Recensie Lorena Lolita, Zwolle 4,62 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe ver van te voren moet je een afspraak maken eigenlijk?
ikzelf sluit mijn dagplanning om 11:00 voor diezelfde dag. Maar gezien ik maar weinig afspraken op een dag aanga is mijn planning normaliter al wel veel eerder volzet. Vaste klanten plannen dus vaak meerdere dagen vooruit, sommige mensen plannen zelfs 2 weken of meer vooruit. Last minute is dus nooit een optie bij mij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
120+ minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs 2 uurtjes bij Lorena geweest. Het was echt in 1 woord super. Ze weet precies wat ze moet doen om je gek te maken van verlangen. Ik kom zeker terug.
 
ik hou gewoon van mijn job en neem weinig aanvragen aan zodat ik oprecht mezelf kan zijn, mensen die van oprecht en eerlijk houden voelen zich op hun plek bij mij, maar als je van de doorsnee cliché sekswerker houd dan kan het zijn dat ik mogelijk niet ben wat jij zoekt en dat is ook helemaal prima iedereen is vrij om te kiezen wat bij hen past ;-) Ik weiger ook zeker aanvragen als ze niet bij mij passen.
 
Lorena is een super dvp. Dat ze niet aan TZ doet merk je helemaal niet. Kussen op de mond doet ze wel en ook haar tong is daarbij te voelen (bij goede hygiëne). Maar tongen achterin haar mond wil ze niet en dat is haar goed recht. Het is nota bene haar mond!
Ze laat genoeg heerlijke dingen met zich doen en ze doet zeker heerlijke dingen bij jou als klant.
En de prijs is het waard. Ze is nu eenmaal redelijk uniek in deze wereld. Hoogopgeleid en een uiterlijk van een model.
En ja het is altijd je eigen keuze om dit voor haar over te hebben. Net als het haar keuze is om bepaalde handelingen wel of niet te doen.
Ik kan niet wachten tot ze 'on tour' is in de buurt. En wil haar graag beffen met haar aanwijzingen. De rest wordt sowieso een heerlijk feestje.
 
Weet iemand of Lorena Lolita nog steeds ontvangt in Zwolle? Als ik haar nummer toevoeg dan kan ik haar contact helaas niet vinden op Whatsapp.

Ik ben denk ik ongeveer eens een half jaar geleden bij haar geweest en vond het echt een prachtige en hele leuke dame die je lekker op je gemak stelt. Helaas kreeg ik hem toen niet hard, te veel spanning maar gelukkig vond ze dat niet erg en stelde mij op mijn gemak. Wel heerlijk gepijpt met hete thee wat echt heel fijn was en als een verrassing kwam.

Ik heb mij er erg voor geschaamd maar heb nu eindelijk de moed gevonden om weer eens heen te gaan maar kan haar helaas niet meer vinden op Whatsapp.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja, het is mijn eerste recensie, maar niet mijn eerste bezoekje. Maar deze dame is het waard. Wat een leuke en knappe vrouw, maar daar was ik al achter toen ik bovenstaande recensies las. Ik ben vandaag langs geweest en hopelijk zit ik gauw weer in de buurt zodat ik weer eens langs kan komen.
Ja, helaas geen tongzoen, maar dat maakt ze meer dan goed. Haar energie is heerlijk. Toppertje, zeker de moeite waard. Vergeleken met dames van €100 voor een half uur is Lorena de extra €50 zeker waard. Helaas had ik niet tijd om langer te genieten maar wie weet ooit.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag had ik een trio met Lorena en haar vriendin.

Lorena mag er al zijn maar haar vriendin ook.
Had 2 prachtige meiden tot mijn beschikking.

Nadat ik me had opgefrist kon het feest beginnen.
Eerst begonnen met elkaar te spelen en de nodige attributen werden uit de kast getoverd.
Heerlijk om te zien. Daarna was ik aan de beurt, heerlijk afwisselend gepijpt. Ook met een slok koffie. Mocht overal aanzitten en me handen hadden er maar druk mee.
Daarna condoompje erom en Lorena heerlijk geneukt, daarna haar vriendin aan de beurt. Heerlijk verschillende standjes gedaan en kon zien dat ze er enorm van genoot. Tijdens het neuken hield Lorena een trillend spelletje tegen me ballen waardoor ik heerlijk klaarkwam.
Daarna nog een heerlijk massage gehad en samen met Lorena onder de douche.
Voordat ik weg ging was het uur al lang voorbij.
Wat zijn dit toch 2 heerlijke meiden. Ik kom zeker terug. De volledige € 350 was het dubbel en dwars waard.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.lorenalolita.com
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is er eindelijk eens van gekomen om met Lorena Lolita af te spreken. Na het kijken van de serie sexengelen kreeg ik haar al niet meer echt uit mijn hoofd. Zij heeft een eigen webpagina waar duidelijk op staat wat zij doet en niet doet en hoe je met haar contact kan leggen. Ook de prijzen zijn duidelijk. Dus als je haar een app stuurt kan je gelijk lekker to the point komen en een afspraak maken. Omdat ze ook nog eens snel reageert was het allemaal rap geregeld.

Dus op naar Zwolle en contact gelegd op de door haar gewenste manier en voor ik het helemaal besefte was ik binnen en kon ik haar bewonderen, want het is een mooie vrouw. Het ijs was snel gebroken want na de welkomstzoen begonnen we gelijk te kletsen en wat over onszelf te vertellen. Na het showtje op de danspaal werd het toch echt tijd om elkaar wat te verkennen. Dat was een aangename ervaring want ze voelt erg lekker aan.
Nadat we op bed belanden merkte ik dat Lorena wel erg graag de controle houdt en de leiding neemt. Voor mij is dat geen enkel probleem want ze zorgt ervoor dat je je geen moment verveelt en dat ze je alleen maar met haar liefde aan het bewerken is. Zoals al door anderen hier geschreven was ook het pijpen met warme koffie hier onderdeel van. Een erg verrassend en lekker onderdeel wat ze vol overgave doet. Ondertussen begin je overigens wel te denken hoe je niet te snel moet klaarkomen want natuurlijk wil je deze mooie vrouw ook wel in wat standjes nemen. Door het goede voorwerk van Lorena kon ik het bij het tweede standje al niet meer houden en spoot het condoom vol. Aan de ene kant jammer omdat ik ook nog wel wat andere standjes had willen doen aan de andere kant was het wel een heerlijk intense ontlading die ik door haar kreeg.

Als afsluiter kreeg ik nog een korte maar wel lekkere massage van Lorena waarna we ons samen lekker onder de douche hebben verfrist. Al met al een goede ervaring met een dame die er zelf ook zin in heeft, waarmee je een leuk gesprek kan voeren en bij wie je alleen maar leuke verrassingen ondergaat.
Herhaalbezoek gaat er vermoedelijk wel komen.
 
Zeer de moeite waard, deze dame. Al vraagt ze wel de hoofdprijs.. Maargoed, ze is knap, Nederlands en ze is er niet op uit om je zo snel mogelijk weer de deur uit te hebben. Dat is ook wat waard. Ze heeft overigens ook erg leuke vriendinnen. Als je eens 1op1 bij haar bent geweest mag je de volgende keer vragen om een trio :) .
 
Ook vanavond eindelijk eens bij haar geweest,ze stond al heel lang op mijn verlanglijstje ik vond haar al van te voren mooi maar nu ben ik wel een beetje ..........
ze is niet alleen lekker ook heel erg leuk gezellig grappig ondeugend,echt de moeite waard ze geeft ook tips en weet heel goed wat een vrouw prettig vind,maar ook heel goed wat een man prettig/lekker vindt.
al met al een top ervaring ,herhaalbezoek zit er zeker aan te komen,samen in de jacuzzi om even elkaar af te tasten.super
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben een aantal keer bij Lorena Lolita geweest. Superleuke vrouw die je enorm enthousiast ontvangt. Na binnenkomst meteen lekker klef zoenen, tongzoenen en knuffelen. Paar keer met haar in de jacuzzi geweest waar ze meteen gretig zonder ging pijpen. Daarna lekker ontspannen op bed waar ze alles doet waarmee ze adverteert.
Herhalingsgevaar was altijd groot maar vind haar nu net iets teveel vragen.
 
1x geweest vorig jaar januari. Wat een mooie, warme, gezellige meid met en een heerlijk teasend gevoel voor humor. Was voor mij de eerste keer op date met een professional en ze stelde me meteen op mijn gemak. Met tepels en clit gewoon de aanwijzingen volgen.....leer je ook wat dames echt lekker vinden. Verder echt van haar genoten. Het is dat het zo'n eind rijden is, want ze is zeer de moeite waard. Topwijf! Misschien maar weer eens langsgaan, nu het jacuzzi weer is.
 
Vandaag had ik een trio met Lorena en haar vriendin.

Lorena mag er al zijn maar haar vriendin ook.
Had 2 prachtige meiden tot mijn beschikking.

Nadat ik me had opgefrist kon het feest beginnen.
Eerst begonnen met elkaar te spelen en de nodige attributen werden uit de kast getoverd.
Heerlijk om te zien. Daarna was ik aan de beurt, heerlijk afwisselend gepijpt. Ook met een slok koffie. Mocht overal aanzitten en me handen hadden er maar druk mee.
Daarna condoompje erom en Lorena heerlijk geneukt, daarna haar vriendin aan de beurt. Heerlijk verschillende standjes gedaan en kon zien dat ze er enorm van genoot. Tijdens het neuken hield Lorena een trillend spelletje tegen me ballen waardoor ik heerlijk klaarkwam.
Daarna nog een heerlijk massage gehad en samen met Lorena onder de douche.
Voordat ik weg ging was het uur al lang voorbij.
Wat zijn dit toch 2 heerlijke meiden. Ik kom zeker terug. De volledige € 350 was het dubbel en dwars waard.
Wie is die vriendin?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen weekend bij Lorena geweest, echt een uitstekende GFE gehad.
Een dame waar je ook op niveau een gesprek mee kan hebben.

Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke date gehad met Lorena.
Ze is vrolijk en creëert meteen een relaxte sfeer. Vooraf niet meteen aan de bak, maar eerst gezellig wat drinken. Lorena aan de thee waar ze een mooi kunstje mee kan! 🤤 Dat liet ze op de kamer zien. Daarna afgemaakt in diverse standjes. Helaas was ik zo geil dat het kruid snel verschoten was. Al met al een prima date.
 
Terug
Bovenaan Onderaan