Recensie Lotte, Boerderij te Nijeveen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papapaul

Stamgast
Forumpionier
276
03/07/21
151
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://clubdeboerderij.nl/dame/lotte/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer bij Lotte geweest. Vorige keer was het een heerlijk half uurtje, maar nu wilde ik eens een uur van haar genieten.
Ze was blij verrast mij te zien en ze zag er waanzinnig sexy uit.
Ik ben weer geneigd er een uitgebreid verslag van te maken, maar beperk het toch maar.

Half uurtje lekker in bubbelbad gezeten. Geknuffeld, gevreeën. gekletst. Ze was er pas weer sinds 2 weken wegens privé problemen.
Verder op bed vrijen en dat lichaam gestreeld, gevingerd, gelikt. Toen haar op de buik gedraaid en begonnen haar te masseren. Eigenlijk wat olie erbij...ze wist niet hoe snel ze de olie moest pakken. Dit gebeurt me normaal nooit, maar..ga gerust je gang!
Nog een kwartiertje, dus tijd voor sex in missio. Langzaam met lange halen, en telkens in de mooie ogen kijken.
Afgemaakt met een gladde aftrekservice.

Heerlijk..in één woord!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Ook een van de pareltjes van de boerderij. Ik was iets aan de late kant en er was strak gepland. Dus kon ik 45 minuten. Op zich jammer maar er het beste van gemaakt en mezelf goed laten verwennen door haar na 45 minuten af te laten lossen door de andere dame diana voor nog eens 45 minuten. Ook fijn heerlijk gebubbeld etc.
 
Ik ben vanavond op bezoek gegaan bij Lotte. Best spannend om af te spreken terwijl we elkaar nog niet kennen.

Het leek erop dat er eerst wat ijs gebroken moest worden, dat ging wel erg makkelijk in de jacuzzi. Al doende elkaars voorkeuren aangegeven. Ik moet zeggen dat de date echt super verliep. Lotte is anders dan de rest. Ze was enorm actief. Ik kreeg echt het gevoel dat het voor haar net zo leuk was als voor mij.

Zeker een hoog herhalingsgevaar, al moet ik zeggen dat dit voor meer dames in deze club het geval is. Dus dat wordt keuzestress de volgende keer!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijeveen/3765319-charlotte
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kon het niet meer laten... met mijn vrouwtje gaat het gelukkig beter en ik moest echt weer wat stoom afblazen.
Afspraak gemaakt met Lotte, die nu overigens Charlotte heet.
Ik was 10 minuten te laat, maar dat was geen probleem. Ik had daarom toch maar voor een uur gereserveerd, wat overigens ruim voorbij bleek nadien.
Charlotte was wat afgevallen, door o.a. privéproblemen. Daardoor was ze niet goed herkenbaar op de nieuwe foto's.
Ze was als vanouds ontzettend lief, spraakzaam en heerlijk erotisch...en een beetje stout. Ze liet alles toe en genoot met me mee. Eerst samen gedoucht en daarna gezellig in bad. Met veel toewijding werd ik gepijpt, waarna ik haar lekker heb verwend. Ze smaakte nog steeds even heerlijk. Ze voelde precies aan wat ik lekker vond. Het was weer alsof ik met een hartsvriendin aan het vrijen was. Vooral vooraf toen we in de jacuzzi zaten. Ik kan er weer even tegen!

Thanks (Char)Lotte :LOL:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijeveen/3765319-charlotte
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Moest nog één keer bij Charlotte komen, sorry...

Ze krijgt echter sterretjes erbij, want zo heerlijk heb ik in lange tijd niet gevreeën!
Wat een heerlijk lijf heeft ze toch en wat is ze lief. Komt misschien omdat ik laatste maanden alleen maar bij haar ben geweest.
Helaas had ik maar een half uurtje tijd, maar bij haar wordt niet zo op de klok gekeken. Moet wel kunnen natuurlijk.

Doe haar de groetjes, Kim ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijeveen/3765319-charlotte
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben onlangs 2 keer bij deze heerlijke vrouw geweest en beide keren niks te klagen gehad. Eerste keer voor een halfuur betaald en dat was te kort en de 2e keer voor 45 min en dat bleek ook te kort. Ze adverteert overigens nu weer onder de naam Charlotte. Ze bekende wat ouder te zijn dan waar ze mee adverteert maar dat is alleen in het gezicht zichtbaar. Ze heeft een heerlijk slank strak jong lijf met prachtige grote borsten en heeft een heel speels karakter. Eerst lekker gedouched om elkaar vervolgens oraal te plezieren. Ze geniet duidelijk van het beffen en ze pijpt vol overgave. Vervolgens heb ik haar heerlijk mogen neuken in verschillende posities. In het halfuur had ik haar zo nog een keer willen neuken en ze daagde me onder de douche ook uit om weer op het bed plaats te nemen, mn jongeheer was er alweer klaar voor. De tweede keer in de 45 minuten heb ik haar wel 2 keer geneukt maar kon ik zelf niet meer tot een orgasme komen, ondanks dat dit zonder te zeuren ruim uitliep naar een dik uur. Ze had zelfs nog tijd om een sigaret te roken en samen te douchen. Ik ga snel weer heen en als ik vermogender was geweest had ik haar al veel vaker bezocht. Momenteel mijn favoriete dame.

Overigens ben ik beide keren rond een uur of 4 bij haar geweest en wellicht had ze toen geen druk schema gezien de uitloop.

De club is tijdens corona gerenoveerd en Lotte heeft me hier uitgebreid over verteld en rondgeleid. Jacuzzi en zwembad zijn vanaf een uur mogelijk. De kamers zijn allemaal reusachtig groot met prima sanitair. De eigenaar is een vriendelijke man waar je een prima gesprek mee kan voeren en je krijgt een drankje van het huis. De eerste keer stond er een mooie blonde dame achter de bar welke volgens mij de vrouw van de eigenaar is, maar dit weet ik niet zeker. Zou haar bijna vragen of zij ook beschikbaar was maar ik heb toch aangegeven dat ik voor Lotte kwam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan