Recensie Lorena/Hot Loren, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AnalCareBear

Stamgast
540
23/11/22
183
28
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-loren-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Recent bij Lorena/Hot Loren langs geweest.

Ik dacht hier een goede recensie over haar gelezen te hebben, maar ik vind het niet meteen terug.

Afspreken ging vlot via WhatsApp.
Ze spreekt beperkt Engels. Het is eerder een mix tussen Engels en Spaans of Portugees.

De gevraagde en beloofde high heels had ze helaas niet aan en waren ook niet beschikbaar.
Kleine teleurstelling, maar ze was goedlachs en ik had hoop dat de rest van de date goed zou verlopen.

Pijpen is enkel met condoom.
Deze brengt ze aan in slappe toestand met haar mond. Het pijpen begon goed en ze deed haar best om diep te pijpen, maar ook hier geen deepthroat.
Ze begon goed, maar ze pijpt behoorlijk ééntonig en voor mij veel te kort. Ze vergeet de ballen niet, maar ook zeer kort.

Ze wou al snel overschakelen naar missionaris.
Mijn favoriete standje, dus ik had er wel zin in.
Helaas kwam er veel te veel glijmiddel aan te pas. Dan is het moeilijk om er mijn aandacht bij te houden.

Drie standjes gedaan, maar op zich behoorlijk saaie sex.
Tijdens missionaris trekt ze haar benen wel wat op, maar je mag verder niet tegen haar benen duwen om haar dieper te neuken. Ook mag je haar benen zeker niet opheffen om ze tegen je schouders leggen. Toen wou ze meteen veranderen van standje.
Zij on top. Niet aan haar tepels zuigen. Enkel likken. Ze zorgt er op een bepaalde manier ook voor dat je weinig kan bewegen.
Doggy mocht enkel op m'n knieën. Ik wissel persoonlijk graag af tussen steunen op beide knieën en steunen op een voet. Mocht absoluut niet.

Ik vroeg haar of ik mocht klaarkomen tussen en op haar borsten. Dit had ze op voorhand bevestigd via WhatsApp.
Ze raakte me vanaf dat punt ook niet meer aan. Borsten niet samenduwen, niet aftrekken,...
Dan maar zelf haar borsten samengeduwd en klaargekomen.
Afkuisen en meteen op haar GSM.

Zonde.
Ze heeft een mooi gezicht, een fantastisch lichaam met een stel grote natuurlijke borsten, maar absoluut geen herhalingsgevaar voor mij.

Iemand een gouden tip welke DVP wel graag pijpt en kan deepthroaten? Mag via pm.
 
Thx voor je review!

Stond op mijn lijstje, maar tis een bazig type dus die je op alle vlak beperkt, hatelijk.

Zeer spijtig.
Als je fan bent van de klassieke standjes ook klassiek aan te houden, dan is ze op zich waarschijnlijk wel cava.
Beetje saai pompen eigenlijk.
Voor mij was het vooral de manier waarop ze je beperkt die een grote afknapper was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan