Recensie Lorena, Heerlen (cardate) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandellimbo

Newbie
7
29/03/22
6
3
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heb-jij-zin-in-een-lekker-ding_8271187
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Advertentie al een paar keer kort zien staan op SJ. Appcontact is vriendelijk maar zakelijk. Locatie geeft ze Schinveld op.
Ze adverteren als stel maar haar man zie je niet hij blijft in de eigen auto zitten. We hadden een pijpdate afgesproken, ze doet ook vluggertjes maar dat vind ik onhandig in de auto…
Lorena is een aantrekkelijke lange vrouw. Ik schat haar eind dertig. Ze heeft mooie borsten waar ik aan mocht zitten en aan haar tepels zuigen. Zoenen doet ze niet. Ze pijpt met enthousiasme en goed veel speeksel. Tijdens het pijpen lekker haar tieten gemasseerd. Komen mag in de mond maar ze slikt niet.

Al met al een prima ervaring dus.

De advertentie is bij het schrijven van deze recensie alweer offline, als ik hem zie gooi ik hem nog ff erbij
 
Heb afgelopen woensdag met haar afgesproken, idd buiten. Was mijn eerste afspraak met haar, ze kwam gewoon alleen in de auto aan. Bos in gelopen en laten pijpen, was ok.
 
Recent met haar afgesproken, contact verliep soepel.
Maar op afgesproken plek en tijdstip had ze opeens een andere klant en moest ik bijna 35/40 minuten wachten… (Moest best stukje rijden en was er nu toch, dus maar gewacht).

Hierna moest ik naar andere locatie komen waarna ze er snel was.
Vriendelijke leuke dame, ziet er goed uit. Lekkere tietjes en alles in haar mondje geschoten, wel uitgespuugd.

Kortom, begin valse start maar pijpen was goed. Helaas voor mij te ver rijden om vaker te gaan.
 
Nu 4x geweest bij haar ze doet het steeds beter. Laaste keer voor de ik kwam keek haar aan.. en vroeg laat je keel zien omg wat sexy keel gat...
Wauwww ik kwam klaar was een genot net film.. het is het rijden waard maar dan heb je ook wat 50euro ..
 
Echt een top vrouw..die 1000% kunt vertrouwen als het echt kwijt wilt.. verzorgd ziet altijd netjes uit.. ik kom er nu sinds maart wauww die kan goed pijpen omg..
Iemand een linkje toevallig?
Ze staat meestal op donderdag er op.. en je moet naar het weer kijken.. als het zonnig is staat ze meestal op sexjobs..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Top vrouw deze vrouw vandaag weer een geweest.. wauw ze pijpt je in zevende hemel.. ondanks het weer door wind en regen. voor tot je komt kijk je in haar ogen dan gaat haar mond open en vraagt er om je zaad onder tussen laat ze keelgat(huig) zien en je komt lekker klaar op haar tong.. helaas spuig ze het uit... is mega geil zegt ze..

Las een eerder review van haar dat ze slikte maar ze heeft me zegt dat ze dat niet fijn vond.. dus vind het een beetje vaag allemaal..
Geen idee ze is echt betrouwbaar😍
 
Top meid is deze ze komt altijd afspraken na ook heeft ze het druk ze typt altijd naar je.. ook als niet beschikbaar is hoor het dagen later.. top zo hoord het ook.. nu in deze dagen komt ze ook bij mij thuis dat is duurder maar goed beter als in de kou.. ze vertrouwd mij en ik haar.. ze is altijd verzorgd altijd optijd geweldig mocht er iets zijn dat ze later is dan typ ze gewoon ik ben iets later.. geweldig..

daar kunnen sommige meiden iets van leren eerlijkheid duurd het langste. Top meid!
 
Lorena is een top vrouw die heerlijk kan pijpen.
Haar lekkere borsten haalt ze graag voor je uit haar bh zodat je lekker aan haar tepels kunt likken en ze kunt kneden tijdens het pijpen.
Heb inmiddels zeker al 10x met haar afgesproken en ze is altijd op tijd. Mocht ze iets later zijn laat ze dat ook weten.
Al met al een toppertje waar ik hopelijk nog vaak een afspraak mee kan maken.
 
Lorena komt alleen aanrijden, maar haar man/vriend staat wel te wachten in de buurt.
Ze pijpt heerlijk en haar borsten tovert ze graag tevoorschijn zodat je deze lekker kunt kneden.
 
Lorena is geweldig. Ik heb in januari eens bij mij thuis met haar afgesproken. Buiten is niet zo mijn ding. Je kunt het altijd vragen, misschien gaat ze erop in, misschien ook niet. Lorena is een aantrekkelijke blondine met prachtige (echte) borsten. Makkelijk in de omgang, doet niet moeilijk. Het is er niet meer van gekomen maar ik ga haar gauw nog eens appen voor een herhalingsverzoek 😏
 
Terug
Bovenaan Onderaan