Recensie Lori Bulgaarse Hofje 20 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 4601

Wandelaar
73
03/11/21
43
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond bij Lori geweest. Ik twijfelde eerst maar toch naar binnen gegaan.
Ze is wat verlegen, spreekt een beetje Engels en is vriendelijk. Ze is net 2/3 dagen in Nederland aan het werk.
Eerst voor het standaard pakket van 50 gegaan. Ze deed goed haar best en ging na het pijpen rustig op mij zitten. Roen ik haar wat aanduwde begon ze heerlijk te rijden. Ik kon voelen dat ze goed nat werd. ( glijmiddel gebruikte ze niet).

Ook in missio deed ze goed mee. Uit haar eigen beweging deed ze haar benen goed omhoog en kon ik haar lekker diep neuken. Het was zo lekker dus ik besloot mijn tijd te verlengen. Ik heb haar nog goed diep en stevig doorgeneukt. Haar kutje is lekker strak.

Ik geef haar een 8
Ze ging douchen toen ik weg ging dus met de hygiene zit het ook goed.
 
ik ben gister bij haar geweest, 50 voor pzc en neuken met. Kusjes doet ze niet. Pzc was redelijk, na het verplichte wasje

daarna lekker met haar kutje gespeeld, mocht geen vinger in maar wel op haar klitje

neuken was prima in meerdere standjes, maar wel met glijmiddel, moest het er afvegen zo veel was het. lekker hard in doggy klaargekomen

ze heeft echt een prachtig lichaam, alleen beetje slecht gebit volgens mij
 
Vanavond bij Lori geweest.
Beetje verlegen dat is best wel geil, spreekt een beetje Engels en is vriendelijk. Ze kan ook lekker vrijen.
Voor het standaard pakket van 50 gegaan. Ze deed goed haar best en ging na het pijpen rustig op mij zitten. Toen vroeg ik haar om mij klaar te pijpen zonder condoom. Ik mocht klaarkomen in haar mondje , het sijpelde langs haar kin. Zo geil is ze, kletsnat kutje wat ook nog strak is. Haar tietjes lekker verwent.
Ze neemt ook je ballen heerlijk mee, veelal kneden en kietelen.

Zo was die Slappe weer even stijf.
 
Vanavond bij Lori geweest.
Beetje verlegen dat is best wel geil, spreekt een beetje Engels en is vriendelijk. Ze kan ook lekker vrijen.
Voor het standaard pakket van 50 gegaan. Ze deed goed haar best en ging na het pijpen rustig op mij zitten. Toen vroeg ik haar om mij klaar te pijpen zonder condoom. Ik mocht klaarkomen in haar mondje , het sijpelde langs haar kin. Zo geil is ze, kletsnat kutje wat ook nog strak is. Haar tietjes lekker verwent.
Ze neemt ook je ballen heerlijk mee, veelal kneden en kietelen.

Zo was die Slappe weer even stijf.
Is Lori al weer terug van vakantie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan