Recensie Lorena, salon bali, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

brian12

Wandelaar
58
24/10/21
33
7
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren in een geile bui langs salon Bali geweest. Kwam binnen en er waren 5 dames. Allemaal wel op leeftijd, eentje sprong er wel uit qua looks en dat was de Colombiaanse Lorena. Met haar naar de kamer, afgerekend en bij de wasbak kleine Brian opgefrist. Het pijpen mc was kort en ze wilde al snel over naar neuken, en na 2 standjes; missio en doggy kwam ik klaar. Ook al was ze de knapste van daar vond ik het maar niks, het pijpen was heel kort en tijdens de sex heeft ze de hele tijd haar ogen dicht en wegkijkend, met dat nep gekreun met de gedachte van: kom nou snel klaar dan hebben we dat ook gehad. Had mezelf de vorige keer gezegd dat ik er niet meer langs zal gaan.... nou dit was echt de laatste keer.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Exact dezelfde ervaring als Brian. Tegen mij vertelde ze dat ze 37 is. Ik schat haar op 40 en haar tieten een C. Ze was veruit de knapste van de twee. En een stuk jonger dan de zestiger MILFS die je normaal gesproken daar ziet. Lijkt erop dat ze een verjonging hebben doorgevoerd in salon Bali. Ik ga er toch regelmatig heen vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor een snelle wip kun je er best heen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan