Recensie Loredana, Duisburg, Vulkanstraße, Eros26, k709

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Loredana is echt een vaste waarde op de Vulkaan. Zij werkt daar ondertussen al weer meer dan 10 jaar!
Ontelbare keren heb ik deze prachtige dame bezocht gedurende de meer dan 11 jaar dat ik nu in Duisburg kom.
Loredana is van Duits/Poolse afkomst en is echt een super lieve dame die een meer dan uitstekende service verleent. Ze is altijd vriendelijk en altijd in voor een praatje. Ook als ik haar niet bezoek houdt ze me aan en wil graag even een praatje maken. Ach ja, een dvp is immers ook maar een mens.
Veel Vulkaan bezoekers vinden haar arrogant overkomen. Dat ligt misschien een beetje aan haar uitstraling. Misschien dat ze de indruk wekt een beetje intimiderend over te komen? Ze is een ontzettend knappe dame en dat wil ook nog wel eens wat wandelaars afschrikken. Veel wandelaars durven het dan niet aan om bij zo'n dame naar binnen te gaan en schrijven dit dan toe aan de dame in kwestie.
Ik moet eerlijk bekennen, ik weet nog goed, de eerste keren dat ik haar zag had ik ook mijn bedenkingen. Ze is toch een ander soort dame dan de gemiddelde dvp en maakt direct veel indruk met haar uiterlijk. Misschien dat ze ook wat dominant overkomt in eerste instantie. Maar dat is ze echt niet. In ieder geval heb ik het op een goede dag aangedurfd om haar te boeken en daar heb ik allerminst spijt van gehad. Wat een combinatie! Een meid met zo'n prachtig uiterlijk en dan in combinatie met zo'n goede service. Echt een toppertje is zij.
Tegenwoordig biedt Loredana ook veel BDSM aan. Echter, ik boek haar altijd voor de "normale" service. En die is kneiters goed. Hoe ze het doet qua BDSM kan ik niet over oordelen.
Door de jaren heen heb ik best wel een leuke band met haar opgebouwd. Dat krijg je ook automatisch als je vaak een dame bezoekt en de wederzijdse klik goed is.
Tijdens de corona periode ontmoette ik haar weleens privé maar daar doe ik verder geen uitlatingen over.
Gelukkig is ze nu voor iedereen weer gewoon te boeken in Eros26.
Je moet er trouwens wel relatief vroeg bij zijn want meestal omstreeks 20 uur verlaat Loredana het pand. Haar klandizie ontvangt ze overdag want ze heeft een hekel aan grote hordes pubers die 's avonds laat en 's nachts massaal door de Laufhausen rennen op zoek naar wat sexueel vertier voor een paar tientjes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan