Recensie Lorena, Emmanuela's Angels, Waasmunster 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.099
11/07/21
11.548
74
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eerst een klein wasje aan de lavabo en in de kamer wat knuffelen, strelen, tepelzuigen en dan op bed PMC wat maar matig was door het gebrek aan variatie
Ze ging dan zelf op haar rug liggen en zo werd het werk verder verricht met wel wat gekreun maar geen zoenen en al zeker geen tongzoenen, ze had ook een ferme laag lipstick op waardoor ik toch wel het GFE gevoel miste en voelde ook dat ik niet ging klaarkomen in het condoom en deed hem uit en zo stonden we terug voor het bed al rechtstaand elkaar te betasten en terwijl ik met mijn linkerhand haar lichaam aanraakte rukte ik met mijn rechterhand mijzelf klaar op haar heup, ze dacht dat ik te zenuwachtig was maar ik vond ze ergens ook een beetje zoals de vorige date hier wat afstandelijk.
Ze spreekt enkele woordjes Engels maar meer niet al weet je dat van tevoren als je hier komt.
Het is nog maar de 2de keer dat ik hier kom maar een echte GFE ervaring had ik hier (voorlopig althans) nog niet.
Ik heb nog maar enkele dames gezien hier maar deze vond ik best wel aantrekkelijk zeker in haar gezicht.
Na 20 minuten stond ik al terug buiten terwijl de vorige keer de afgesproken tijd wel werd gerespecteerd.
Dat wil nu niet zeggen dat ik niet meer wil terugkomen in dit huis maar voorlopig heb ik nog zeker geen wow gevoel hier.
 

Lievadibas, Ik heb al redelijk wat dames uitgeprobeerd bij de Angels, en mijn ervaring is dat je beter gaat voor een uur ,100 euro dus, dan voor een half uur.De dames zijn dan meestal, let wel meestal, wat actiever en inschikkelijker.

Als Lupe nog eens aanwezig is , moet je zeker eens bezoeken.
Groeten,
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan