Recensie Lorena, Casa Rossa Elten 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 551

Wandelaar
Forumpionier
27
04/07/21
35
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.casarossa.nl/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag maar weer eens naar de heimat gereden, (bij Escape kon niemand me meer bekoren), om precies te zijn: Casa Rossa in Elten. Aanbellen, aardige dame deed de deur open en liet me verder in het weer leuk opgeknapte etablissement. Kwamen een 5-tal dames langs in de voorstel ronde, gekozen voor Lorena. Lorena is een heerlijke Roemeense met perfecte naturals als U begrijpt wat ik bedoel. (geschatte leeftijd: 25 ? en een perfect lichaam, gewicht ook weer schatting: 53 KG ?), Gekozen voor half uur, € 70,- Eurie. Eén minpuntje dame gaat bij het pijpen wat afstandelijk tussen je benen zitten maar dat kan in de toekomst als ik haar wat beter ken wellicht veranderen. Geleverde diensten: Pijpen MC en wat huis tuin en keuken neukwerk, was een beetje gespannen omdat ik daar al een tijdje niet meer geweest was. Ze heeft de gaafste huid die ik ooit gezien heb, een perfecte wespentaille en natuurlijk die geweldige borsten. Op een gegeven moment gestopt met neuken en gevraagd of ze het met olie wilde afmaken. Lorena werkt pas sinds kort in Casa Rossa, althans dat vertelde ze mij in overigens perfect engels.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan