Recensie Lori, Instituut Rene, Eke 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Verpleger90

Newbie
1
08/03/23
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/volle-jongedame-wacht-op-jou-in-eke.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame is een klasbak. Ze stelt je gerust en de opbouw naar het hoogtepunt is zalig. Ze is sociaal en goed in haar vak. Een genot om langs te gaan…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/volle-jongedame-wacht-op-jou-in-eke.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vorige week een tweede maal langs geweest in het welbekende Instituut Rene te Eke om Lori te bezoeken.
Lori is een prachtige vollere dame met alle rondingen op de juiste plaats. Prachtige borsten en een welgevormde bolle kont. Ze heeft een voorkeur voor Burlesque en dat zie ja dan ook in haar lingerie keuzes. Hate it or love it maar ik hou er alvast van.
De advertentie op RL vormt al een goed beeld maar je kan ze ook volgen op Instagram en/of OF.
De passie waarmee Lori je ontvangt is voor mij uniek. Dit is dan ook een van de redenen waarom ik op korte tijd een tweede afspraak heb geboekt.
Je bent absoluut geen nummer maar en ze heeft echt aandacht voor jou. Ze houdt rekening met je voorkeuren en wensen en probeert die zo goed mogelijk in te vullen.
Het enige nadeel aan gans het verhaal is dat de tijd voorbij vliegt. Dus volgende keer zal men afspraak nog wat langer moeten duren denk ik. :)
Het is absoluut een aanwinst in het gekende huis te Eke.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
www.instituutrene.be/lori
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag leuke tijd gehad met Lori...MMM wat een super heet knap vampje is dat. Alles klopt volledig met wat Lori adverteert. Voor iemand die van volslanke dames houd is ze echt een super knap lief mooi meisje.

Lori is een super fijne volslanke jonge dame!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
www.instituutrene.be/lori
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor een eerste maal een bezoek gebracht aan instituut rene en had een afspraak voor één uurtje met lori maar het zijn er uiteindelijk twee geworden
Lori is een hele lieve zachte mooie en respectvolle dame met een fantastisch leuk snoetje en zalige borsten. Ze stelt je meteen op je gemak en voelt je onmiddellijk welkom bij haar.
Lori is meer dan intiem zijn alleen ze straalt en heeft je zoveel warmte dat het voor mij een waar genoegen was haar te mogen ontmoeten ervaren en beleven
Ik ga zeker nog bij haar terug want het is een unieke en zalige meid.
Thanks lori je bent een echte topper.
 
Ik heb vandaag voor een derde maal Lori bezocht en kan enkel maar mijn eerste twee ontmoetingen met lori beamen en bevestigen. Het was voor mij opnieuw genieten vd eerste tot de laatste seconde.. Het wordt voor mij steeds leuker intiemer en intenser. Ze is echt een zalige dame met een heel lief snoetje en hele mooie rondingen. Voor de liefhebbers van dames met net dat ietsje meer is lori een echte aanrader. Ze zal mij zeker nog meer dan eens terug zien zien want ze is voor mij echt een topmeid en een klassedame die je fantastisch laat genieten.
Lori=toppertje.
 
Helaas blijft het tot nu toe maar bij twéé recensenten die alleen over Lori schrijven.
Niemand anders ervaring met haar, iemand die zich niet alleen hier inschrijft om een enthousiaste recensie over haar te schrijven?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lori-79/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben onlangs ook bij de bevallige Lori geweest.
Bevallig, maar wel absoluut enkel spek voor de bek van wie van volle dames houdt.
Ze was dan ook wat voller dan wat ik had verwacht na haar foto's gezien te hebben, maar alles is bijzonder stevig en ik houd wel van een goeie "pak".
Lori is een mooi en aangenaam meisje, vrolijk en tamelijk veel babbelend, maar haar service is met niet minder dan prima te omschrijven.

Eerst beetje staand en daarna zittend op bed vrijend (ze tongt vol overgave), daarna naar de badkamer om ons samen in te zepen.
Terug op de kamer een prima pijpbeurt zc, waarbij ze afwisselend zacht en dan weer diep gaat.
Van beffen kan ze zeer zeker genieten, heerlijk tussen die volle dijen.
Uiteindelijk het cd-tje gevuld in missio, en afgesloten met een fijne babbel om bij te komen van het gehijg.
Dame staat absoluut positief in het leven en doet duidelijk graag wat ze doet, en daar kunnen wij alleen maar de vruchten van plukken.
 
Ben onlangs ook bij de bevallige Lori geweest.
Bevallig, maar wel absoluut enkel spek voor de bek van wie van volle dames houdt.
Ze was dan ook wat voller dan wat ik had verwacht na haar foto's gezien te hebben, maar alles is bijzonder stevig en ik houd wel van een goeie "pak".
Lori is een mooi en aangenaam meisje, vrolijk en tamelijk veel babbelend, maar haar service is met niet minder dan prima te omschrijven.

Eerst beetje staand en daarna zittend op bed vrijend (ze tongt vol overgave), daarna naar de badkamer om ons samen in te zepen.
Terug op de kamer een prima pijpbeurt zc, waarbij ze afwisselend zacht en dan weer diep gaat.
Van beffen kan ze zeer zeker genieten, heerlijk tussen die volle dijen.
Uiteindelijk het cd-tje gevuld in missio, en afgesloten met een fijne babbel om bij te komen van het gehijg.
Dame staat absoluut positief in het leven en doet duidelijk graag wat ze doet, en daar kunnen wij alleen maar de vruchten van plukken.
Lori is volgens RL 1.65 m en weegt 80kg. Ik zou dan ook geen slanke dame verwacht hebben... 😊
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/volle-jongedame-wacht-op-jou-in-eke.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lori is een curvy dame
als je daarvan houd is het een topper
ik hou el van dames met een maatje meer
haar sexdrive is enorm
pijpen doet ze metvolle overgave
neuken doet ze graag doggy met zicht op de ferme kont
duurt het niet lang voor je het rubbertje vol spuit
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/volle-jongedame-wacht-op-jou-in-eke.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs Lori bezocht.
Aangename date mee gehad.
Spontaan (tong)zoenen terwijl we elkaar uitkleden. Rechstaand wat friemelen dan op bed.
Tijd voor wasje en mekaar inzepen.
Terug naar de kamer waar het tongzoenen werd verder gezet, gevold door pijpbeurt.
Kort beffen want jongeheer wou dat poesje neuken.
Paar standjes en dan CD volgeschoten.
Lori mag dan nieuw zijn, ze stelt je op je gemak. Praat vlot.
Ga zeker nog eens terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/volle-jongedame-wacht-op-jou-in-eke.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Lori een tijdje gelezen ook bezocht, alles wat hierboven staat kan ik beamen. Voor wie houd van een volle jongedame zeker een aanrader.
Lori gaat vlot mee met je wensen/tempo en past zich vlot aan je aan.

Binnenkort ga ik nog wel eens terug, maar dan voor een langere date.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/volle-jongedame-wacht-op-jou-in-eke.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net thuis van een zalig uurtje bij lori!
Het was de tweede ontmoeting met haar maar zal zeker de laatste niet zijn. De ontvangst was hartelijk en zeer vriendelijk. Eens boven een beetje praten en daarna beginnen tongzoenen terwijl we elkaars kleren uit deden. (Wat een prachtige dame! Als je van curvy houd is ze zeker een aanrader). Daarna op bed belandt en daar is ze me zalig beginnen pijpen. Terwijl haar prachtig natte kutje gevingerd. Waarna ik haar lekker gebeft heb . Ik kon me niet meer bedwingen en wilde neuken. Eerst in missionaris en daarna is zij op mij komen zitten. Zalig zicht op haar lekkere borsten waar ik haar tepeltjes kon likken. Ze genoot super hard mee. Ik ben zalig klaargekomen. Nog wat gebabbeld en ons opgefrist en spijtig genoeg was het uurtje veel te snel voorbij. Tot snel terug zou ik zeggen.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.603
Leden
33.172
Nieuwste lid
mrphi
Terug
Bovenaan Onderaan