Recensie Lori, Antwerpen, Schippersstraat 38/1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joe Carioca

Wandelaar
Forumpionier
54
10/07/21
116
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag ben ik voor het eerst sinds een jaar weer eens in Antwerpen. Niet voor de 'Volksspelen' in de straat naast het Falconplein, maar uiteraard voor de ramen. Vooraf moet ik steeds aan Lori denken, die ik vorig jaar een paar maal heb bezocht. En verrassing... de eerste die ik zie is Lori, op haar vertrouwde adres Verversrui 24/8. Ze krijgt net een plastic tasje boodschappen uitgereikt. Maar ze herkent me en zwaait. Ze was er een jaartje tussenuit en sinds een maand weer terug.

Lori heeft een mooi lijfje, slank op het magere af, maar heerlijk om te zien en te voelen. Het wordt weer een vertrouwd en relaxed bezoekje. Af en toe een kusje (niet echt zoenen). Ze doet ook wel extra's tegen extra betaling, maar speciale dingen hoeven voor mij niet, alleen wat meer tijd. Na het spelen en pijpen komt ze on top, rodeo, die ze lang volhoudt. De finish lukt zonder problemen. Erg lief, mooi en talentvol meisje.

NB. Ik denk dat de 'Laury' die josken3 in dit topic noemt deze Lori is. Haarkleur is nu zwart, maar dat wisselt bij Lori nogal eens. Ze staat op Verversrui 24 het meest rechtse raam (nr. 8 volgens het kaartje).
Of haar naam Lori of Laury is, weet ik niet zeker. In Amsterdam werkte ooit een Roemeense Lori, vandaar mijn spelling.
 
Voor corona ben ik ook twee maal bij haar geweest maar ze was nogal wispelturig... de tweede keer zei ze dat ze ziek was en daarom is bij masturbatie gebleven.

Welkt ze enkel overdag of ook 's avonds?
 
Volgens mij werkt nu enkel nog overdag... niet meer 's nachts? Ik ben daar onlangs geweest 's nachts en er stond iemand anders achter haar raam.
 
Alweer een leuke ervaring vanmiddag, ze was er, mooi in haar witte lingerie, voor mij één vd beste slanke meisjes die er zitten.. vandaag was het Cim , was wat meer te betalen, maar geen probleem zo een lief kind, ze krijgt van mij 5 sterren...
 
Voor de registratie, gisteren nog langs geweest bij Lori, ze kloeg over het aantal klanten, tja, het was helemaal niet druk, zodoende heb ik haar geregistreerd om 16u30 voor half uurtje en nog eens om 18 u, LOL, zo heeft ze gisteren toch nog wat verdiend.
 
Gisteren weer 2 X gehamerd met Lori, heb haar enkele nieuwe pakjes gegeven, want dat wit begon me te vervelen, gisteren en vandaag zou ze het ook aantrekken, benieuwd of iemand het gezien heeft, het was in het zwart lol
 
Vandaag dit lieve meisje bezocht. Ze werkt van 9u tot 19u vertelde ze me.

Ze heeft een onschuldige girl next door look alleen jammer van de tattoos hier en daar. Maar verder geen klagen. Lori is een kanjer boys.
 
Mijn reactie van vorige week, blijkt niet te zijn geregistreed, ze had het berhoorlijk druk, maandag en dinsdag, deze maal ook getongzoend en of het lekker was, ziet er een koude kip uit, maar éénmaal je ze kent komt ze helemaal los
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan