Recensie Lotte, Deerlijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Purple Heart

Wandelaar
49
05/05/23
59
16
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lotte-151/
Totale kosten (in euro)
150
Ondanks de verouderde foto's was ik toch benieuwd naar deze dame dus gebeld en afspraakje gemaakt.
Duidelijke info aan de telefoon wat kan/niet kan en ze vraagt wat je wenst. Eenmaal aangekomen op het adres mag je nogmaals bellen en begeleid ze je naar de plaats van ontvangst. Meer info over de plaats ga ik hier niet openbaar zetten, maar heel discreet vond ik het niet.
Eenmaal aangekomen moet ik zeggen een grote glimlach en heel hartelijke ontvangst. Snel de financiële verplichtingen nagekomen en verplicht wasje bij allebei.
Lotte is nog steeds een heel mooie vrouw en je wordt wel in de watten gelegd. Zoenen/tongzoenen was lekker maar toch wat gereserveerd. Pijpen zonder condoom deed ze ook goed en daarna condoom om (geen rode!) en kwam ze op me zitten tot ik klaarkwam.
Voor ronde 2 terug wat mekaar verkennen en ze laat zowel vingeren als beffen graag toe. Je merkt wel dat ze de touwtjes graag in handen heeft. Ze wou opnieuw on-top en toen ik vroeg om doggy stond ze erop om toch on-top te beginnen. Na enkele minuten zei ze dat ze wat te gevoelig werd dus jammer genoeg werd ronde 2 manueel (met veel olie) afgemaakt...

Herhalingsgevaar... ik twijfel. Een mooie vrouw, die geen tijd rekt maar toch net geen GFE gevoel.

Terug
Bovenaan Onderaan