WHEM Lolita, Privé ontvangst, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat doen ze bij mij allemaal niet ?

Maar idd, denk het wel. Die anderen zijn weg, zelfde profieltekst... Dus een klein vooronderzoek lijkt me op z'n plaats, gezien de laatste dames niet echt iets hadden van hun profielfoto's en de kwaliteit was ook niet om over naar huis te schrijven...
 
Dat zou mooi zijn!
Er zijn er echter zoveel die "new", "real" en "the best" zijn ?

Er is maar één manier om erachter te komen ?
 
Nou, maar omdat ze het er bij zegt gaat het wel wat ver om er vanuit te gaan dat ze dan dus niet echt is, laten we even de eerste ervaringen afwachten....Mijn ervaring met de GK dames is dat de foto's meestal wel kloppen, hoewel dat niet in alle gevallen zo bleek te zijn.

Sowieso was hun eerste serie behoorlijk sterk en is het aanbod nu wat wisselvallig. Bij Lolita heb ik vooralsnog geen enkele reden om te denken dat de foto's niet kloppen. Ze zien er vrij waarheidsgetrouw uit.
Overigens is ze knap maar waarschijnlijk toch niet helemaal mijn type, maar dat terzijde.
 
Ze is hier nog meer dan een week. Dat is maar goed ook, want ik heb pas volgende week tijd. Heb app-contact en kreeg een filmpje opgestuurd. Zag er goed uit, iets meer girlnextdoor dan de foto's. Geloof wel dat je haar echt zult aantreffen. Heb niet gechecked of het gk4 is. De lichting van vorige week was echt niet zo goed als daarvoor. Hopelijk nu weer beter. Gaat iemand me nog voor?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan