Recensie Lorena, Houthalen-Helchteren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Theone1

Newbie
7
10/03/23
6
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lorena-32465361710.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dit is mijn eerste recensie so don't shoot me :) Omdat ik geen recensie van haar hier vond ben ik op goed geluk gegaan voor een half uur.
de afspraak gaat door in een huis dat vroeger een cafe was,eens aangekomen moet je haar een bericht sturen en ze doet de deur op afstand open en geeft je de kamernummer.eens binnen kun je je handen ontsmetten vooraleer je de kamer binnengaat.Ik vind wel dat de foto's niet zij is,nu ben ik vergeten de tattoo's te kijken maar ze is kleiner,wat molliger en gezicht is niet hetzelfde als degene op de foto.Ze praat spaans en wat engels.je moet je handen wassen en als je wil kussen moet je mondspoeling nemen wat zij ook ddoetaan kussen ben ik niet gekomen want 30 min was snel voorbij ze heeft grote borsten en heb op die half uur verschillende standjes genomen
Het nadeel is dat ze veel glijmiddel gebruikt en de fun er af haalt.pijpen deed ze zonder maar heb het met laten doen,ze likt je wel overal,sex was goed alleen was ik op de fotos afgegaan en was wat teleurgesteld met de verschijning.ze is wel een lieve vrouw
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan