werd warm ontvangen. Ze vroeg of ik zenuwachtig was en deed echt haar best me op mijn gemak te stellen. Als voorspel ging ze wat op me zitten en begon me te kussen. Ze vroeg of ik wou dat ze me neukte. Ik zei van wel. Kort erna begon ze me te pijpen, heel lekker. Mocht net iets langer duren. Erna bood ze haar penis aan. Een mooi exemplaar. Voor mij net de juiste grote. Mooi onderhouden, kaalgeschoren. Terwijl ik haar pijpte begon ze met mijn kong te spelen. Na een tijdje moest ik plat op het bed gaan liggen. Ze kwam op me liggen en begon me langzaamaan te penetreren. Ze deed dit aanvankelijk met eerder weinig glijmiddel maar begon erg traag naar binnen te werken. Hier kwam haar dominant kantje wat naar boven, lekker geil. Ze ging door tot ze me stevig aan het neuken was. We deden allerhande standjes zoals doggy, missionaris,... Na ongeveer een half uurtje vroeg ze of ze mocht klaarkomen. Dit deed ze op mijn kont.
Nadat ze me proper had gemaakt begon ze me terug te pijpen en mocht ik klaarkomen op haar borsten zoals op voorhand afgesproken. Nog een korte babbel en een douche en ik kon terug naar huis vertrekken. Herhalingsgevaar: extreem groot.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8995846-lola
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
I met Lola in Bocholt last week. I was horny, wanted to fuck a native Brazilian t-lady and texted her asking if pzc, french kissing were included in the price.

When I arrived at her location, I paid, took off my clothes and went to bed. but then things go from bad to worse. she is very lazy and there is not much you can do. and even after 10 minutes she started to push to finish.

I touched her lul and she said that would cost extra, even though she confirmed in the app that it was included. her english was bad too and she didn't understand me. I tried to concentrate and finish as fast as possible, but the energy was gone and I left. I don't recommend it at all...

She is now advertising in Budel since this week.

I didn't post in Dutch because it's not my mother tongue, but I can translate it if needed.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Plassex
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag bij lola souza geweest zoals altijd doet ze mooi opgemaakt de deur open .na het uitkleden haar golden shower ontvangen in de douche .na mij opnieuw gewassen te hebben lag ze klaar op het bed ,haar lekker gepijpt tot ze hard was daarna kwam ze op mijn gezicht zitten .na haar uitgebreid gerimd te hebben kwam ze klaar in mijn mond. Daarna ze op zen hondjes genomen en klaar gekomen op haar kont .alles opgekuist en nog wat gepraat ,spreekt trouwens goed Engels .toen het uurtje om was terug naar huis ,was weer een fijne ervaring .is trouwens een van de liefste shemales die ik ooit ben tegengekomen . .
 
Vrijdag bij lola souza geweest zoals altijd doet ze mooi opgemaakt de deur open .na het uitkleden haar golden shower ontvangen in de douche .na mij opnieuw gewassen te hebben lag ze klaar op het bed ,haar lekker gepijpt tot ze hard was daarna kwam ze op mijn gezicht zitten .na haar uitgebreid gerimd te hebben kwam ze klaar in mijn mond. Daarna ze op zen hondjes genomen en klaar gekomen op haar kont .alles opgekuist en nog wat gepraat ,spreekt trouwens goed Engels .toen het uurtje om was terug naar huis ,was weer een fijne ervaring .is trouwens een van de liefste shemales die ik ooit ben tegengekomen . .
Linkje?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/ts-lola-souza-experienced-with-begginers.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs Lola nog eens bezocht, dit keer op een relatief nieuw adres in Sint-Truiden.
Wederom weer een uitstekende date gehad. Lekker wederzijds neuken en als afsluiter nog een fantastische prostaatmassage gekregen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan