Recensie Lora, Schepenenvijverstraat 19A/2, bar Crystal 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.078
11/07/21
11.462
74
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame nog nooit in de buurt gezien, ze staat wat draaibewegingen te maken met haar smal lijfje, er was net een kerel voor mij, dan toch nog eventjes gewacht want mijn keuze leek gemaakt.
Toen ze weer vrij was ging ze eventjes naar achteren en toen ze terugkwam was ik weer te laat, dan maar wachten zeker, daarna niet twijfelen en direct binnengaan, toen we naar achteren gingen vroeg ze mijn naam en legde haar hand op mijn schouder, ze was zeer vriendelijk en opgewekt,ze bood haar kaak aan om haar 3 zoenen te geven en de formules werden mij voorgesteld, 50 voor 15 minuten, 100 voor een half uur, 200 voor een uur en 50 extra om te pijpen zonder condoom.
Ik koos voor de basis 50, geen probleem en ging het geld opbergen en kon mij uitkleden.
Ik had haar ook gevraagd voor wat zachte aanrakingen en dat was geen probleem.
Ze trok direct het condoom over mijn lid maar die was al op volle sterkte!
Ze pijpte vrij stevig, wel geen variatie maar zeker niet slecht en ging zo door en dan vroeg ze welke positie, ik stelde voor om in normal position te beginnen en een beetje later vroeg ik voor een wissel, geen probleem zei ze en liet haar het werk doen op mij terwijl ik ze eens goed betaste, ze keek me geil aan en kreunde en vroeg dan op een lachende manier what's happen.
Ze wist ook wel dat ik klaarkwam omdat ze haar ogen niet sloot en de uitdrukking op mijn gezicht las.
Ze zou half Spaans, half Russisch zijn maar neem dat met een korreltje zout.
Ik vroeg of ze nieuw was en zei ja want ik zag haar nog nooit in de buurt en ze zou iedere nacht aanwezig zijn.
 
Deze dame nog nooit in de buurt gezien, ze staat wat draaibewegingen te maken met haar smal lijfje, er was net een kerel voor mij, dan toch nog eventjes gewacht want mijn keuze leek gemaakt.
Toen ze weer vrij was ging ze eventjes naar achteren en toen ze terugkwam was ik weer te laat, dan maar wachten zeker, daarna niet twijfelen en direct binnengaan, toen we naar achteren gingen vroeg ze mijn naam en legde haar hand op mijn schouder, ze was zeer vriendelijk en opgewekt,ze bood haar kaak aan om haar 3 zoenen te geven en de formules werden mij voorgesteld, 50 voor 15 minuten, 100 voor een half uur, 200 voor een uur en 50 extra om te pijpen zonder condoom.
Ik koos voor de basis 50, geen probleem en ging het geld opbergen en kon mij uitkleden.
Ik had haar ook gevraagd voor wat zachte aanrakingen en dat was geen probleem.
Ze trok direct het condoom over mijn lid maar die was al op volle sterkte!
Ze pijpte vrij stevig, wel geen variatie maar zeker niet slecht en ging zo door en dan vroeg ze welke positie, ik stelde voor om in normal position te beginnen en een beetje later vroeg ik voor een wissel, geen probleem zei ze en liet haar het werk doen op mij terwijl ik ze eens goed betaste, ze keek me geil aan en kreunde en vroeg dan op een lachende manier what's happen.
Ze wist ook wel dat ik klaarkwam omdat ze haar ogen niet sloot en de uitdrukking op mijn gezicht las.
Ze zou half Spaans, half Russisch zijn maar neem dat met een korreltje zout.
Ik vroeg of ze nieuw was en zei ja want ik zag haar nog nooit in de buurt en ze zou iedere nacht aanwezig zijn.
Denk dat ik haar vorige zaterdag ook zag staan, had enorm veel bekijksel maar was toen niet echt druk bezet. Ze deed teken naar me om te praten en we hebben gepraat. Als ik me niet vergis droeg ze witte sexy lingerie en had zwarte high heels aan. Ik niet bij haar geweest omdat het idd een heel nieuwe was en ik daar toch nog beetje mee afwacht liever. Dan maar voor Anna gekozen zoals in mijn recensie aangegeven. Misschien kies ik volgende keer wel voor haar. Wordt toch opnieuw plezanter om te wandelen in Gent. Met Larissa in het glazen straatje toch wel opnieuw iets meer keuze en als Vanessa in de dag terug komt wordt het nog rietjes trekken denk ik 🤣🤣
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eens binnengestapt bij deze knappe en slanke verschijning.
Ze stond enthousiast wat rond te draaien voor haar ruit.
Ik twijfelde echter geen seconde en kreeg al direct een lieve lach van het moment dat ik naderde.

Ze opende haar venster en vroeg me binnen, waarna ze me naar van achter leidde.
Eenmaal achteraan rijkte ze me haar hand aan en stelde zich voor en gaf me 3 zoenen. Nadien vroeg ze hoelang ik wou blijven, de formule 15min/€50 ; 30min/€100 ; 1u/€200 Extra service Pijpen zonder condoom €50/ Zoenen&tongzoenen €50.

Ik koos voor een halfuurtje, want was al direct in m'n nopjes bij deze knappe verschijning.
Ze verdween even om het geld / GSM op te bergen en kwam al snel terug.

Eenmaal terug kwam ze naast me op bed liggen en begon me te strelen. Het duurde dan ook niet lang voor ik soldaat stond en ze er een condoom over trok.
Gretig begon ze me vervolgens (heerlijk) te pijpen en al gauw ging ik zelf ook op verkenning. Bij het naderen van haar kutje verzette ze zich zodat ik er beter bij kon.
Het viel me overigens ook wel op dat ze hier ook wel nog van genoot, daarom gevraagd of ze op haar rug kon gaan liggen zodat ik haar kon beffen.

Gebeft tot ze heerlijk nat stond, om nadien te beginnen met een missionaris positie.
even later ging ze cowgirl en dit deed ze vol overtuiging! wat een machine deze dame!
om het af te ronden vroeg ze zelf of ik doggy wou, alsook de beste doggy die ik al gehad heb.. Heerlijk!
Eenmaal klaargekomen maakte ze nog wat mopjes en hielp me met m'n jongeheer ;-)

Eenmaal aangekleed nog even samen zitten babbelen op bed en vertelde ze me dat ze deels russisch en deels spaans was. ( maar dat ze rusland eingelijk niet leuk vind )
Alsook wist ze te vertellen dat ze nogmaar een 3-tal weken aanwezig is in gent en voordien in de UK gewerkt heeft -> Vandaar dat ze vlot en vloeiend engels spreekt!
In gent werkt ze de avond-shift van 20h tot 1h ( Kan in theorie uitlopne tot 7h )
Bij het verlaten nog eens 3 zoenen en een innige omhelzing.

Kortom; Heel keurige service van deze dame, ze is een topper ( Beste service die ik ooit gehad heb )
Ze spat van het enthousiasme en is lief / grappig.
Mij ziet ze zeker en vast terug!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo lexy8500. Alvast bedankt voor de heel geanimeerde recensies, altijd leuk om te lezen en om nieuw bloed in Gent te leren kennen, bij deze doet me vermoeden dat ik weldra deze ook eens een bezoekje zal brengen. Als ik 1 tip kan geven,er bestaat al een recensie formulier over deze Lora en is best dat je eerst eens eventjes checkt of de dame al een (rapport) of formulier, hoe je het mag noemen 😉, al heeft al dan niet, want op den duur bestaan er 2, 3,4 enzovoort recencie formulieren over deze dame en dat maakt het overzichtelijker voor de andere leden. Is geen groot probleem maar is praktischer,omdat er andere sommigen verwarring zouden kunnen scheppen.
 
Bedankt. Had je volle 30 minuten nodig voor beffen, missionaris, on top en doggy?
Ik was ook even geïnteresseerd in haar maar toen ze 15 minuten/50 euro zei, had ik toch bedankt. ( Mijn vaste dames gunnen me 20-25 min/50 eur 😛 zonder op de klok te kijken)
 
Bedankt. Had je volle 30 minuten nodig voor beffen, missionaris, on top en doggy?
Ik was ook even geïnteresseerd in haar maar toen ze 15 minuten/50 euro zei, had ik toch bedankt. ( Mijn vaste dames gunnen me 20-25 min/50 eur 😛 zonder op de klok te kijken)
20 tal minuutjes en dan een 10tal minuutjes nog wat nagebabbeld 😉 had allersinds niet de indruk dat ze op de klok keek..
 
Bedankt. Had je volle 30 minuten nodig voor beffen, missionaris, on top en doggy?
Ik was ook even geïnteresseerd in haar maar toen ze 15 minuten/50 euro zei, had ik toch bedankt. ( Mijn vaste dames gunnen me 20-25 min/50 eur 😛 zonder op de klok te kijken)
Wel das eigenlijk ook mijn punt Why_nut. Mijn vaste dames geven mij ook altijd 20-25 min voor 50 euro + een zeer goede service. Nu zijn die er momenteel evenwel niet (meer). Ben deze week ook bij Lora geweest. Na lang twijfelen: de een zegt: ze is super, de ander zegt: het is maar niks etc...).

Het is ok, ze is mooi en vriendelijk en goede seks. Ze heeft bijzonder veel werk, dus slecht is ze zeker niet...maar 50 euro voor 15 min luttele minuutjes... Hoeveel effectieve seks tijd rest dan nog... Maar ik begrijp haar ten volle. Ze kan het zich permitteren vanwege (heel) veel succes....(bijna constant bezet) Antonia (26) (Schepenenvijverstraat 23/2)(gestopt) was ook zeer mooi en had zelfs nog dat ietsje meer (lief, speels, iets spontaner,,...). Ze vroeg nooit meer dan 50 euro en meestal was ik er 25 minuten bij. Ze zei mij zelf: "als je de mannen met tijdsdruk opzadelt dan zijn ze nog meer gestresseerd waardoor het nog langer duurt...". Alexandra (Vogue 3) is van dezelfde orde als Antonia maar ouder (34) maar ze is (en blijft) voorlopig nog in verlof (maar komt terug maar weet zelf nog niet wanneer). Als vaste klant mag je uiteraard wat meer (langer).... al zie ik dit bij Lora niet direct gebeuren (vanwege zo veel werk). Idem dito over Anna, bar Navy (vroeger bar Unique) Schepenenvijverstraat 2 midden achter de groene lampjes). Zij heeft ook ontzettend veel werk, prachtige looks en nog mooiere (iets vollere body en grotere borsten (C) dan Lora die echt wel heel erg mager is....en kleine A-cup. Lora is dan weer op seksueel (vlak voor) mij beter dan Ana die kuren krijgt eens ze je eens bij een ander heeft zien binnengaan... (nukkig, jaloers, je geen blik meer gunnend,...). Maar ook dat kan zij zich permitteren want zij is ook nagenoeg constant bezet... Qua pure fysieke schoonheid zijn dit (Lora en Anna) voor mij momenteel de 2 koplopers in de Nightshift in Gent.

Grt. D.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
🕔 50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vrijdagavond ook eens gepasseerd om de mooie lora te spotten. Was rond 21 u 30 geloof ik dat ik in Gent was. Was nog maar net mijn wandeling begonnen toen ik denk ik Monica zag staan met een witte string hoog opgetrokken en ze deed teken dat ik mocht komen als ik goesting had, en of ik goesting had 🤣🤣zag haar daar staan met die string en voelde hem al komen. Zij zag dat ook en ze begon al met een smiley. Ze streelde hem even maar ik vertelde haar dat ik nog mijne toer moest verkennen. No problem zei ze en ze liet me vriendelijk verder gaan. Dan paar meter verderop herkende ik meteen al de (lora) die op mijn to do lijstje met stip stond genoteerd, al veel goede dingen over gehoord en gelezen. Ik stapte tot aan de overkant van haar raam en ze was me aan het verleiden met haar kontje en haar heupen, ze droeg witte lingerie en ze had glinsterende high heels aan. Ik stapte dan naar haar raam toe die ze met een grote glimlach opendeed. Ze liet meteen toe dat ik haar een kus op de wang gaf en ze vroeg wat ik precies wou. Ik wil jou vertelde ik aan haar en ze deed men 't schirt omhoog en met haar lange nagels ging ze van aan mijn nek tot aan mijn buik en omgekeerd. Lekker ding is me dat zeg en ze weet precies hoe ze kan strikken 🤣🤣. Maar ik vertelde haar dat ik toch nog even mijn toerke ging wandelen.. Ok zei ze en vertelde me dat ze me terug verwachte met een knipoog. Op mijn toer ook nog Anna gezien, Larissa en een paar nieuwe ook in de open kant van de Pieter vanderdoncktdoorgang een erg knap meiske zien zitten, eentje met zwart haar, droeg een zwart badpak en droeg zwarte high-heels met gelijk zwarte rekkers tot ongeveer aan haar knoezel ook een licht gebruind velletje en ik vroeg haar van waar ze afkomstig is en ze zei me van Italië wel haar naam niet gevraagd, iemand idee wie dit zou kunnen zijn? Smze staat op mijn lijstje voor eventueel de volgende keer moest ze aanwezig zijn, dacht dat de bar (Betty boop 19 l) zo noemde, alee toch op het alom gekende map kaartje toch. Maar mijn zinnen waren op lora gezet en dan ben ik moeilijk van gedachten te veranderen. 😂. Zoals gezegd gedaan en naar lora terug gewandeld en ze was jammer genoeg bezet. Denk goed me 20 mon bezet maar dat hield me niet tegen 😉🤣. Ook gezien dat ze wel echt populair is want er wandelen constant mensen over en weer rond haar raam 😂maar ik was vast besloten dat ik er als eerste zou binnen gaan want ik stond al het langst te wachten. En ja hoor daar kwam ze dan terug met een klant en ik stoofde gelijk een raket naar haar want ik wilde haar hebben 🤪. Ze zag Dit ook en moest er heel hard om lachen. You want me really vroeg ze en ik knikte bevestigind van ja. Op baan naar haar kamer pakte ze mijn hand goed vast en ik haar petste (sloeg) al eens op haar kontje. De goesting was dus duidelijk aanwezig 😉. Eenmaal op kamer aangekomen stelde ze zich voor dat ze idd half Spaans, half Russische is (geloof ik best wel want mensen gaan dit niet zomaar uit hun duim zuigen denk ik. Ze vertelde me dat ze dit nog niet zo lang dier en dat ze het een jaartje zou trachten te doen. Ik vertelde haar dat ze enorm populair is bij de jongens en ze zegt dat ze het weet maar het in feite niet begrijpt,waarom ben ik zo speciaal vroeg ze en ik zei haar dat ze moest kijken in de spiegel 😀ze lachte ermee en ze zei me dat ze het geld ging wegstoppen en dat ik mij mocht uitkleden. Zo gezegd zo gedaan. Toen kwam ze terug in de kamer en begon ze me al lichtjes te strelen over mijn Borstkas en over mijn armen. Ze begon haar dan stilletjes ook uit te kleden en ze gaf me een duw zodanig dat ik lang uitgerekt in bed lag. Toen kwam ze aan de zijkant zitten op bed en mijne sjarel stond al op volle sterkte wat ze precies wel aangenaam vond. Ze deed er dan condoom rond en begon me (stevig) te pijpen. Na min stopte ze en ik dacht oei zo rap al gedaan? Maar nee hoor ze vroeg me met een geile blik of ik haar in 69 wou en ja dat moet je den dezen natuurlijk geen 2 keer vragen 🤣🤣. Man man man wat een zicht als ze dat been over uwe kop legt en die poes zien passeren. 🤪😋 De poes stond al redelijk wijd open wat wil zeggen dat ze er duidelijk ook veel goesting in had en heb haar gebeft tot ze lag te kronkelen vant genot en ze vroeg second please en ze ze draaide nog eens. Baby you make me crazy vertelde ze. Ze vroeg of ik haar wou neuken in doggy want dat dit haar favoriete strandje was en of ik echt stevig wou doorpompen. Ze heeft niet liever blijkbaar 😀😀 ja hoor vertelde ik, doe niet liever of in doggy goed doorpompen. Ze plaatste haar dan in doggy met haar aangezicht zodanig dat ze me kon bezig kon zien in de spiegel wat ze wel deed en een geil zicht was om dat knap aangezicht te zien meegenieten en kijken naar u. 😉. Ze roept wel heel veel wat dikwijls wel een beetje ambetant is om uit uw gedachten te geraken. Maar als je zo'n meisje in doggy mag neuken, met zo'n taille en alles erop en eraan, en mag pompen zoals bij geen ander, en echt aan een hoog tempo mag neuken, kwam ik echt heel lekker klaar, man wat heb ik genoten en gekickt om zo'n lekker ding te neuken. Echt een super ervaring bij dit meisje en totaal ook geen tijdsdruk bij haar niks van druk gevoeld. En bij het aankleden ook beetje zitten praten over van alles en nog wat. Ze is zeker ook geen domme trien dus mij ziet ze in de toekomst wel nog eens terug. Ik ben meer een type wandelaar die graag iedere keer een ander probeert maar ze is zeker nog muziek voor de toekomst, meisjes bij wie ik me goed voel krijgen zeker nog meerdere keren mijn bezoek. Afgerond met een dikke knuffel en drie kussen en nog eens een lekkere hansdraai aan haar poep en dan terug de baan op.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben ook eens bij de heel aantrekkelijke Lora geweest.
Ze is heel slank, als een gymnaste, wat ze nog geweest is vertelde ze me, én heel aangenaam (heel vrolijk, down to earth, geen streken ondanks de killer body, etc.) om bij te vertoeven!

Voor ik binnen ging vroeg ik op pzc en tz mogelijk is. Allemaal mogelijk, maar ze rekent voor alle extra's 50 euro en de standaard zaken zijn 100/200 euro voor 30/60 minuten. Sommigen kijken neer op raamdames maar die zijn vaak duurder dan dames die privé ontvangen. Want het is aan de ramen meer en meer 100/200 euro (en soms nog extra bijbetalen) terwijl bij privé het vaak 100/150 is en bijv. pzc vaak mogelijk is zonder meerprijs.
Soit, eenmaal op de kamer was het gelukkig toch mogelijk om (na wat overleg) voor 150 euro 30 minuten bij Lora te vertoeven met pzc en tz. Eerst was dit slechts mogelijk voor 20 minuten. En gelukkig wordt ze graag gebeft want normaal is dat ook een extra maar ik mocht toch (gratis) hoewel ik dat niet gevraagd had op voorhand.

Toch enkele minpunten:
- Tz deed ze niet volop, de laatste tijd ben ik ferm verwend geweest bij het tz'en door andere dvps. Dus dat viel wat tegen.
- Tijdens de seks was haar gekreun te instant om echt te zijn. Dat ben ik ook al een tijdje niet meer gewoon; lang geleden dat ik nog fake gekreun heb meegemaakt. Gelukkig stoorde ik me daar minder aan dan anders en toen ik ff lachte, lachte ze ook en was viel het fake gekreun (grotendeels) weg.

Nog wat details:
- Ze vertelde me ook, zoals door andere wandelaars al vermeld, dat ze Russisch-Spaans is. Woont (of woonde) in Spanje.
Is van plan 'lang' te blijven werken in Gent. En ervoor gewerkt in Engeland en Ierland. Haar Engels is uitstekend.
- Binnenkort gaat ze drie weken op verlof en ze is terug eind augustus.
 
De Duitse Nathalie (altijd met 1 been vensterbank toch?) was inderdaad toppertje. Ze keert wellicht nooit meer terug naar Gent.
Ja Nathalie was ook een toppertje. Altijd prachtige lingerie dat ze aandeed en ze kon ook met het flirten goed overweg. Ze wist welke trucen ze moest doen om u op te winden. Eigenlijk zijn we toch wel veel verwend geweest in Gent de laatste jaren. Het kan natuurlijk altijd beter (wat de bezetting betreft) maar al bij al heeft er in Gent toch al een serieux pakje toppers aan vrouwen geweest. Antonia. Vanessa. Nathalie. Bonita, Larissa, Vanessa, lora. Alondra.
 
Quote van de laatste alinea van mijn posting, wat de laatste recensie was over Lora:
"Nog wat details:
- Ze vertelde me ook, zoals door andere wandelaars al vermeld, dat ze Russisch-Spaans is. Woont (of woonde) in Spanje.
Is van plan 'lang' te blijven werken in Gent. En ervoor gewerkt in Engeland en Ierland. Haar Engels is uitstekend.
- Binnenkort gaat ze drie weken op verlof en ze is terug eind augustus."

Blijkbaar deed mijn onderbewuste lang bewust tusen ' zetten? :giggle:
Ze had me dat expliciet gezegd maar ik weet dat je zeker zo'n zaken bij dvps soms met een korrel zout moet nemen. Ofwel bedoelde ze vooral België en niet zozeer Gent, mijn geheugen laat me in de steek. Maar ik ben vrij zeker dat ze expliciet Gent zei anders had ik het niet kort, na mijn bezoekje bij haar, hier zo geschreven.

En wie weet valt het in het SKW ook tegen en werkt ze 'binnenkort' in het buitenland. Dus wie bij haar wilt gaan, wacht misschien best niet te lang ;)
 
Quote van de laatste alinea van mijn posting, wat de laatste recensie was over Lora:
"Nog wat details:
- Ze vertelde me ook, zoals door andere wandelaars al vermeld, dat ze Russisch-Spaans is. Woont (of woonde) in Spanje.
Is van plan 'lang' te blijven werken in Gent. En ervoor gewerkt in Engeland en Ierland. Haar Engels is uitstekend.
- Binnenkort gaat ze drie weken op verlof en ze is terug eind augustus."

Blijkbaar deed mijn onderbewuste lang bewust tusen ' zetten? :giggle:
Ze had me dat expliciet gezegd maar ik weet dat je zeker zo'n zaken bij dvps soms met een korrel zout moet nemen. Ofwel bedoelde ze vooral België en niet zozeer Gent, mijn geheugen laat me in de steek. Maar ik ben vrij zeker dat ze expliciet Gent zei anders had ik het niet kort, na mijn bezoekje bij haar, hier zo geschreven.

En wie weet valt het in het SKW ook tegen en werkt ze 'binnenkort' in het buitenland. Dus wie bij haar wilt gaan, wacht misschien best niet te lang ;)
Of wie weet keert ze gewoon terug naar Gent en is ze Antwerpen gewoon eens aan het proberen. Vrouwen moet je sowieso met een korreltje zout nemen hun verhalen. De ene week is het links en de Andere week is het rechts en de week erop misschien rechtdoor. Best dat wij mannen daar meestal anders in zijn. Nu ja wat zouden we aan de andere kant doen zonder al dat schoon vrouwvolk e 😉
 
ze had het behoorlijk druk. Als ik het goed begreep had ze nu een appartement in Antwerpen gehuurd, dus ze zal hier nog wel even blijven denk ik.
 
Laat de verrassing op je afkomen... (dat maakt het leven boeiend).

Lora (voorheen bar Crystal 19A raamnummer 2, was gisteren woensdag 28/09/2022 werkzaam in bar Vogue 1 Schepenenvijverstraat huisnummer 21, raamnummer 2 (dus de bar vlak voor bar Navy 2 waar Anna werkzaam is) en dit in de nachtshift.
 
Laat de verrassing op je afkomen... (dat maakt het leven boeiend).

Lora (voorheen bar Crystal 19A raamnummer 2, was gisteren woensdag 28/09/2022 werkzaam in bar Vogue 1 Schepenenvijverstraat huisnummer 21, raamnummer 2 (dus de bar vlak voor bar Navy 2 waar Anna werkzaam is) en dit in de nachtshift.
Dus had ik het toch nog niet zo slecht bedacht dat ze Antwerpen eens zou proberen. Hopelijk blijft ze nu wel in Gent op post want wil ze in het korte wel nog eens van jetje 😉 geven.
 
Vrijdag avond in antwerpen niet gezien op veversrui 24
Ik wandelde anderhalfuur rond middernacht... 15 of 20 keer voor haar raam gewandeld
Daarna in gent mijn kans geprobeert maar ook afwezig :/ de 4 stoeltjes van bar crystal waren bezet
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit meisje heeft het erg druk. Je moet geduld hebben om het te vangen (of kampeer bij het raam en neem een kaartje).

Geconfronteerd met het succes en de kritiek van deze, heb ik mijn geluk beproefd.

Ze is echt heel vriendelijk en lacht. Ze spreekt meerdere talen, Frans met mij, ze vertelde me dat ze Spaans en Pools was (ze is blijkbaar geen Russisch meer lol).

Ik verwachtte een beetje betere prestatie gezien de beoordelingen, geen vuurwerk maar erg goed voor het gebied, ruim boven het gemiddelde. Klassieke pijpbeurt (vrij kort toch), energieke cowgirl die een paar kusjes in de nek geeft, doggy met een mooi uitzicht. Ze speelt ook met spiegels en kijkt haar in de ogen tijdens de act, best spannend.

Een goede ervaring. Ik weet niet of ik terug zal gaan, ook al moet het beter en beter zijn om haar regelmatig te zien, maar ik hou niet echt van meisjes die klanten ketenen zoals in de fabriek, maar ze is een geweldige meid voor Gent. Ik kan zijn succes begrijpen.

(het is nog steeds op VDD nummer 14r. ik was er nog nooit geweest maar het is een mooie kamer)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdagnacht/Zondagochtend na een avond pinten pakken op weg naar huis een klein omwegje via het Glazen Straatje genomen.
Had niet de bedoeling ergens een bezoekje te brengen maar toch bij Lora beland.
Zeer klein mager juffrouwtje dat best sympathiek overkwam aan de deur.
Ze stond niet in lingerie maar droeg een skinny jeans
Blond haar, 1m60, 40 kg, zeer kleine A-cup. Ze beweert Spaans-Poolse roots te hebben.
Pijpt lekker, meerdere standjes, niets op aan te merken.
Ik verwachte een snelle afwerksessie maar dat viel wonderwel mee. aangenaam bezoek dat voor herhaling vatbaar is (als ik eens minder gedronken heb)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan