Recensie Lorette, Luna Piena, Brustem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ace007

Stamgast
467
05/12/22
816
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mooie blonde dame, petit, slank, kleine a-cup, heeft veel tattoo's en piercings. Ze sprak me wel aan, haar naam is Lorette, ze is van Moldavie vertelde ze me. Heb voor 20 min gekozen voor 100€. Ze heeft een heel mooi lichaam, proper ook. Beetje gebabbeld, uitgekleed en dan op bed gaan liggen, condoom errond en ze begon met me te pijpen, ze vroeg of ik 69 wou en zei oké, ze heeft een lekker poesje met grote schaamlippen. Na het 69'en wou ze op me komen zitten maar ik vroeg of ik haar nog even mocht beffen, dat vond ze leuk. Ze kwam erdoor klaar. Ze had zelfs geen glijmiddel meer nodig, mocht hem er direct insteken. De seks was ook goed, ze genoot van het missionaris strandje met mij, erna is ze op me komen zitten en in dat standje ben ik klaar gekomen. Kussen wou ze ni, mss als je meer betaald wel, of na een paar extra dates dat ze dat wel doet. Na de seks nog een leuk babbeltje gehad. Leuke dame, ze gaat me zeker nog eens terug zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan