Lotte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ah, dat is weer een ad van onze Lotte.
Zag de ad vanmorgen, maar tegen de tijd dat ik kon schrijven was ze al verhuisd.
Ik was redelijk flabbergasted door de bla bla tekst zonder enige inhoud. Heb helemaal niet aan haar gedacht.
 
Laatst bewerkt:
Wellicht dat iemand me de zin van dit soort acties kan uitleggen, want ik snap het niet helemaal.
Iemand adverteert zich te pletter om vervolgens (bijna) geen afspraken te maken. Tenminste dat is wat ik over haar lees.
Dan heeft zij toch giga frustraties tegen mannen oid. Lekkermaken, teasen en laten zitten?
Daarnaast kost het toch handenvol tijd om al die ads te beheren, laat staan te antwoorden op reacties.
Ik ga er tenminste van uit dat ze dat doet, anders is het helemaal bezopen wat ze doet.
Heeft überhaupt ooit iemand met haar contact gehad of zelfs een afspraak weten te regelen?
 
Wellicht dat iemand me de zin van dit soort acties kan uitleggen, want ik snap het niet helemaal.
Iemand adverteert zich te pletter om vervolgens (bijna) geen afspraken te maken. Tenminste dat is wat ik over haar lees.
Dan heeft zij toch giga frustraties tegen mannen oid. Lekkermaken, teasen en laten zitten?
Daarnaast kost het toch handenvol tijd om al die ads te beheren, laat staan te antwoorden op reacties.
Ik ga er tenminste van uit dat ze dat doet, anders is het helemaal bezopen wat ze doet.
Heeft überhaupt ooit iemand met haar contact gehad of zelfs een afspraak weten te regelen?
Ja hoor . Heb haar 3 x ontmoet. Ze is helemaal gestoord.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan