Recensie Lotte, Nijeveen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papapaul

Stamgast
Forumpionier
276
03/07/21
151
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijeveen/3765319-lotte
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was eindelijk op de goede dag in de gelegenheid om met Jaimy te stoeien. Daar aangekomen bleek dat Jaimy pas weer om 20.00 weer vrij was, zo populair... De gastheer zei dat Lotte en Brit wel tijd hadden, maar in de agenda bleek dat Jaimy nog net 3/4 uur vrij was. Ik wilde net ja zeggen toen Lotte aan kwam lopen. Ik dacht even dat het Jaimy zag en lachte haar toe. Ik kreeg een lieve glimlach terug. Ik vroeg of dat Jaimy was, maar hij zei: nee, dat is Lotte. Wil je Jaimy dan of niet? In een flits zag ik het mooie slanke lichaam van Lotte en kreeg een brede glimlach van haar. Nee, zei ik..ik ga met Lotte.
Nou, dat heb ik geweten. Wat kan dat vrouwtje genieten. Sinds lange tijd met een dvp (zoals Elena) samen geweest die al snel zeiknat werd van het strelen en vingeren. Na een tijdje leek het of ze aan een orgasme toe was, maar ze hield in. Ik draaide me zo dat ze mijn lul in haar mond kon nemen, dat terwijl pzc niet bij haar mogelijkheden zat. Vast een beloning :)
Toen kon het rubbertje erom en in missio met zachte tongzoenen en tepelzuigen. Tussen het tongzoenen door keek ik recht in haar gezicht en ze bleef me ook in mijn ogen terugkijken. Alsof we verliefd waren geworden. Dat maak je niet vaak mee. Na een paar minuten trok ik haar overeind op mijn schoot, zodat we heerlijk konden vrijen met mijn lul in haar. Daarna in de schaar waarbij ik rustig doorpompte en genoot van haar geluidjes, terwijl zij op haar zijkant lag. Ik dacht dat het wel langzamerhand bijna tijd zou zijn en vroeg hoelang we nog hebben. Nog 3 minuten, zei met spijt in haar stem. Ok, maak me dan klaar als je wilt. Het cd-tje ging eraf en ik op mijn rug om haar mijn pik te laten masseren. Ze had hem lekker ingesmeerd maar veegde het even later weer af om me tussendoor te pijpen. Niet in mijn mond klaarkomen hoor.. zei ze. Het duurde niet lang meer en ik spoot mijn maanden lange voorraad over mijn buik en haar handen.
Net als vooraf hebben we erna heerlijk gedoucht.
Lieve meid, ik zal er vaker komen. Helaas (of gelukkig voor mij ^^) slechte foto's van haar
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijeveen/3765319-lotte
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijke weer een uurtje met Lotte...!
Het is toch zo'n schatje dat je alleen maar wil laten genieten.
Eerst samen een sigaretje gerookt. Toen samen onder de douch, zo opwindend is dat!

Ze smaakt heerlijk en reageert op alles zo sexy
Ik had weer eens te weinig aan mezelf gedacht, dus een orgasme zat er niet in. Hoewel elk standje zo heerlijk was met haar.
Maar dat was niet erg, lag zeker niet aan Lotte. Het is nou eenmaal een probleem bij mij, waar ik overigens geen last van heb.
Het vrijen en knuffelen was ontzettend bevredigend!

Dank je Lotte, tot gauw! <3
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan