Recensie Loren sexy - Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lealfan

Stamgast
258
17/01/22
164
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/sexy-chaude-dulce.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele maanden geleden bij haar geweest, ontvangt vlak bij het Berlaimont.

Grote dame, op hakken zo groot als mij (1m83) met stel grote tieten, wel bijgewerkt. Spreekt amper Engels/Frans dus communicatie is echt wel wat zoeken.
Bij binnenkomst gaat ze dadelijk aan het materiaal voelen, en mag je wat handtastelijk bij haar zijn :)

Na afrekening kan je een douche nemen, en dan kan het beginnen. Ze ging op haar knieen en pijpte me rechtstaand, al snel deepthroat, en dan kan ze een goeie ruwe facefuck hebben. Op het bed gaat ze door met zuigen, en krijg je nog een lekkere tittyfuck tussen haar dikke tieten.

Dan gevraagd om te neuken, en dat kan vanaf moment 1 in de beide gaten. Ze doet stevig mee door extra mee te stoten en vanalle gore taal in het Spaans te roepen. Dit kon ik amper enkele seconden volhouden alvorens ik klaarkwam.

Dan gaf ze me een rugmassage, en na enkele minuten haar dikke tieten over mijn rug te voelen - begon hij vanonder weer te ontwaken. Ze is me cowgirl beginnen rijden met haar dikke tieten in mijn gezicht, en gaf me een dildo om haar kont tegelijkertijd te neuken, heel geil.

Afgesloten met facefuck waar ze met haar hoofd over de bedrand lag en ik mijn laatste orgasme half in haar mond half in haar gezicht spoot.

Al bij al geile ervaring, spijtig van de communicatie - anders stond er sowieso een herhaling op het programma. Bij mijn volgende goestingske ga ik "Marta" hier elders beschreven eens proberen ;)
 
Enkele maanden geleden bij haar geweest, ontvangt vlak bij het Berlaimont.

Grote dame, op hakken zo groot als mij (1m83) met stel grote tieten, wel bijgewerkt. Spreekt amper Engels/Frans dus communicatie is echt wel wat zoeken.
Bij binnenkomst gaat ze dadelijk aan het materiaal voelen, en mag je wat handtastelijk bij haar zijn :)

Na afrekening kan je een douche nemen, en dan kan het beginnen. Ze ging op haar knieen en pijpte me rechtstaand, al snel deepthroat, en dan kan ze een goeie ruwe facefuck hebben. Op het bed gaat ze door met zuigen, en krijg je nog een lekkere tittyfuck tussen haar dikke tieten.

Dan gevraagd om te neuken, en dat kan vanaf moment 1 in de beide gaten. Ze doet stevig mee door extra mee te stoten en vanalle gore taal in het Spaans te roepen. Dit kon ik amper enkele seconden volhouden alvorens ik klaarkwam.

Dan gaf ze me een rugmassage, en na enkele minuten haar dikke tieten over mijn rug te voelen - begon hij vanonder weer te ontwaken. Ze is me cowgirl beginnen rijden met haar dikke tieten in mijn gezicht, en gaf me een dildo om haar kont tegelijkertijd te neuken, heel geil.

Afgesloten met facefuck waar ze met haar hoofd over de bedrand lag en ik mijn laatste orgasme half in haar mond half in haar gezicht spoot.

Al bij al geile ervaring, spijtig van de communicatie - anders stond er sowieso een herhaling op het programma. Bij mijn volgende goestingske ga ik "Marta" hier elders beschreven eens proberen ;)

Vreemd wel dat ze in de tekst van haar zoekertje schrijft: "Tabous: Sodomie & ejaculation bucale", maar deze dan weer wel bij de opties staan eronder en dus bij jou ook blijkbaar daadwerkelijk geen probleem waren 🤔😜
 
Vreemd wel dat ze in de tekst van haar zoekertje schrijft: "Tabous: Sodomie & ejaculation bucale", maar deze dan weer wel bij de opties staan eronder en dus bij jou ook blijkbaar daadwerkelijk geen probleem waren 🤔😜
nee idd heel vreemd. Moet wel zeggen dat haar advertentie toen ik haar ging daten er anders uit zag. Stond vol met foto's waar haar gezicht op te zien was.
Misschien heeft ze enkele minder leuke ervaringen gehad sindsdien.

Ze is iig van nature uit geil genoeg
 
Heb haar een berichtje gestuurd in het engels, alleen gelezen maar niet beantwoord.
Zal het even in het Frans proberen met Google Translate

Op het moment van schrijven is haar Advertentie Offline
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan