Recensie Lot/Jill, Heerenveen (vh Deventer) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeroen7777

Newbie
17
10/05/25
28
4
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/losgaan-op-mn-hotelkamer_8750323
Totale kosten (in euro)
250
Nou, ik kom net terug van Lot/ Jill. Afspraak was het hotel in Deventer waar je naar 'toe kan'. De afspraak maken ging heel makkelijk (je moet wel door een ballotagecommissie, ofwel fotootje sturen, heb ik geen probleem mee). Was wel wat sceptisch, maar uiteindelijk over de app was het allemaal heel gemoedelijk en sexy en voor mij betrouwbaar.

Eenmaal aangekomen bij het hotel kon ik precies of de afgesproken tijd aankloppen. Damn! Ik was aangenaam verrast, mooie dame met een goed (voor mij althans) curvy lichaam. Echt een leuke vrouw met veel humor en intelligentie. De humor is voor mij wel belangrijk tijdens de seks. Even lekker gekletst om de spanning eraf te halen, betaald (ah joh komt wel, hoor ik haar nog zeggen. Ik betaal het liefst gelijk), en het kon losgaan.

Ze wist waar ik voor kwam en haar benen waren gelijk gespreid om gelikt te worden. Echt een heerlijk mooi roze poesje. We hebben een fijne oraal uurtje doorgebracht, met af en toe natuurlijk het intieme gedeelte (missio, doggy etc.), intiem altijd met condoom, maar het pijpen altijd zonder condoom (Ik zou er ook niet over beginnen om over intiem zonder condoom te vragen, dan sta je iig gelijk buiten, staat ook niet op haar sexjobs link).

Pijpen doet ze heel goed ze zuigt echt en gebruikt haar tong op een geile manier. Ze zoent niet, maar vindt het ook niet erg om zo nu en daneen kusje te krijgen. Ze kan ook zo lekker op je gezicht zitten en weet precies wat ze doet. Ze is 2x klaargekomen door beffen en 1x door penetratie.

Ik ben heerlijk klaargekomen op haar gezicht en in mond, met een lading van jewelste (ze schrok er zelf van en moest lachen net als ik) waardoor de tweede lading er niet meer in zat.

Al met al super veel lol gehad en toevallig ten tijde van het schrijven van de recensie appt ze nog dat ze het zo geil vond, en een afspraak voor een bezoek samen aan een 'parenclub' staat ook al op de agenda. Ik had/heb echt een goede (seks)klik met haar.

Snap dat de prijs iets aan de hogere kant zit, maar voor mij dubbel en dwars waard.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Squirting
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Totale kosten (in euro)
400
WTF heb ik nou meegemaakt...

Ik kreeg vorige week maandag een appje van Jill, of ik zin heb om donderdag overdag naar de 'sauna' te gaan speciaal voor koppels. OK ze laat er geen gras over groeien blijkbaar (zie recensie boven), ik heb Jill de week daarvoor pas voor het eerst ontmoet. Ik had een beetje het idee dat ze naar meerdere mannen een berichtje stuurt, om zo toch een afspraak te regelen. Prima, ik reageer gewoon, ik was zelf nog nooit naar een parenclub/ sauna geweest en heb dat wel besproken bij onze eerste geile date, dus dat leek mij wel erg spannend. Gelijk geantwoord dat ik wel zin heb. Jill had gewoon zin en had mijn app gezien 'dat ik nog een clubbezoek van haar tegoed heb' en zo geschiedde.

Nog steeds een beetje sceptisch? Ja wat als we daar zijn, gaat ze mij alleen laten zwemmen daar of... Ze verzekerde mij dat de volledige aandacht naar mij gaat. Mochten er toch andere stellen mee willen doen, zou dat voor ons geen probleem zijn. Ik weet natuurlijk niet hoe het te werk gaat in zo'n club. Ik wilde ook niet teveel weten, wilde toch ook verrast worden. Afspraak dus gemaakt. Natuurlijk de hele week in spanning tot donderdag...
Jill pikte mij op, om zo samen naar de sauna te gaan. Ik was blij haar te zien, en zij mij ook, allebei toch in spanning (niet haar eerste keer natuurlijk, maar wel met een andere man, wat natuurlijk ook altijd spannend is). Betaling in de auto gedaan en eenmaal aangekomen bij de sauna vielen de zenuwen weg.

Omgekleed, Jill in kamerjas en ik in badjas. Ik schaam mij niet voor mijn lichaam, maar had ook niet verwacht dat ik mij er zo gemakkelijk bij voelde, ach iedereen loopt er naakt bij. Eerst even een drankje gedaan lekker gekletst, beetje om ons heen gekeken. Na 10 minuutjes aan de bar... Zullen we.....

Eerst even de ambiance van de sauna, die was echt heel gemoedelijk, een soort café gevoel, heel relaxed en gezellig. Iedereen heeft respect voor elkaar en er wordt netjes gevraagd 'of ze mee mogen doen'. Je krijgt na betaling netjes een handdoek en kan gebruik maken van de lockers. Er zijn meerdere whirlpools, sauna's, open bedden, privéhokjes etc. Echt een kleine leuke gezellige wellness. Wat opviel is dat er ook bejaarde bestellen rondliepen, dat vond ik zo grappig. Mijn afspraak over 30 jaar staat al met Jill😜

Maar zullen we... Even rondneuzen wat er allemaal te doen en te zien is. Overal zie je paartjes strelen, likken, neuken. Oh dus zo gaat het er aan toe, damn dat is geil. Je kan/mag alles zien, als je privé wilt kan dat natuurlijk ook. Nou laten we lekker in de whirlpool beginnen. We wilde wel even alleen in bad nou dat heb ik geweten. Veel likken strelen en zuigen, ze wordt nog natter dan de whirlpool zelf is, uiteindelijk condoom erom en lekker in de whirlpool geneukt. Alle schroom was van mij afgevallen, af en toe komen er mensen kijken, maar we waren zo lekker bezig dat dit mij totaal niet interesseerde. Lekkere geile natte sessie gehad, even naar de bar om een drankje te doen en af te koelen. Zo ging dit 4 uur lang door. Wow Jeroen, had ook niet verwacht dat jij zo kon doorgaan, nee ik ook niet op deze manier Jill. Er wordt af en toe wel erg hard gekreund in de sauna, daar moesten we wel erg om lachen, was een beetje om te showen. En bij sommige stellen stonden weer veel mensen naar te kijken, dat was nou net 'too much' voor ons. Dat er af en toe iemand kijkt is geen probleem, maar niet een heel groepje al aftrekkend/ vingerend wachten tot je klaarkomt, dat ging ons net te ver. Ik was niet constant hard natuurlijk, maar dat mag de pret niet drukken, ze stelde me ook steeds gerust. Ik heb Jill wel een paar keer goed en lekker geneukt. Maar veel oraal en dat is zo geweldig met Jill.

Na een tijdje loop je niet meer met badjas maar met alleen een handdoek. Het maakte ook allemaal niet meer uit, iedereen komt namelijk voor hetzelfde. Ik voelde me ook niet bekeken, ik was gewoon op mijn gemak en relaxed.

We gingen steeds meer in elkaar op en werden geiler en geiler, we lagen op een gegeven moment op een open bedje (waar iedereen langsloopt), ik was haar heerlijk aan het beffen, 69, doggy, pijpen, klaarkomen. Zo kwam er nog een stel bij liggen, de man befte de vrouw. Maar ik had het idee dat we in onze eigen bubbel zaten, en totaal geen idee meer waar we waren. Jill was zelf ook helemaal geil en tintelend van het klaarkomen en erg beduusd. Uiteindelijk de laatste sessie passioneel geknuffeld, gestreeld er kwam ook wat meer kussen bij, dat was echt een heerlijke beëindiging van de dag. Jill stond nog helemaal te shaken op haar benen, en ik wist niet meer waar ik het zoeken moest en liep ook nog met een half stijve, met de condoom er nog om, de douche in. Hilarisch. Bij het omkleedhok hadden we allebei zoiets van WTF hebben we nu meegemaakt deze 4 uur. Jill voldaan en ik zeer voldaan.

Ik had echt het gevoel dat ze erg op haar gemak was en echt zichzelf kon zijn samen in mijn gezelschap. Natuurlijk betaal ik haar voor de diensten, maar ze praat zeker je niet naar je mond en is ook zeker niet op haar mondje gevallen, net als ik. We hebben veel gelachen. Sowieso is Jill een geweldig leuke vrouw, heb soms wel eens een klik met iemand, maar met Jill is dit een ander verhaal. Haar hele voorkomen is geweldig, ze is grappig, neemt zichzelf niet serieus, beetje neurotisch als ik, eigenwijs en intelligent. Een droomvrouw! Niet te vergeten een heerlijk lekker lichaam, met voor mij het lekkerste kutje om op te eten, met die lekkere dijen en kont van haar. Seksklik 100%. En als ik heel eerlijk ben is er nog geen andere vrouw geweest die mij zo heeft kunnen behagen als Jill. Een volgende keer gaat er sowieso komen, of het nou hotel of sauna is.

Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik bij deze (swingers)scène hoor, altijd die fantasie gehad, of eigenlijk meer variatie in het seksleven (met mijn ex was het altijd geweldig, maar er miste altijd iets, en dat is dit), ik vind het niet erg om bekeken te worden als ik seks heb blijkbaar, nu nog een vrouw vinden die dit ook geweldig vind. Kan bij wijze van spreken elke week wel naar Jill, maar dat laat mijn salaris niet toe :ROFLMAO:

Ik had nooit verwacht dat ik het zo leuk zou vinden, ik had natuurlijk ook kunnen dichtklappen en de boel kunnen afzeggen, maar zo blij dat dit niet is gebeurt. Dit kwam ook door mijn eerste ervaring met Jill, dat ik er wel vertrouwen in had. Wat een geweldige ervaring (smaakt naar meer) met een, voor mij, geweldige vrouw!

Op naar meer, Jill! 😉

Ze kust, dus zoent niet met tong. 1e date bijna niet gekust, 2e date zeker wel. Wil graag tongzoenen maar ze wilt dat niet, heb ik alle begrip voor. Ze gebruikt haar tong voor hele andere activiteiten😉

Terug
Bovenaan Onderaan