Recensie Lory, Amsterdam 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

polestar

Wandelaar
45
01/09/21
49
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6592841-lory
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De foto's op Kinky en "100% girlfriend experience" als advertentietitel maakten mij nieuwsgierig, dus ik besloot het erop te wagen bij Lory.

Er deed een leuke dame open. Misschien had ik op basis van de foto's nog een iets knapper gezicht verwacht, maar ze is absoluut aantrekkelijk. En voor mijn persoonlijke smaak in het bezit van een perfect lijf; petit, slank, strak, lekkere billen en stevige kleine tietjes met mooie tepels. Bovendien lekker schoon en fris.

Ik had vooraf via Whatsapp twee keer gevraagd of ze aan tongzoenen deed en of de blowjob zonder condoom was. Dat werd bevestigd. Het tongzoenen nogmaals gevraagd toen ik al in de kamer was, voor het betalen en uitkleden, waarbij ze het nogmaals bevestigde. Eenmaal betaald en uitgekleed op bed wilde ik haar zoenen en toen zei ze dat ze dat toch niet wilde met tong, wat feitelijk best irritant is want dat is precies de reden dat ik het 3x vooraf vraag...zucht... We hebben wel een heel klein beetje gezoend, maar was steeds een 1 à 2 seconde en dan draaide ze weer weg. Niet echt opwindend. Wat wel opwindend was is dat ze zich lekker liet vingeren ondertussen.

Tijd voor wat pijpwerk, maar ze pakte direct een condoom, waarbij ik verbaasd aangaf dat we dat twee keer besproken hadden dat het zonder zou zijn. Haar uitleg was dat ze zoveel mensen sprak dat ze dat niet goed meer wist en dat ze eigenlijk niet zonder pijpt. Ik vond dat een beetje apart, want als je het nooit zonder doet dan zeg je geen 'yes' op die vraag, maar ik weet ook niet of ik nu met haar of een booker aan het appen was. Ze zei dat ze het zelf was. Het werd gelukkig geen discussie, want ze deed het uiteindelijk wel, maar ik heb betere pijpbeurten gehad. Het was vrij snel qua tempo (al paste ze dat wel aan op mijn aangeven) en niet heel diep, maar op zich voldoende.

Mijn beurt om haar even te verkennen met mijn tong. Doe dat meestal niet, tenzij ik de dame echt aantrekkelijk vind en bij dit lekkere lijf en mooie poesje had ik daar zeker zin in. Ze werd lekker nat en zat na een tijdje tegen klaarkomen aan (of deed goed alsof), wat er voor zorgde dat ik er best geil van werd. Heb haar nog even kort aan mijn pik laten zuigen en toen wilde ik haar neuken. Dit alleen in missionaris gedaan, zodat ik goed aan die kleine tietjes kon zitten, om daarna het rubbertje vol te spuiten. Even de boel fatsoeneren en nog gezellig wat gepraat op bed.

Deze date was in objectieve zin niet heel speciaal en zeker geen GFE, gezien de hierboven genoemde punten en feit dat het niet heel passioneel was. Dus echt een aanrader kan ik het niet noemen, maar gek genoeg geef ik het toch wel een ruime voldoende. Ze heeft namelijk wel een fijne energie, komt over als een leuk/lief persoon en het motiveert natuurlijk ook als je een vrouw echt aantrekkelijk vindt. En ondanks dat ze in principe de afspraken niet helemaal na kwam, deed ze dat toch op een dusdanige manier dat ik er niet echt chagrijnig van werd. Ze kwam naarmate de date vorderde ook wat meer los, waardoor ik wel het gevoel heb dat ze wat tijd nodig heeft om je wat beter te leren kennen voor ze het achterste van haar tong (letterlijk en figuurlijk 😉) laat zien. Weet het nog niet zeker, maar ik sluit niet uit dat ik nog een keer terug ga om dat uit te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de review. Heerlijk figuurtje wel zo te zien! In haar adv staat ook als optie 'bare' aangegeven, dat zou mijn dan weer weerhouden te gaan. Maar aangaande jouw verhaal over pzc, weet ik niet of dit een 'lokketje' is, of ze na discussie hierin ook net zo makkelijk toch nzc zou doen.
 
Thanks voor de review. Heerlijk figuurtje wel zo te zien! In haar adv staat ook als optie 'bare' aangegeven, dat zou mijn dan weer weerhouden te gaan. Maar aangaande jouw verhaal over pzc, weet ik niet of dit een 'lokketje' is, of ze na discussie hierin ook net zo makkelijk toch nzc zou doen.

Oh inderdaad. Niet eens opgevallen... Maar ik zie dit wel vaker bij nieuwe dames, die vinken die hele lijst aan en die weten niet eens wat het allemaal is of letten er niet op. Kan mij niet voorstellen dat nzc in haar pakket zit, dan was ze niet zo strikt geweest met de rest.

Ben het wel met je eens; als het duidelijk is dat een dame dat doet, vermijd ik ze ook.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6592841-lory
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
After reading a review, confirming she's the lady from the pictures I decided to give Lory a visit.

Communication on whatsapp was vague. She said yes to the appointment but not clearly, seemed like she wasn't sure she can see me as she kept saying message me an hour before you come an I'll confirm. So I prepared myself for a chance to be left on the street. I also agreed with her bj without a condom and kissing with tongue. An hour before, I messaged again and she confirmed. Once I was at her street she gave me the apartment number.

A nice beautiful (not gorgeous OMG) lady opens the door. She is Hungarian, slim, petit with tight ass and tits. Don't get me wrong I like petit women but I felt Lory was way too petit. I would have liked her with a little bit more defined curves. She takes me to her room. As I'm walking I take a look around, the house doesn't smell great, it is tidy but doesn't feel clean if you know what I mean. The same in her room. She didn't ask me to take a shower which I didn't like, even though I showered right before going there. And as she was walking to the bed I noticed some red spots at the inner back side of her legs, closer to her knees than her ass.

I took off my clothes and she asks me directly to lay in bed. No cuddling, no kissing, no touching around or exploration. Everything was rushed. She starts blowing me off without a condom but right from the start its quick and fast so I ask her to slow down a little bit and she does. She sucks for a little bit and stops, I didn't ask her to continue as it wasn't enjoyable for me anyway. She tries to put on the condom but I ask her to stop because I wanted to fool around with her. I approach her to kiss her, she gives me a half assed kiss on the lips so I tell her that we agreed on proper kisses, she says yeah but i don't like. Here I'm thinking to myself do you actually want to kiss her (I just got this feeling that shes not clean. She didn' t smell good or bad but I just felt that way) so I decided to leave it even though I love kissing. She lays on her back and before I even touch her, she starts moaning. I go down on her, nice pussy, doesn't smell of anything. She kept moaning in a very fake way. After a little bit of tickling the fanny, she puts the condom on and I take her missionary, then doggy and i finished in that position. I didn't even want to try different positions or even try to delay my climax and just wanted it to be over with.

After the sex I asked if I can take a shower she says yes and hands me a towel that was hanging on the hanger and says this is you. I held the towel and it didn't feel fresh. When I went into the shower I smelled it and it was definitely used before. Of course I didn't use it.

after just 20 minutes (including the shower time) I was out of there. Not recommended at all. 0 GFE, 0 passion. Was so formal and mechanical even though I tried to loosen her, flirt and have a conversation with her.
 
Bij deze dame info gevraagd.
120 euro half uur + PZC + TZ
CIM is 50 euro (!) extra, blijft een half uur.
Gezien de twee voorgaande slechte recenties geen risico genomen met 170 euro en de date op het laatste moment afgeblazen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan