Recensie Lora (Roe), Aken, Antoniusstraße, Table Dance 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
771
05/01/23
1.470
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Sinds 4 dagen is de Roemeense Lora te vinden bij de Table Dance, vandaag zat ze helemaal rechts op een stoel. De eerste dame van het straatje dus, van beneden gezien.

Lora is een mooie nette dame van 32 jaar. 160cm. hoog en solide gebouwd, waardoor ze uitkomt op 55kg. Halflange haren, bruin/ rood ("kastanje", zeg maar), nette B cup, spreekt goed Engels. Ze heeft elders al ervaring opgedaan in deze job, wat ook zou blijken.
Geen tatoeages, mooie blanke huid, en ze kwam zeer clean over op mij.

Eerst even strelen, wat fijn was. Na het monteren van de regenjas een blowjob die zeer fijn was, maar niet al te lang duurde. Toen
Lora bovenop, wat echt goed aanvoelde, maar ook niet te lang duurde. Vervolgens om doggy gevraagd, want ze heeft zeer mooie billen 😍. Dit had ik al gezien voordat ik bij haar naar binnen ging natuurlijk. In doggy was ze zeer goed, en ze leek dit ook wel best lang vol te kunnen houden, ondanks wat gespartel 😜. Normaal gesproken had ik het zo wel kunnen afmaken, maar dat verrekte dikke rode condoom… 😠. "Dus" om een handjob gevraagd, wat ze zeer goed deed, maar ze begon wel al vrij snel "te piepen en te kraken", zeg maar. Desondanks kon ze me probleemloos en ook al redelijk snel finishen.

Qua looks, skills en vriendelijkheid krijgt Lora 5 sterren van mij. Ze komt niet gehaast over, maar lijkt de diverse handelingen niet lang vol te kunnen houden. Ik weet (nog) niet of dit met geld of fysiek te maken heeft. Precies 16 minuten binnen geweest trouwens, dus de sex zelf zal een minuut of 10 geduurd hebben, toch niks extreems. Ik ga haar wat ervaring laten opdoen, en dan nog eens proberen. Voor Lora zou ik echt wel meer willen betalen, voor een langere sessie.

Mooie nette lieve dame met skills, ik hoop dat ze blijft.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan