Recensie Lorena Lolita, Zwolle 4,62 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
655
11/08/21
551
45
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.lorenalolita.com https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/5362744-lorena-lolita
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuke NL dvp precies zoals op de foto's komt afspraken na en doet haar best om je naar je zin te maken, seks was prima ze kan goed teasen en is lekker actief. Normaliter zou ik zelf geen dvp bezoeken die geen TZ aanbied maar ik was in de omgeving en haar foto's/adv. spraken mij aan, hierdoor toch overstag en een afspraak gemaakt. Echter voor mij geen herhaling omdat ze geen GFE (met TZ aanbied als service).
 
Van de week naar deze dame geappt, ik kreeg vrij snel een berichtje terug en kon met zo'n 3 uur langskomen. De straat en huis zijn makkelijk te vinden. De dame zelf is een leuke frisse dame en makkelijk in de omgang. We hebben tot volle tevredenheid plezier met elkaar gehad en het uur was zo voorbij 😉netjes volgemaakt en niet voor de tijd de deur uit. Ze heeft mij ook gemasseerd maar dat vond ik zelf niet zo... zou ik terug gaan? Dat weet ik zo niet voor dat geld of minder zijn meer dames
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
www.lorenalolita.com
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een heerlijke date gehad met Lorena
Ze is precies als de foto's en of op tv
Na binnenkomst even rustig kennis gemaakt en daarna naar de slaapkamer
Waar het feest kon beginnen. Seks gehad in diverse posities
Lorena is lekker actief en plaagt/teast graag heb het tongzoenen zeker niet gemist.
Na afloop nog even heerlijk geknuffeld, wat ik erg fijn vind
Ik vind Lorena een heerlijke GFE en ik ga zeker terugkomen helaas gaat ze de prijzen wel verhogen. (zie website)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Knappe meid. Jammer dat ze niet tongzoent. Komt wel haar afspraken na. En een leuke sympathieke meid. Maar voor mij geen herhaling gevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lorena is een schitterende vrije jonge vrouw. Ze doet waar ze zin in heeft en laat anderen van haar genieten. Zo staat het ongeveer op haar website en zo is ze ook! Wat n lieve, leuke jonge vrouw. Seks is voor haar totaal geen taboe. Ze houdt er van en laat jouw als man ook genieten. Sinds haar tv-optreden is haar prijs wel iets omhoog gegaan en wellicht is deze iets te hoog (ze doet niet aan tongzoenen). Maar ze gaat wel echt voor de klant. Ze is actief en ontzettend lief. Je kunt ook nog eens een leuk en intelligent gesprek met haar voeren. Ze pijpt heerlijk, ze kan goed teasen en neuken doet ze als een pro. Alle standjes en doggy style weet ze je aan te moedigen om haar flink te berijden. En wat is ze ontzettend mooi. Echt een model. Haar tepels zijn overgevoelig en ook haar clitoris was verboden terrein. Dit is wel een minpunt voor 250e per uur.
 
Lieve woorden, wel even een kleine opmerking; mijn tepels zijn na 2 jaar problemen nu sinds enkele dagen genezen! Dus mijn tepel pijn is gelukkig verleden tijd. Wel houd ik er niet van als mensen hard knijpen nee.. Mijn clit is geen verboden terrein; het gaat erom hoe je ermee om gaat. Veel mannen hebben de neiging een clit meteen dood te drukke , ik leer mannen graag hoe je een vrouw echt geil maakt zonder de vrouw pijn te doen..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat was het weer een bijzondere ervaring. Lorena nam weer geheel de tijd voor me en maakte al mijn wensen waar. Ze is een leuk en goed mens. Ze is zo vrij als een vogel en hoe zij naar seks kijkt, zouden meer mensen moeten proberen. Ze gaf me echt het gevoel of dat ik de enige ter wereld was die er dat uur om deed. Een echte op ervaring. Wat kunnen jonge vrouwen toch heerlijk zijn! Ze leek geen genoeg te krijgen van PZC en gaf me een paar keer een echte volledige deep throat. Op haar website staat dat ze niet doet aan tongzoenen. Dat klopt...maar het zoenen wat ze wél doet, doet ze zó lekker dat je echt geen tong nodig hebt! Zo intens en vol overgave.
Door de documentaire heeft ze het drukker dan ooit en ik hoop voor haar dat ze hierdoor niet veranderd.
Ik kom zeker nog terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
heerlijke vrouw, kwam er graag. Wat ze beloofd doet ze ook. Wat is ze geil en vol passie met de ongeremde sex. Helaas door de vele klandizie de prijs fors omhoog gegaan. Uiteraard van harte gegund.
 
Nee helaas niet meer, kwam er vaak ze is een topper maar toen de prijs extreem omhoog ging was het voor mij einde oefening. Ze is nu puur commercieel bezig en niet meer zoals vroeger ☹️
 
Nou ja..."extreem". Hoeveel vroeg ze eerst dan? Voor een Hollandse, classy dame met zoveel fans val het nog wel mee toch?

Jammer dat ze geen commerciële tour doet, Zwolle is me net ff te ver.
Ben trouwens wel benieuwd naar haar vriendin die ze erbij aanbiedt 🙄
 
Ik heb die vriendin gezien, maar is niet heel oud hoor....ik schat zo dezelfde leeftijd, maar lang niet zo knap als Lorena. Wel mooi hoor en mooi figuur ook, maar Lorena is echt meer een model (dat was ze ook voor dit werk).
En ja de prijs is omhoog gegaan.... begrijpelijk. Het is geen hobby hè....het is werk en de vraag is hoog....dus ze heeft groot gelijk.
Geen TZ is inderdaad jammer, al mag je wel zeker lekker met haar zoenen, alleen niet je tong achter in haar keel duwen...ik heb het nooit echt gemist....maar Zwolle is inderdaad erg ver....en met de huidige benzine prijs en de verhoging van haar prijs wordt het een hele dure onderneming terwijl er dichterbij huis gelukkig ook genoeg mooie meiden zijn (met TZ).
Overigens kan Lorena pijpen (zonder!) als de beste. Zeker als ze dan warme melk in haar mond doet en je dan begint te pijpen...zoiets lekkers heb ik zelden aan mijn pik gevoeld.
Hopelijk gaat ze een keer 'on tour' in de Randstad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.lorenalolita.com/
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dankzij een tip van iemand moest ik het programma seksengelen kijken, gedaan dus ook en bij de eerste aflevering kwam zij ook, ik zei gelijk al in mijn hoofd, ja Lorena moet ik bezoeken, dus ik naar de website van haar enzo, alle informatie gelezen. Telefoonnummer opslagen daarna de date datum maken via WhatsApp.

7 september 2022 heb ik eindelijk haar kunnen bezoeken.
Mijn grootste uitgaven aan een DVP.
Was het de moeite en geld waard? Ja. Alleen voor treinreizigers moet je natuurlijk ook geld opzij zetten, zoals mij.

Ik ontving haar in een heel net appartement in Zwolle. Heel leuk ingericht, en herkende het gelijk ook uit de serie seksengelen.

Ik was echt in spanning en durfde haar niet aan te kijken.

Zoals gezegd het is veel geld maar… zij komt haar afspraken echt goed na. Bij binnenkomst ging ze gelijk mij verwennen, teasen en zoenen op de bank, ook mocht ik haar veel aanraken op veel plekken. Lekker bijgepraat over koetjes en kalfjes, soms wat stoute praatjes, haha. echt heel gezellig.
GFE is waar ze bekend om staat, dat werd ook gezegd in seksengelen, en dat is zeker 100% waar.

Stapje voor stapje dichterbij met haar beginnen en toen de slaapkamer in en toen kon het feest beginnen.
Wederom veel knuffelen, teasen en natuurlijk weer zoenen. Ze deed mijn T-shirt uit.. daarna langzaam naar beneden en kusjes geven op mijn onderbroek en deed ze die ook uit en toen was ik naakt.
Daarna ging zij mij pijpen (PZC) deed ze echt lekker en heel goed, en op een geven moment ging ze haar koffie drinken en slikte niet door maar ging mij pijpen met die warme koffie, wow dat was echt een heel raar gevoel, daarna slikte ze de koffie wel door.
Daarna deed zij glijmiddel in mijn linkerhand en ik mocht haar vingeren wat ik voor het eerst deed in mijn leven.
Na het vingeren pakte ze het condoom en deed hem om, nog even pijpen om stijf maken, en daarna ging zij lekker op mij zitten en gaan met die banaan, ook nieuw standje geprobeerd, lekker! Ik kwam bijna klaar door neuken maar ze hield me tegen, ze liet me klaarkomen met pijpen niet met de mond maar zijkant van mijn geslacht.
Ik ben goed en heerlijk klaargekomen.
Na het klaarkomen even bijgekomen en daarna gingen wij samen nog gezellig douchen. Ik durfde haar nu aan te kijken met oogcontact. Zij is wel langer dan mij maar dat maakt niets uit.

Ik ben de persoon zeer dankbaar die mij heeft aanbevolen dat programma te kijken, als ik dat niet had gekeken dan had ik waarschijnlijk deze (geslaagde) date niet of misschien nooit gehad.

€250 voor een uur was het zeker waard, maar ze zei ik laat je nog wat langer blijven aangezien je van ver komt en dat doet ze met al haar klanten.
Al met al, het is echt een leuke DVP om te bezoeken.
Ik ga weer sparen, en weer haar bezoeken.

Bedankt Lorena, je bent een topper.
Een zeer geslaagde date.
Tot de volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
Was eerder 70, toen 100 en nu 150. Vriendin ken ik niet, had ze het toe ook al over. Blijkt een oudere dame te zijn.

Hey ik denk dat je mij verwart met iemand anders? Dit bericht klopt namelijk 100% niet?

Half uur was eerst €100, nu €150
Uur was eerst €200, nu €250.
Uitloop tijd gebeurt bijna standaard en doe ik niet moeilijk over.
De vriendinnen met wie ik soms samen speel die zijn van 24-34 jaar oud (ik ben zelf nu 29)
 
Ik heb die vriendin gezien, maar is niet heel oud hoor....ik schat zo dezelfde leeftijd, maar lang niet zo knap als Lorena. Wel mooi hoor en mooi figuur ook, maar Lorena is echt meer een model (dat was ze ook voor dit werk).
En ja de prijs is omhoog gegaan.... begrijpelijk. Het is geen hobby hè....het is werk en de vraag is hoog....dus ze heeft groot gelijk.
Geen TZ is inderdaad jammer, al mag je wel zeker lekker met haar zoenen, alleen niet je tong achter in haar keel duwen...ik heb het nooit echt gemist....maar Zwolle is inderdaad erg ver....en met de huidige benzine prijs en de verhoging van haar prijs wordt het een hele dure onderneming terwijl er dichterbij huis gelukkig ook genoeg mooie meiden zijn (met TZ).
Overigens kan Lorena pijpen (zonder!) als de beste. Zeker als ze dan warme melk in haar mond doet en je dan begint te pijpen...zoiets lekkers heb ik zelden aan mijn pik gevoeld.
Hopelijk gaat ze een keer 'on tour' in de Randstad.
Hey thanks! 🥰 En hmm ik neem je verzoek heel serieus, en wil dit wel gaan inplannen! Welke stad raad je me aan om eens naar on tour te gaan? 🫦
 
Heerlijke meid dat ontkent ik niet maar 250 voor een date gaat mij te ver…….dan liever 3 keer een ander kutje voor dat budget en 3 keer plezier en 3 avonturen
Dat staat je natuurlijk helemaal vrij 😉 Ik vind kwaliteit belangrijker dan kwantiteit, daarom is na mijn tv verschijning de prijs verhoogd maar neem ik minder aanvragen aan, om zo de kwaliteit te waarborgen en dat merk je als bezoeker lijkt mij? Ik heb liever 2 hele fijne relaxte dates dan 4 af werk situatie's op een dag 😜 Ieder zijn manier van doen en hoe in dit heerlijke vak te staan 🤗 But I'm loving it 🥰 Mensen laten genieten en een fijne tijd geven is toch het leukste beroep ooit ❤️
 
Terug
Bovenaan Onderaan