Recensie Lorena, Den Haag, Doubletstraat 11/k12 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandeleer

Stamgast
Forumpionier
486
03/07/21
299
9
Ik heb afgelopen maanden een paar keer de latina Lorena. Beide keren tijdens binnenstappen zei ik dat het voor een blowjob was en 35€ betaald. Ik kleedde me uit, vroeg haar dat ook te doen en ik wastte mij aan de lavabo. Terwijl kwamen een paar mooie handvol tieten tevoorschijn toen Lorena in een paar seconden in haar nakie stond. Zij nam terwijl plaats op een stoeltje opzij. Daarna ging ik rechtop op het bed zitten, steunend op mijn scheenbenen en lichtjes naar achter gebogen met mijn lul voorwaarts in positie? en dan afwachten op het moment dat ze zonder vragen zonder condoom zal pijpen. En ja hoor, ze nam een slokje mondwater en daarna likte ze mijn ballen. Zo langszij met haar tong overheen mijn lul en dan mooi in haar mondje. Ik wist dat ik dit niet lang zou volhouden dus ik zei tranquillo en liet haar nog wat mijn ballen likken terwijl ik haar krullen beet nam. Maar toen ik haar terug vrij spel gaf liet ik het gewoon begaan en zei ik dat ik haar mond ga volspuiten. Ze bleef mooi verder pijpen terwijl ik stralen sperma in haar mond begon te spuiten.? jeetje, wat was het lekker. Het is niet zo dat ze stopt vlak nadat je de laatste straal gespoten hebt zoals bij de meeste dames. Ze blijft echt pijpen tot de laatste druppel eruit gemolken is. Geil gewoon. Het mag dan een oma'tje zijn, het is toch wel een zeer geil oma'tje die weet hoe ze gasten moet leegzuigen ? Tijdens mijn tweede bezoek aan haar een maand later besloot ik haar te neuken. Heb toch maar gekozen voor condoom en haar dan in missionarishouding hard gebeukt. Ik kon zo hard mogelijk beuken als ik wou.
 
Ik kom er net vandaan en het was totaal niet mijn ding, heb wel enorm gelachen ?

Dat ze dr niet uitziet zag ik natuurlijk al, maar hoe ze pijpt is maar 1 standje en dat standje turbo en dat houdt ze gewoon 15min vol hahaha mijn god

Ze vertelde in het half Spaans kwart Engels en kwart Nederlands, verbaasd dat al jaar klanten in 4-5min klaarkomen maar ik niet, "que pasa mi amor??"

het was een leuke ervaring
Daarna mn kruid verschoten bij Carolina die bij de in/uitgang zit. Was niet echt beter maar heb me maar afgetrokken want zie heeft wel een paar goeie tieten hangen
 
Laatst bewerkt:
De ervaringen van Fredje (zowel het uiterlijk, harde pijpen als het lachen en 'gemengde' taalgebruik) onderschrijf ik volledig.

Ook bij mij ging vanaf begin 'het gas er volledig op', terwijl ik daar eigenlijk helemaal niet van hou.

Dus toen ik probeerde uit te leggen dat ik kleine Fant morgen ook nog nodig had om te kunnen plassen, dacht zij dat ik in haar mond wilde piesen en werd ze nijdig ?
Later wel samen dubbel om gelegen ?

Maar een vervolgbezoek zit er voor mij op zeker niet meer in. Kleine Fant schrompelt al in elkaar bij de gedachte…..?‍?
 
Ooit misschien wel 10 jaar terug ben ik eens bij Lorena binnen geweest , wat ze aan schoonheid mistte compenseerde ze met inzet zoals wel meer mensen hier gemeld hebben , de service was opperbest maar toch ben ik nooit meer terug geweest bij haar omdat ik andere favorieten heb
Je moet er van houden , maar als je dat doet kan ik haar met een gerust hart aanbevelen , ik vond haar uitstekend pijpen in ieder geval , en het was nog een vriendelijke meid ook en zeker geen klokkijkster
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
rondjes lopend in de doublet , zag ik in de passage opeens een oma'tje die toen ik langs liep 2 vingers op stak 20euro ..
helemaal niet mij type kies meestal de toppers uit . maar door het bedrag toch maar binnen gegaan en heb haar laten pijpen zonder condoom . haar neuken wou ik niet het is een oma met blonde krullen dus voor de lief hebbers 20 euro en je spuit der bekkie vol
 
Deze dame werkt al jaren op de zelfde plek. Zolang ik wandel kom ik haar tegen en is altijd vriendelijk en vrolijk. Ik ben er van overtuigt dat zij dit met plezier doet. Als je dit niet ziet zitten kan je er altijd voorbij lopen. Er zijn toch noch zat wadelaars zowel jong en oud welke van haar diensten gebruik maken.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag de stap gewaagd en ook bij "omatje" Lorena langs geweest. Mij heerlijk door haar laten pijpen en in haar mondje klaar gekomen.
Eerst even goed door Lorena gewassen en daar na op het bed gekropen waar zij op haar knieën tussen mijn benen kwam zitten en zij begon lekker op mijn ballen te sabbelen daarna heerlijk het kopje gelikt en een lekkere pijpbeurt gehad. misschien nog wel eens een keertje bij haar langs.
maar eerst nog maar eens een paar andere dames proberen. Zijn er nog wel een aantal die ik nog een keertje wil bezoeken..
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lorena is echt de beste in pijpbeurten geven met vergeleken anderen. Alleen intiem kreeg ik hem gewoon niet omhoog omdat ze te oud is 😂
 
Door de laatste reacties met de variërende prijzen van 10-20 eu heb ik er ook maar voor gekozen om een pzc'tje op te halen bij Lorena. Eerlijk is eerlijk, de service voor 20 eu was uitstekend en ben goed in haar gulzige mondje klaargekomen. Schaamde me om naar binnen te gaan, maar schaamde me nog meer om naar buiten te gaan en betrapt te worden.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na Mijn bezoek aan Asha was mijn vlezige slagroomspuit nog gevulder dan de staatskas, dus op naar de andere winkelstraat voor mannen.
omdat het aanbod erg schaars was besloot ik toch maar om langs te gaan bij Lorena.
zo'n 15 jaar geleden had ik mij al eens leeg laten slurpen door Lorena en kon mij niet herinneren dat het een te mijden dame was. Lorena ziet er nog exact hetzelfde uit als 15 jaar geleden.
Dus bij binnenkomst de financiën afhandelen, de slagroomspuit door de wasstraat en liggen maar en de rest gaat vanzelf.
na het oraal toedienen van de slagroom opgefrist en afscheid genomen.………
toch smaakte het naar meer. Een half uur later toch maar terug gegaan voor de tweede ronde. Precies een herhaling van zetten.
misschien niet meer de mooiste uit de straat, maar haar service is uitstekend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan